Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Hellapoliisi jo julkkis?

Vierailija
09.08.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellapoliisi kiukuttelee jos joku sanoo sen tuotteista rehellisen asiallisen mutta ei imartelevan mielipiteensä.

Kehittää draaman tyyliin minua kiusataan sitten liuta siipeilijöitä (lue perseennuolijoita) tulee puolustelemaan tekijää - hauskaa seurattavaa. Olen miettinyt ovatko ne likinäköisiä vai mitä kun kehuvat kauniiksi epäkurantteja tuotteita.

Vierailija
2/15 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa poistaa keljut viestit ja osa antaa olla.

" Luulin että olet ystäväni ja ......

Vierailija
4/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku yrittää kritisoida hellapoliisia ja saa kamalat ryöpyt niskaansa

Vierailija
5/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ne aika tekeleitä. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
6/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hellapoliisi kiukuttelee jos joku sanoo sen tuotteista rehellisen asiallisen mutta ei imartelevan mielipiteensä.

Kehittää draaman tyyliin minua kiusataan sitten liuta siipeilijöitä (lue perseennuolijoita) tulee puolustelemaan tekijää - hauskaa seurattavaa. Olen miettinyt ovatko ne likinäköisiä vai mitä kun kehuvat kauniiksi epäkurantteja tuotteita.

Vierailija
7/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää haukkua, jos ja kun joku KERRANKIN haluaa (pyyteettömästi!) auttaa toisia?

Itse olen saanut todella paljon inspiraatiota hellapoliisin blogeista; juuri nimenomaan siitä tekemisen ILOSTA, mikä selvästi kuvastuu hänen sivuiltaan =-). Ilo on tarttuvaa - kokeilkaapa joskus itsekin!

Kiitos kaunis hellapoliisille, jos luet tätä ketjua!

Äläkä anna minkäänlaista arvoa näille pässeille ;-), keep up the good work!

Vierailija
8/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne reseptitkin on ihan mukiinmeneviä. Niitä soveltamalla on meidänkin sapuskoihin saatu pientä lisäpotkua.

Jatkakaa vaan kaikki blokien pitäjät. Kritiikin suhteen ei kannata olla liian herkkänahkainen. Sitä tulee joka tapauksessa riippumatta siitä oliko blokisi hyvän maun mukainen tai ei.

Vierailija
9/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja on himputin herkkänahkainen.

Jos joku mainitsee asiallisesti jostakin epäkohdasta alkaa itsesäälissä kieriskely ja valitus että häntä kiusataan.

Kerran joku kritisoi kun tuote oli palanut ei kovin herkullisen näköinen niin alkoi puolustella että on ihan ok ja joku kerta niin että kakkupohja oli ihan tummaksi paistettu (lähes palanut), kyse ei ollut suklaapohjasta, niin se olikin jonkun muun tekemä just se pohja.

Vierailija
10/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita auttava ihminen, joten av-mammat voi nyt keskittyä ihan muihin hommiin kuin ihmisen arvosteluun ketä ei edes tunne!!

Terkut siis hp:lle : )

Vierailija
11/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos joku mainitsee asiallisesti jostakin epäkohdasta alkaa itsesäälissä kieriskely ja valitus että häntä kiusataan.

Kerran joku kritisoi kun tuote oli palanut ei kovin herkullisen näköinen niin alkoi puolustella että on ihan ok ja joku kerta niin että kakkupohja oli ihan tummaksi paistettu (lähes palanut), kyse ei ollut suklaapohjasta, niin se olikin jonkun muun tekemä just se pohja.

Vierailija
12/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaikka oman bloginne nimi näkyville, jos ei muuten löydy tarpeeksi tasokasta!

Vierailija
13/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps:D

Vierailija
14/15 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
15/15 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja räikeä pinkki ei sovi mihinkään.