Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko MINIPILLERIT sotkea kiertoa pitkäksi aikaa?? ov

Vierailija
09.08.2007 |

Vai onko vaan se ensimmäinen kierto niiden lopettamisen jälkeen se johon vaikuttaa???

Ja onko lämmönnousu aina varma merkki raskaudesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipillereiden syönnin aikana ihan sekasin (aivan mitä sattuu 20 päivästä 100 päivään) Kun ne lopetin, kierto normalisoitui pian, muistaakseni ekan kierron jälkeen.

Vierailija
2/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei tullut minien aikana kuukautisia lainkaan, sitten kun lopetuksesta oli kulunut 25 päivää, alkoivat kuukautiset. Nyt on kiertopäivä 33, eikä mitään vuotoa ole, niin mietin vaan että voiko ne pillerit vaikuttaa pitemmänkin aikaa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet raskaana, niin pisimmässä tapauksessa odotat kuukautisia melkein vuoden;D Tiipataapa:)

Vierailija
4/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta emme ole yrittäneet, kumiukot olleet käytössä. En haluaisi turhaan testailla, tai liian aikaisin, koska toisaalta luulen että kyse voi olla van siitä, että minit on sotkeneet kiertoa vähän enemmänkin.. En kylläkään tiedä onko se mahdollista, että vaikuttavat niin pitkälle..

ap

Vierailija
5/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin minipillereitä, koska kortsut ei mulle sovi. Lääkäri sanoi vauvan syntymän jälkeen, ettei imettäessä voi muuta ehkäisyä käyttää kumin lisäksi! En tiedä, että mistä johtui, mutta käytin niitä 3kk. ja menkat alkoi vasta 1v.3kk. synnytyksen jälkeen:S

Vierailija
6/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kielto, terveydellisistä syistä.

ap

Vierailija
7/7 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja onko lämmönnousu aina varma merkki raskaudesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän