Lue keskustelun säännöt.
♥3v Sanoi minulle ensimmäistä kertaa " Mä rakastan sua" .
Kommentit (2)
Ja voi olla oidipaalivaihekin kun sanoi taannoin että haluaa mennä minun kanssani naimisiin isona.
Mutta on se ihana kuulla pienen suusta tuollainen ensimmäistä kertaa. Joka päivä sanotaan lapsille ja miehen kanssa toisillemme " Rakastan sinua" .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kirjoita tapaus ylös muistojen kirjaan ja kuvaile, miten ihanalta tuntui. Onsitten sun pojasta kiva lukea myöhemmin. :)