Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerro jokin muisto/asia teinivuosiltasi!
11.08.2007 |
Minä aloitan: Sängynpätyseinällä Jon Bon Jovi pitkässä kiharatukassaan ja tiukoissa nahkahousuissa... :)
Kommentit (27)
Sitten kun kännis jutteli jonkun kans niin sitä vakuuttelua sitten et moikataanko sit koulus vai ei, kumminkin oot niinkuin et tuntis ja blaa blaa.
Sit ei ikinä vihtiny moikata eka..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poltin leirikoulussa kasiluokalla ekan tupakan.
Olin juuri jäänyt itse pois kyydistä.
Kasetti on kuunneltu melkein puhki, mutta silti on edelleen tallessa ja kuunneltavassa muodossa. Ensirakkauteni menehtyi tsunamissa 2004 :`(
Kymppiluokan pitkätukkapoika, johon olin armottoman " rakastunut" .
Teinaria en olisi edes muistanut, jos ei joku olisi muistuttanut.
Alue: Aihe vapaa
Olen syntynyt 80-luvun alussa siis..
Löytämissäni lapuissa luki niinkin fiksuja juttuja kuin " muista aasi!!! hihi!" ja sitten oli jotain ihan käsittämätöntä mitä en ollenkaan tajunnut :D Ja löysin myös sellaisen.. oliko se nyt joku teinispurtti tai joku? sellainen kalenteri kuitenkin, jossa oli kaikkea muista onnitella kalevia ja pertin nimipäivä oli ympyröity ja alleviivattu kovasti, enkä kyllä varmasti ole tuntenut sen nimisiä tyyppejä siihen aikaan enkä enää tiedä kehen näillä viitataan.
Mä muistan oman ensi humalani, johon sisältyi omppuviiniä ja koskenkorvaa, kovaa vakuuttelua, että en varmasti ole ollenkaan humalassa, hihittelyä, tuijottelua talviselle tähtitaivalle ja vähän itkeskelyä kylän vanhalla hautausmaalla :)