14-v. pojalla huoneessaan juliste jossa nainen keikistelee tissit ja tussu paljaana!
Kommentit (241)
Onneks en oo ton poika! t. Erotiikkaa rakastava
...onhan se tietenkin kamalaa, ku naisella on rinnat ja herkkupiirakka...
Muista äiti pitää huolta ettei pojalta lopu kutipaperit kesken. Ja ei sitten sitä halvinta Coop merkkistä, vaan Nessua se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Muista äiti pitää huolta ettei pojalta lopu kutipaperit kesken. Ja ei sitten sitä halvinta Coop merkkistä, vaan Nessua se olla pitää.
Jees! Kiva huomio!
No onhan tuo parempi ku joku Frederik speedoissa.
Kaikenmoiset ne saakin lapsia hankia!
Terve poitsu, naiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hehhehhee! Hyvä huomio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehhehhee! Hyvä huomio!
...tai Danny...
Vertailun vuoksi: Arnold Schwarzenegger piti nuorena kotona huoneensa seinällä kuvia (mies-) bodareista. Vanhemmat epäilivät tästä vahvasti, jotta poika taitaa olla homo. Kuten kaikki tiedämme, tämä epäily oli täysin aiheeton.
Eiköhän kyseessä ole siis aivan normaali kehitysvaihe. Jos nyt kuvassa kuitenkin toosa on niin levällään jotta kohdunkaula näkyy, niin silloin täytyy esitellä hieman tyylikkäämpiä alastonkuvia. - Yleisesti: kommenteissa näkyy valitettavan monen naisen yritys kontrolloida miesten seksuaalisuutta. Toki: perheessä myös huomaavaisuus on hyve.
Mulla on kaksi naisen persuksen kuvaa seinillä, ja olen 20v heteronainen
Tosin omistan myös Tom of Finland lakanat
Mitäköhän se kertoo minusta? En arvosta ketään ihmisiä, vaan nään kaikki pelkkinä seksiobjekteina?
Kuvat ovat mielestäni hienoja, taiteellisia ja rohkeita
Tosin sukuelimet kuuluu kyllä minunkin mielestäni piiloon. Rinnat taas saa näkyä, lapsen imetystä vartenhan ne muutenkin ovat, eivätkä paljoa eroa miehen rinnoista
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi naisen persuksen kuvaa seinillä, ja olen 20v heteronainen
Tosin omistan myös Tom of Finland lakanat
Mitäköhän se kertoo minusta? En arvosta ketään ihmisiä, vaan nään kaikki pelkkinä seksiobjekteina?
Kuvat ovat mielestäni hienoja, taiteellisia ja rohkeita
Tosin sukuelimet kuuluu kyllä minunkin mielestäni piiloon. Rinnat taas saa näkyä, lapsen imetystä vartenhan ne muutenkin ovat, eivätkä paljoa eroa miehen rinnoista
Oot ihana!
M58
Jos kuva ei saa olla näkyvillä, niin sitten niitä katsellaan salaa. Kannattaa miettiä kumpi on parempi vaihtoehto. Mun nuoruudessa pojilla oli noita julisteita ja kotibileissä pyöri p orno. Ei ihan mun juttu tyttönä, mutta jokainen tyylillään. En antanut sen häiritä.
Voisihan siinä olla vaikka opettaja luonnonkauniina
Hyvä merkki. Saattaa pitää naisista. Mutta onko nainen vain objekti pojalle.
hyi saasta. äipän pikku unnuttaja :'D