Lue keskustelun säännöt.
Mistä nettikaupasta hyvät raapimisen esto-tumput?
09.08.2007 |
Kyselin samaa pinossa " Minkälaisia vaatteita vauvalle tulisi hankkia ennen syntymää?" . Siellä Maaria -80 vinkkasi, että pitkävartiset raapimisen esto-tumput on hyvät. Oon koittanu etsiä sellaisia nettiputiikeista, koska en jaksa lähteä kauppoihin enää tässä vaiheessa raskautta (laskettu aika 15.8.). Paras, mitä oon löytäny:
http://www.peppilotta.fi/products.php?g1 =a17e69#siirto
Mutta ilmeisesti nämä ei oo pitkävartiset?? Vinkkejä?
Meripihka78 rv39+1
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
esim ostin Stocmannilta, samalla hinnalla, Joha-merkkiset tumput. Ne näyttää aivan samanlaisilta kuin tuossa peppilotta-linkissä olevat. Johat näyttää aika matalavartisilta, mutta kun ne on vastasyntyneen pikkuruisissa käsissä, niin ne ovat niin isot, että ne tulevat vastasyntynyttä lähes kyynärpäihin asti. Eli tuo kuminauha kohta on noin kyynärpääkorkeudella, jos peppilotan tumput on yhtään samaa kokoluokkaa kuin Johat. Niissä on reilusti tilaa heilutella sormia joten siksi ne varmaan ovat niin leveät.
Muut tumput mitä mulla on, ovat kapeampia malliltaan ja enkä muista niiden merkkejä. Ja ohuet puuvilla sukat tosiaan ajaa saman asian. Kunhan vaan eivät ole niitä vastasyntyneen miniminisukkia, joissa ei ole kuin joku 1-2cm varsi. Vaan varren tulee olla sukissa sitten pitkä.