Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seide- oletko linjoilla?

Vierailija
08.08.2007 |

Mua jäi viimeksi vaivaamaan se ketju johon en ehtinyt mukaan, jaksaisitko katsoa minulle?

Suvussamme on ollut erilaisia " näkemisen lahjoja" , ja omaan elämääni tuntuu säännöllisen epäsäännöllisesti pyrkivän jotakin jota ei järjellä voi ymmärtää..

Mistä tiedän että tämä " tietoisuus" on peräisin jumalalta eikä pahasta?

yst. vaalea 27 nainen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sinulle salaisuuden.

Ei ole olemassa pelkkää pahaa, sellaista persoonallisuutta, joka kutsuu ja houkuttelee ihmisiä luokseen.

Pahuus on joka-ainoassa ihmisessä. Ihan jokaisessa.

Tiedätkö.. ihminen on enemmän kuin pelkkä fyysinen kokonaisus. Jos seuraat tieteellisiä uutisia, niin huomaat miten paljon salattuja voimia on ihmisessä itsessään. Voimia ja taitoja, jotka vasta nyt avautuvat tiedeyhteisölle.

On ihan tutkittu tosiasia että ihmisten ajatukset vaikuttavatm ateriaan. Mm Masuru Emoton tutkimukset veden kanssa. Ihmisten ajatukset sekä ääni vaikuttavat molekyyleihin, siihen, mitä luomme. Voimme luoda, ihan itse, joko hyvää tai pahaa.

Juuri tähän liittyy lupaus " Jumalan kuvana olemistesta" . Me olemme Jumala, me pystymme samaan. Meissä on kaikki, sekä hyvä että paha. Ja itseasiassa, ei ole olemassa muta kuin Valo (=hyvä, rakkaus). Dualistinen maailmankatsomus on ihmisen luoma illuusio. Pimeys, pahuus on vain valon puutetta. Ei sen enempää. Ja se on meissä jokaisessa.

Ihminen on niin paljon muutakin kuin pelkkä fyysinen olento. Meissä on myös sielu, eikö niin? Sielu ei lakkaa koskaan olemasta, ei koskaan. On olemassa maailma, jota emme heti näe, muttajonka voimme oppia tuntemaan jos jätämme pelon pois. Pelko luo pimeyttä ja saa mielikuvituksemme laukkaamaan.. luoden " pahuutta" , saaden oman mielikuvituksemme pahuuden olemaan.

Ihminen, silloin kun hän tiedostaa muutakin olevan kuin pelkä fyysisen maailman.. saa yheyden muualle. Se on henkimaailma, muut energiat. Ne joitten kanssa sinäkin olet ollut yheydessä. Ei ole mitään pelättävää. Kaikki, mikä meitä ympäröi on puhdasta rakkautta ja valoa. Varjot sinä ovat omia pelkojamme. Ja kun niistä luovumme, näemme kokonaisuuden.

Pitkästi kerrottu, mutta pointti on se, että älä pelkää. Ei ole syytä siihen.

Itsekin olen skeptikko. Yhä edelleen. Mutta yhä edelleen maailmankaikkeus todistaa minulle että on muutakin. Aloitin ennustustamisella. Osuin oikeaan. Jatkoin energiatyöskentelyllä. Osuin siinäkin oikeaan. Tämä kaikki todistaa minulle, epäilevälle, sen että on muutakin kuin ihmiset. Fyysinen maailma. Pelolle ei ole sijaa. On vain suuri, ääretön rakkaus, joka kannattaa ja pitää huolen suurimpienkin karikkojen ylitse.

Älä siis pelkää, rakas sisareni. Olet astumass ovesta, jonka jälkeen mikään entinen ei ole kuin ennen. Olet ymmärtämässä tämän kauniin maailmankaikkeuden suurenmoisen laajuuden, äärettömän rakkauden. Olet astumassa maailmaan, jossa ei ole pelkoa, tuomitsemista, ei pimeää. On vain rakkautta, ääretöntä hyväksyntää, anteeksiantoa ja valoa :)))

Rakas sisareni, olet ymmärtämässä olevasi yksi meistä, yksi suuresta perheestä. Etkä sen jälkeen ole koskaan enää yksin.

-Seide-

Vierailija
2/3 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua oikeasti pelottaa se mitä järjellä ei voi ymmärtää.

Tiedän, ihan varmasti tiedän, että tämä henkimaailma on tulossa elämääni jos vain uskaltaisin sen antaa tulla.

Muutaman kerran olen saanut tietooni unessa / vain tiennyt asioita joita en mistään oikeasti olisi voinut tietää ( esim. useamman viikon kadoksissa olleen tutun tytön löytymisen) ja näistä olen ollut innoissani, mutta se kaikki muu joka pitäisi yksinkertaiseen, helppoon, järjellä selitettävään elämääni päästä.. apua.

Toinen mitä kaipaan, on todellinen usko Jumalaan. Uskon " periaatteessa" mutta en kuitenkaan luota.

Mistä minä uskoni löydän?

Nämä on niin omituisia asioita, että pelottaa että menee pää sekaisin jos oikein alkaa pohtimaan, vaikka toisaalta tiedän että jokin suurempi tarkoitus minunkin elämälläni on vaikkei sitä vielä ole näytetty..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolevan ihmisen vierellä, ja _tiedän_ että jotakin ruumiista kuoleman hetkellä poistuu (persoona, sielu)

Mutta mistä saan voiman jättää pelkoni, kuinka löydän valon?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän