Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ahto; laihduta 10 kg niin menemme naimisiin

Vierailija
11.08.2007 |

Eilen saunassa puhe kääntyi taas mahdollisiin häihin. (olemme olleet kihloissa vuodesta 2002) - Nyt mies sitten sanoi, että saattaa kuulostaa kauhealta mutta että hän haluaa että laihdutan 10 kg. Tämä on nyt sitten ehto. Aikaisemmin oli ehtona se, että hän pääsee töihin (on ollut nyt hyvässä työssä yli 2 v) sitten tuli, että meidän pitää ostaa talo. Omassa talossa ollaan asuttu nyt reilu vuosi.

Meillä on 6 kk:n ikäinen vauva ja minulle tuli raskauskiloja 20 kg joista 16 kg on lähtenyt nyt imettämisellä pois.(tällä hetkellä olen 163 cm ja 65 kg) Mieheni mielestä en tee tarpeeksi töitä laihduttamisen ja kunnon kohottamisen eteen. Kun lapsi nukkuu (semmoisia tunnin päikkäreitä) minulla on niin paljon muutakin mitä pitäisi tehdä, siivota, pyykätä, tehdä ruokaa, vetää henkeä, lukea päivän lehti jne..Aamuisin teemme koiran kanssa tunnin kävelylenkin. Mies käy lähes päivittäin itse salilla eli on 2-3 tuntia pois kotoa tämän takia. Kai minäkin voisin vaan ilmoittaa että heippa, nyt lähden salille ja hoida lasta, mutta kun en haluaisi olla erossa lapsestani..=( Helppoahan sitä olisi olla dietillä mutta kun imetän niin haluan, että lapseni saa maidosta rakennusaineita, joten kai sitä jotain täytyy syödä.

mitä meiltä olette, onko mieheni kamala vai vaan oikeassa vaatiessaan tällaista? Täytyykö naisen olla timmissä kunnossa jo puoli vuotta synnytyksestä? Otti eilen niin päähän, että päätin etten käytä kihlasormusta kun sillä ei näköjään ole mitään merkitystä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse tyytymätön ulkonäköösi, valitat väsymystäsi tms. Kyllä muakin välillä ärsyttää se, ettei mies välitä pitää itsestään huolta, koska itse pidän. Ei se mun rakkautta vähennä, mutta ärsyttää, sen voin myöntää.

Vierailija
22/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: Kihlautuminen on avioliittolupaus, eikä sen jälkeen aseteta enää mitään ehtoja naimisiin menolle. Siis jos on luvannut mennä naimisiin niin sitten, joko mennään tai PURETAAN KIHLAUS, jos ei tuleva puolisoehdokas miellytäkkään. Mutta kunnollinen sanansa mittainen mies purkaa kihlauksen VAIN ERITTÄIN PAINAVASTA SYYSTÄ. Sinulla olisi kyllä syytä kerrakseen purkaa kihlauksenne, koska miehesi on pettänyt lupauksensa.

Aivan naurettavia ehtoja kaikki nuo ja kaikkein naurettavin tämä viimeinen, kun ei enää muuta keksi. Vaatia nyt toista laihduttamaan. Laihduttaminen ei ole mikään yksinkertainen juttu, eikä siitä mitään tule toisen painostamana, varsinkaan tuossa tilanteessa, kun sinulla on aivan liikaa töitä vastuullasi, eikä yhtään omaa aikaa. Laihduttaminen vaatii ylimääräistä energiaa. Sitäpaitsi sinulla ei ole edes ylipainoa!!!!

Nyt nainen otat miehen puhutteluun. Sanot sille suorat sanat ja painotat sitä, että on pettänyt lupauksensa naimisiin menosta, ei mennyt naimisiin työpaikan saatuaan, vaikka oli luvannut, eikä talon ostettuaan, vaikka oli luvannut.. aina vaan uusia ehtoja asettaa.. tuosta ei tällä menolla tule loppua, ettekä mene naimisiin ikinä.

Joko menette naimisiin tai sitten, puratte kihlauksen ja jatkatte omille teillenne. Mies saisi myös tehdä jotain sinun jaksamisesi eteen, vaikka järjestää sinulle säännöllisesti omaa aikaa olemalla lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulta lähtee tukka päästä syöpähoitojen takia? Joudut pyörätuoliin? Odotat kaksosia? Joudut työttömäksi?

Naimisiin mennään, koska luvataan rakastaa kaikissa tilanteissa. Miehesi ei tee sitä edes nyt.

Vierailija
24/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2007 klo 12:27"]

Eilen saunassa puhe kääntyi taas mahdollisiin häihin. (olemme olleet kihloissa vuodesta 2002) - Nyt mies sitten sanoi, että saattaa kuulostaa kauhealta mutta että hän haluaa että laihdutan 10 kg. Tämä on nyt sitten ehto. Aikaisemmin oli ehtona se, että hän pääsee töihin (on ollut nyt hyvässä työssä yli 2 v) sitten tuli, että meidän pitää ostaa talo. Omassa talossa ollaan asuttu nyt reilu vuosi.

Meillä on 6 kk:n ikäinen vauva ja minulle tuli raskauskiloja 20 kg joista 16 kg on lähtenyt nyt imettämisellä pois.(tällä hetkellä olen 163 cm ja 65 kg) Mieheni mielestä en tee tarpeeksi töitä laihduttamisen ja kunnon kohottamisen eteen. Kun lapsi nukkuu (semmoisia tunnin päikkäreitä) minulla on niin paljon muutakin mitä pitäisi tehdä, siivota, pyykätä, tehdä ruokaa, vetää henkeä, lukea päivän lehti jne..Aamuisin teemme koiran kanssa tunnin kävelylenkin. Mies käy lähes päivittäin itse salilla eli on 2-3 tuntia pois kotoa tämän takia. Kai minäkin voisin vaan ilmoittaa että heippa, nyt lähden salille ja hoida lasta, mutta kun en haluaisi olla erossa lapsestani..=( Helppoahan sitä olisi olla dietillä mutta kun imetän niin haluan, että lapseni saa maidosta rakennusaineita, joten kai sitä jotain täytyy syödä.

mitä meiltä olette, onko mieheni kamala vai vaan oikeassa vaatiessaan tällaista? Täytyykö naisen olla timmissä kunnossa jo puoli vuotta synnytyksestä? Otti eilen niin päähän, että päätin etten käytä kihlasormusta kun sillä ei näköjään ole mitään merkitystä.

[/quote]

Vierailija
25/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot noin läski, ei se laihduttaminen vaikeeta oo

Vierailija
26/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
27/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtoja ehtojen perään. Kuulostaa että haluaa vain lykätä naimisiin menoa.

Vierailija
28/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista rakkautta jolla on ehdot saat pyyhkiä persettäsi, toivon mukaan valkaisematonta.

Vierailija
29/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäjä ei saa laihduttaa

Vierailija
30/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten jos lihot takaisin niin hän ottaa eron vai? Ei jatkoon.

Vierailija
31/31 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaus 8v vanha :D varmaan on ap laihtunut 10kg, mennyt naimisiin ja nyt painaa 100kg, mies lähtenyt ja yh :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi