Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereella asujia? Viihdyttekö vai ette ja miksi?

Vierailija
08.08.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tamperelaiset yleisesti ottaen on ihan ystävällisiä, mutta yksilökysymys se minusta enemmän on.

6(?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta löytyy asuinympäristöä joka lähtöön. Voit asua ydinkeskustassa tai Teiskon perukoilla, ihan mikä itseäsi miellyttää.

Vierailija
4/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöstä, viihtyisyydestä ja mistään muustakaan ei tarvi enää välittää, kun ihmiset muuttaa muutenkin. Hyvä esimerkki auraukset viime talvena. Keskusta oli päiviä auraamatta ja liikenne ihan tukossa lumivellissä.

Asunnot kalliita ja palveluja saa jonottaa.

Silti asun Tampereella ja koen tätä paikkaa kohtaan vetoa!

Vierailija
5/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mun on vaikea uskoa, että heitä asuisi esim. Pyynikillä tai keskustan jugendtaloissa. Lähiöitähän Tampereellakin on aina ollut joka lähtöön.

Vierailija:

sosiaalitapauksia ja kaiken maailman " aktivisteja" , jotka eivät kuulemma aio ikinä tehdä ansiotyötä. Valtailevat taloja ja kaupunki maksaa...

"

REPS. Joopa joo, Keskusta-Pyynikki-Pispala-akseli on perinteisesti juuri hippihörhöjen suosimaa aluetta. Ei mulla mitään hippihörhöjä ja aktivisteja vastaan ole, mutta ainakin viitisen vuotta sitten kun niitä enemmän tunsin, ne melkein kaikki asui tolla alueella.

Vierailija
6/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tönöihin vaihtoehtoporukkaa ei juuri asetu.

Vierailija
7/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asuva siskoni tykkää käydä Stockkalla shoppailemassa, kun hänen mielestään espoossa ei koskaan jaksa jonottaa koppeihin.

Hänen mielestään täällä on sama valikoima, mutta ei jonoja (monessakin asiassa) Ja itse olen siis tyytyväinen, koska pk-seudulla ei olisi ikinä samaa elintasoa kuin täällä treella. Neliöt ja sijainti.

Vierailija
8/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenkin kanssa. Suosittelen!

Vierailija
9/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alueella asuu " hippi-hörhöjä" , " aktivisteja" , mutta myös todella varakkaita tyyppejä.

Veikkaan että ihmisten " keskiansioden" tuloerot ovat tuolla lueella kaikkein suurimmat...? Jos esim. veraa Tesomaan, Härmälään, Hervantaa tmv. kaupunginosaan.

Mutta hyvin tänne sopii varallisuudesta tai aatemaailmasta rippuumatta... Jos itse on avarakatseinen! Ja esim. Tahmelan K-kaupassa on varsin kattavat luomuvalikoimat ymv. kaupan kokoon nähden, sillä tiettyjä arvoja Hippihörhöt ja Roopet Ankatkin jakavat...;)

Vierailija
10/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitapauksia ja kaiken maailman " aktivisteja" , jotka eivät kuulemma aio ikinä tehdä ansiotyötä. Valtailevat taloja ja kaupunki maksaa...

Vierailija
11/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyin tosi hyvin, mutta kun tuli aika ostaa oma asunto niin naapurikunta voitti.

Vierailija
13/13 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmaan on ystävällisiä, osa ei. Niin kuin ihmiset yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi