Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä on parempi täyttämään tiskikoneen JÄRKEVÄSTI, niin että kaikki mahtuu, mitä pitääkin?

Vierailija
08.08.2007 |

Meillä minä. Muuten niin järjestelykykyinen mieheni, joka saa automatkalle lähtiessä kaiken niin näpsäkästi ja tilataloudellisesti pakattua, ei onnistu samalla tavalla tiskien kanssa. Tai sitten se vaan tarviis siihen niin paljon aikaa mallata, että mun luontainen päällepäsmäröinti pursuaa jo yli äyräiden...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muutenkaan tykkää likaisten tiskien käsittelystä, niin täyttöhommat on ihan mua varten. Tyhjennys taas sujuu mieheltä nopeammin, kun hän ylettää kaapin ylähyllyillekin.

Ja meillä myös mies on tosi näppärä pakkaamaan takakonttiin hirmuisen määrän tavaraa reissuun lähdettäessä.

Vierailija
2/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ehdi/jaksa olla niin huolellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken kävin täyttämässä koneen ja oikein täytyi asettelemalla asetella, jotta kaikki astiat mahtuivat mukaan

Vierailija
4/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa puoliakaan siitä astiamäärästä mahtumaan... muuten toki hyvä mies:)

Vierailija
5/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen että mä täytän fiksummin, töissä täyttelen lähes päivittäin, tai ainakin muutaman kerran viikossa.

Vierailija
6/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa välttämättä ennustaa, mikä astia jää toisen katveeseen. Niinpä minun jäljiltäni jää joskus astioita toiselle kierrokselle, mieheltä ei jää koskaan mitään.

Vierailija
7/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nyt Jaakko ne näpit pois sieltä tiskikoneesta, kun et kuitenkaan saa näitä kuuttakymmentäyhdeksää lautasta sinne mahtumaan"

Vierailija
8/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa tiskit koneeseen, mä hoidan ne sieltä pois! Mies on se joka nipottaa jos on väärin täytetty... Mä vaan tungen ne astiat sinne sen enempää ajattelematta, mies saa paljon enemmän sinne mahtumaan kuin mä...

Eli tällanen jako..

Vierailija
9/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän laittaa koneen liiankin täyteen niin, että astiat ovat päällekkäin.

Vierailija
10/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni mä osaan täyttää paremmin ja miehen mielestä hän. Molempien mielestä toinen täyttää tosi hölmösti.

Mutta totuuden nimessä. Jos ainoastaan toinen täyttää alusta loppuun, lopputulos on jokseenkin yhtä hyvä molempien täyttämänä. Ongelmia tulee silloin, kun molemmat täyttää ja meillä on näemmä ihan eri systeemi.

Vierailija
11/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saan sinne mahtumaan enemmän astioita. mutta minullakin on tuo katve-ongelma eli joskus osa astioista jää likaiseksi. mies kun latoo astiat koneeseen niin mahtuu vähemmän mutta tulee paremmin puhtaiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän