Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jokin muisto/asia teinivuosiltasi!

Vierailija
11.08.2007 |

Minä aloitan: Sängynpätyseinällä Jon Bon Jovi pitkässä kiharatukassaan ja tiukoissa nahkahousuissa... :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltin myös salaa tupakkaa siellä sisällä ja äidin ruokalautaset toimi tuhkakupppeina.

Vierailija
2/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahka- ja pvc-housut, satiinipaidat ja tupeerattu fleda olivat in ja pop. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat 3 viikkoa silloisen parhaan ystäväni kanssa kielikurssilla Lontoossa lukion tokan vuoden jälkeisenä kesänä. Kiertelimme nähtävyyksiä, ostimme musaa jota ei Suomesta saanut ja shoppailimme vaatteita.

Vierailija
4/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysin luokkaretkeltä toin kartongin röökiä (laivalta sai ostaa, vaikka Suomessa oli jo 18v. raja) ja kivasti se riitti pitkälle kesään, kun säännösteli :)

Vierailija
5/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljan tuoksuinen hajuvesi oli niin ihana ja ne ensimmäiset alkoholikokeilut omppuviinillä (yöks).

Vierailija
6/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli laulunsanoja, runoja, pilapiirroksia yms.

Vierailija
7/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin ensi rakkauteni :(

Vierailija
8/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa niitä nyt kaivaa esille, mutta paljon on tallessa. Paljon puhetta pojista ja sellaista tyttöjen välistä puhetta muista. Haukuin mm. yhtä silloista poikaystävääni paljon niissä lappusissa jns.

Vierailija
9/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" puhuimme" toisillemme täydessä luokassa, vaikka istuimme suht kaukana toisistamme: aakkostimme (siis viittomakielellä) asiat bestikseni kanssa, ääntä ei kuulunut, ei lappusia joista jäädä kiinni.

Vierailija
10/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sivuille piti tuhertaa salaperäisiä merkintöjä tyyliin " M. katsoi mua tänään tosi pitkään" . Toimi vähän niinkuin päiväkirjana, joka oli aina mukana, paitsi ettei niille päivämerkinnöille mahtunut juuri yhtään tekstiä.

Vierailija
11/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen poikaan. Poika vihjaili ja antoi muiden ymmärtää meidän olevan pari. Kuitenkaan hän ei suostunut lähtemään diskossa edes tanssimaan kanssani. Itkin ja olin varma, että olen maailman rumin olio. Silti poika puhui siihen suuntaan muiden kuullen, että olisimme sängyssä olleet.

Lukion jälkeen tämä poika kihlasi erään Samin.

Vierailija
12/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisiamme käsivarsiin pakkoruotsin aikana. Se oli niiiiin " hirveää kidutusta" , että jotenkin poistimme tuskaa viiltelemällä toisiamme ja levittämällä tuskan verta ympäri koulukirjoja... tais olla aika tylsää.

Vierailija
13/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin paljon rohkeempi, seurallisempi, hymyilyttyi kamalasti ja tuntui kuin olisin leijunut...

Vierailija
14/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin kyläbaarin edessä olevalla potkukelkalla ja oksensin.

Pyyhin suupielet ja menin baariin jatkamaan pussailua ihastukseni kanssa... :P

Vierailija
15/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Take That oli kova sana. Sitten tulee mieleen slämärit ja tuttikorut. Sitten oli niitä " roikkuvan rätin" näköisiä reppuja, useimmiten kuosina oli joku ns. perulainen kuosi (voiko noin sanoa?). Ne roikkui aina persiissä asti. Ja aah, iki-ihanat koulun discot ja niissä leijaillut popcornin tuoksu :)

Ai niin, Body Shopin shampoot ja kylpykuulat!

Vierailija
16/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sormittamista eikä aakkostamissa.

Mulla kans oli pillifarkkujen taskussa teinari täynnä kuvia ja sydämiä ja kirjoituksia. tukka oli tupeerattu niin pystyyn ku vain voi.

Vierailija
17/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin naapurikylän poikien kyydissä ja kun tuli huono olo, eikä kuski kerinnyt pysähtyä ajoissa, oksensin liikkuvan auton ikkunasta....

Vierailija
18/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotus, hakeeko ihastus tanssimaan.

Vierailija
19/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi paperiroskikseeni, kunnen uskaltanut mennä vessaan kakomaan. Vaivihkaa siivosin roskiksen. Kerran juoksin pihalle viemään " roskia" ja oksensin varaston taakse. Muistan ikuisesti, että oksennuksen keskellä oli keltainen pitkulainen liero ja olin varma, että olen oksentanut jotain sisäelimiä ulos. Vasta vuosia myöhemmin tajusin sen olleen banaania....

Ja tuon jälkeen en ole minttuviinaan koskenut. Ajattelukin tekee pahaa edelleen.

Vierailija
20/27 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania muistoja tuli mieleen kun pari viikkoa sitten siivotessa löysin pari vanhaa slämistä. Jutut oli tyyliä: Markku on ihana, toivottavasti se ei huomannut kun mä katoin sitä pitkään tänään <3