Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kostaisin miehelle?

Vierailija
10.08.2007 |

Ryyppyilta venähti eikä vieläkään ole kotona. Soitin aamulla varmistaakseni että on hengissä. Hengissä oli mutta känniseltä kuullosti vieläkin.

Vituttaa.

Mikä olis hyvä kostotoimenpide?

Pitäiskö itte lähtee tänään humputtelemaan vai pitäiskö alottaa reipas suursiivous kun ukko kotiutuu....

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näytä ketutustasi ollenkaan, vaan ole tosi yli-iloinen ja pirteä ja KOVA ääninen.

Vierailija
2/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vielä luukuttaa jotain sen " lempimusaa" , vaikka Yötä....:D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolle kävi noin viime viikonloppuna, niin se järjesti niin ettei ollu kotona kun ukko palasi.. Lähti yökylälemään ja sai kyllä monta puhelinsoittoa peräänsä:)

Vierailija
4/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun v*tuttaa.

Sanoi lähtiessään et ei varmaan mee myöhään.....

ap

Vierailija
5/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten lämpöiset pullat kahvipöytään kun kotiin palaa. Äläkä vain näytä vitutustasi.

Vierailija
6/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostonkierre ei lopu koskaan ja mitäs sitten?

Jos maksat hyvällä, annat miehellesi enemmän ajattelemisen aihetta kuin kostamisella konsanaan!

5

Vierailija
7/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin menemään, en jaksaisi katsella laskuhumalaista rönyämistä. Ja ihan sama, mitä teet tänään, ei se ukkoasi paljon juuri tänään hetkauta. Hänellä on kuitenkin maailmanlopun olo, ja hän todennäköisesti vain nukkuu paksua känni-/darraunta. Itselläni joskus kun on bileilta venähtänyt, niiin on seuraavana päivänä ihan sama, vaikka seinät kaatuisi. Olo on karmea kuitenkin, ja sängyn pohjalle sitä on käpertynyt ihan itseensä...

Sinun asemassasi lähtisin vaan pois, ja ehkä jotenkin lievästi vittuilisin miehen selvittyä (siis huomenna tai ylihuomenna). Lähde sinä itse bilereisulle, sovi jo etukäteen, että menet johonkin kaverille tms. yöksi ja sitten et soita tai ilmoita mitään miehelle. Siinä saa sitten tuntea, miltä tuntuu odotella kotona. Mutta siis vasta parin päivän päästä: tänään se ukko kuitenkin vain koisaa ja on poissa pelistä.

Vierailija
8/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin en kyllä lähtisi juomalla kostamaan.

Vierailija
9/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittais ne pullakahvit....

Se tässä just kyrsii, kun tiedän että ukko on tän päivän ihan pois peleistä, saa nähdä miten hermo kestää....:/

Ei mulla oikein oo paikkaa mihin muksujen kans tästä lähtisin evakkoon, täytyy vaan kattella sitä tärisevää ressukkaa....

ap

Vierailija
10/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia, ja mieheni kyllä hyvä isä jolle lapset voi huoletta jättää illaksi hoitoon. Siis kaikesta huolimatta....

Ei onneksi siis ole kovin yleisiä tällaiset tapaukset!

ap

Vierailija
11/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tämä on nyt ongelma, joka pitää kostaa. Sinuna olisin vain onnellinen ja soisin miehelle vähän vapautta.

Vierailija
12/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tää pahin ketutus tässä pikkuhiljaa laantuu teidän kommenttejanne lukiessa....:)

Taidan ottaa kullan avosylin vastaan kunhan saa itsensä tänne hilattua.

ap

Vierailija
13/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä me varmaan ryhdyttäisi lasten kanssa porukalla laulamaan singstaria pleikkarilla. Jos lapset on pieniä, voisi titi-nalle olla sellainen hieno video, jota voisi sitten katsella ja kuunnella ihan kunnon volyymeilla. Itse voisi sitten leipoa sitä pullaa ja laulella samalla. Muista kutsua mies pullakahville.

Vierailija
14/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meni myöhään? ja oli onneton sanonut ettei mene ?

Arvaappa miks se sanoin että ei mene myöhään? no sen takia kun ap pirttihirmu ois estänyt lähdön tai ainakin tehnyt siitä sellaisen farssin että fiilikset vähintään ois mennyt pilalle...

Olitko hengenvaarassa vai miksi se miehesi olisi täytynyt olla juuri nyt kotona?

Huh huh

Vierailija
15/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Ei huno ajatus tuokaan, kyllä tässäkin elämäntilanteessakin bailaaminen on välillä hyvä ratkaisu! Perjantai tosiaan...

Asun vaan tuppukylässä...

ap

Vierailija
16/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän!

Ihan varmasti olis saanut mennä, vaikka olisi sanonut että menee huomiseen tämä reissu.

On se kuitenkin ärsyttävää, kun asennoituu siihen, että mies tulee jo joskus kymmenen-yhdentoista maissa kotiin suht selvinpäin ja on normaalisti mukana arjessa seuraavana päivänä ja sitten heräänkin aamulla yksin sängystä...

Ei mulla mitään hengenhätää ole, huolissani olin hetken ennenkuin sain sen puhelimella kiinni.

Ja tosiaan ihan leppynytkin jo olen, kiitos tän aaveen ja ihanien, asiallisten vastaajien!!

ap

Vierailija
17/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ukko ei tosiaan usein käy niin mitä siitä numeroo tekeen!!!

Kävispä munkin äijä harvoin.

Vierailija
18/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:han leppyi jo! :)

Vierailija
19/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain mieleltään sairaat ihmiset kostaa.

Vierailija
20/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on pullakahvit juotu?