Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen suusta. Tänään kaupassa tapahtunutta. ov

Vierailija
10.08.2007 |

Meidän taapero sanoo aina siiteli, kun tarkoittaa Liddliä (anoppi puhuu aina Liideristä, joten muksu on oppinut tuon sanan häneltä). Kävin lapsen kanssa Cittarissa ja tarkoitus oli mennä myös Liddliin ja lapsi oli nähnyt ne Liddlin limupullot takapenkillä, joten muksu sitten huuteli koko ajan tuota siiteliä. Vähänkö ihmiset katsoivat ja aivan varmasti luulivat, että lapsi tarkoittaa siideriä..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on muiden kaupassa olevian päät kääntyneet kun kuuluu heleä kailotus " åätin pimppaa" ;D

kohta 4-vuotias poika taas sanoo muumien Vilijonkkaa aina Viljo ankaksi, sillä pojilla on Viljo niminen serkku ja jotenkin hän mieltää Vilijonkan siis Viljo nimseksi ankaksi:)

Vierailija
22/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aamulla heiluteltiin hei-heit, kajauttaa, että " äiti muista hakea minut" - ihan kuin päivittäin unohtaisin lapsen hoitoon.

En siis ole unohtanut, tuo tuli -ilmeisesti- siitä, että kerran mietin ääneen viedessäni lasta hoitoon, että pitää soittaa, että mummu muistaa hakea lapsen hoidosta (meillä vanhemmilla oli molemmilla joku pidempi työkokous ko. päivänä).

Ja monta muuta, kun aina muistais kaikki tilanteet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä poika kysyi missä hän on ollut silloin ja jatkoi heti perään " vai olinko vielä silloin iskän pusseissa?" ...

Vierailija
24/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kanssani junassa ja istuttiin kahta punkkaria vastapäätä. Hän sitten " kuiskasi" mulle, että " mä en tiennytkään, että peikot saa matkustaa junassa" . Mulla ja punkkareilla oli hauskaa =)))

Vierailija
25/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarkoitti että rupsu haisee pahalle. :D

Vierailija
26/35 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mä en saa KOSKAAN ruokaa" vaikka justiisa oli syönnyt !

Vierailija
27/35 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies.

Vierailija
28/35 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan omasta nuoruudestani sen vaiheen, kun aina kun menin isoäidin luo sanoin etten ole saanut ruokaa kotona. :D Mikä lie ollut syynä, ruokaahan kyllä sain. Tuli vain mieleen kun se ilmeisesti on aika yleistä.

Vierailija
29/35 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempänä kauhistutti mummoja ottamalla marketissa surkean ilmeen ja sanomalla " miksi sä äiti hakkaat aina minua" - en usko fyysiseen rangaisuun enkä ole koskaan poikaan siinä mielessä koskenut tai edes hipaissut. Myös " saanko minä tänään ruokaa" ja surkea ilme oli suosittu. Lapsen kompastuessa surullinen toteamus " miksi sä äiti potkit minua"

Onneksi on nyt iän myötä jättänyt nuo, nykyisin laukoo eri tilanteissa hyvin tilanteeseen sopivia tokaisua tai sananlaskuja.

=)

Vierailija
30/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittubiil, kun auton avaa ja valot vilkkuu

Vierailija
31/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuraskaudessa vauva painoi rakkoa niin, että marketeissa, kirjastossa ym. oli aina pakko käyttää hyväkseen yleisövessoja. Vielä pitkään vauvan jo synnyttyä 2-v. muisti aina missä olin joskus käynyt pissalla, ja samoissa paikoissa huuteli aina kovalla äänellä, " äiti menee pissalle, äiti menee pissalle!" . Mukavaa varsinkin hiljaisessa kirjastossa...

Vierailija
32/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasi tivolissa myyjältä yhden valkoisen karvajäätelön!! Joutu mennä tulkkaamaan, että yksi valkoinen hattara.

Aina kun äiti miettii ääneen kaupassa, että mitähän vielä puuttuu niin poika kailottaa suureen ääneen että kaljat puuttuu..yleensä ne sillon jää ostamatta kun nolottaa..

Linja-autossa tms julkisella paikalla on aina pakko ruveta miettimään juurikin näitä syvällisiä pimppi, pippeli ja pieru juttuja

Juunpuurella käydään pissalla.

Vierailija
33/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v. likka meni miesten kanssa saunaan ja kun tuli pois niin mä kysyin että oliko hyvät löylyt niin likka vastasi mulle " joo ja siellä oli paljon pippeleitä mutta Pentillä oli pienen:D tämä oli sitä aikaa kun kaikki alko kiinnostamaan.

Vierailija
34/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun isä sanoo, että täällä on niin kallista" . Muuten niin pirteä kauppiasrouva meni hiljaiseksi, ja alkoi sitten selitellä jotain epämääräistä. Pienillä padoilla on tosiaan liian suuret korvat.

Vierailija
35/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan leipämastiaisia ottaessamme. Hän totesi: Tää onkin sitte ainoo ruoka mitä tänään saa" . Vähäkö hävetti. Meillä ei ole koskaan ruooka loppunut kaapeista (paitsi jos ei ole kukaan viitsinyt käydä kaupassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi