Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoiko sinulle joku autokoulun?

Vierailija
09.08.2007 |

Kuka ja miksi? Aiotko maksaa aikanaan lapsesi autokoulun/oletko jo maksanut? Miksi?

Minulle ei äiti maksanut, koska oli itsekin joutunut maksamaan itse eikä ollut ylimääräistä rahaa. Korttia en koskaan ajanut, enkä aja :) Lapsilleni en aio maksaa, ellei tässä jotain lottovoittoa pukkaa. Muutenkin yritän kannustaa lapsiani autottomuuteen!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä suoritin ajokortin opetusluvilla, en autokoulussa, isoisäni opetti. Ei tullut kortille hintaa kuin varmaan vähän toista tuhatta markkaa.

Ovatko siis useimmat käyneet ihan autokoulun? Minä kun kuvittelin opetusluvilla opettelun olevan yleistäkin, ainakin omassa tuttavapiirissäni tosi monia ovat vanhemmat (tai sisarukset tai puolisot) opettaneet.

Vierailija
22/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" raha ei kasva puussa" , varsinkaan jos lapsia on ollut enemmän kun yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vanhemmaat todellakaan maksaneet. Ajoin kortin vasta vanhempana ja ihan itte maksoin. Omat lapset varmaan toi ukko opettaa aikanaan ajamaan.

Vierailija
24/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itsekin aion, tottakai, kustantaa lapselleni ajokoulun ja todennäköisesti vähintään avustamme asunnon kanssa - jollei meillä ole tarjota kämppää ainakin opintojen ajaksi.

t. pahapaha uraäiti

Vierailija
25/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen olen opiskellut pikkurahalla ja sen jälkeen tulivat lapset, joihin upposi kaikki rahat. Nyt sitten kolmekymppisenä sain säästettyä ja ajoin kortin. Eikä muuten maksanut 1700 vaan 1200 euroa. Ja ihan tänä kesänä.

Omista lapsistani en tiedä. Vanhempi on ainakin sanonut ettei todennäköisesti halua ajaa.

Vierailija
26/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamme tietenkin lasten ajokoulun, jos sellainen vielä eteen tulee ->vanhempien velvollisuus.

Vierailija
27/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin autokouluun vähän vanhemmalla iällä (29-vuotiaana).

Vierailija
28/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin maksoivat pikkuveljelleni.

Ja kyllä, jos vaan rahkeita on niin maksamme mekin lastemme autokoulut, jos kortin haluavat. Mun mielestä toi synttärilahjajuttu on ok, voihan siihen pyytää myös muita läheisiä osalllistumaan... Ja tämä siis niille, joilla on tapana juhlia synttäreitä etc...

Vierailija
29/29 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilleni maksan kyllä autokoulun, mutta niin hyvätuloinen tuskin olen, että autoa pystyisin hankkimaan.