Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IMETYS-galluppi

09.08.2007 |

Kysyisin kuinka kauan olette imettänyt?

Oma lapseni on nyt vajaa 4,5kk ja maidon tulo on jollain tapaa ehtynyt. Pikkunen imee innokkaasti, mutta ei vain saa tulemaan tissistä mitään ja alkaa huutaa ja koittaa samalla imeä, mutta huutaa vaan enemmän. Olen nyt alkanut antamaan pullosta maitoa ja ei tule turhia itkuja. Öisin olen pari syöttöä antanut rinta kerralla ja sitten myös kerran molemmista päivällä, muut siis pullosta.

Tänään vain oli 4kk neuvola ja siellä sain terkalta sellasen käsityksen että olisi vain tarvinnut antaa imee, mut että jos nyt sitten teit sellasen päätöksen.... Tuli sellane olo et nyt on sit oma vika ym. Mutta mun mielestä tein niin oikein, ku pikkunen vaan melkein huutaa koko ajan rinnalla kun mitään ei tule. Ja ennen ei oo mitään vastaavaa ollu.

Tuli vaan niin kauhee olo siitä ku terveyden hoitaja sano niin eikä kannustanu tai mitään.... Olis halunnu mennä maan rakoon...

sadeye

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy nyt 10,5kk, ja vieläkin imetän. Yösyötöt lopetettiin muutama viikko sitten tolkuttoman väsymykseni takia; tyttö kun oli tissillä klo01-06:een...Nyt maistuu sitten muukin ruoka päivällä ja painokin lähti nousemaan. Päivisin nautiskellaan ja tissitellään 4-5 kertaa:) Ainakin vuoden ikään asti imetän; ehkä sitten asteittain alan lopettelemaan.

Vierailija
22/22 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat lapset on täysimetetty 6kk, nyt tandemimetän 3v ja 7kk ikäisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla