Hih, LIHAVAT, kärsittekö kovinkin kuumuudesta? :)
Onko ikävää kun kuumalla ei voi piiloutua vaatekerrosten alle? Harmittaako kun rannalla teitä katsotaan inhoen/säälien (jos sinne saakka olette uskaltautuneet)? :)
Hop hop nyt laihdutuskuurille niin ens kesänä ei tarvitse kärsiä!
Kommentit (57)
Sekin on muuten hassua, että AINA jos viestin kirjoittaja täällä av:lla sivulauseessakin mainitsee olevansa akateemisesti koulutettu, nämä pätemisen tarpeessaan riutuvat kielipoliiseiksi itseään tituleeraavat ilmestyvät jostakin paikalle ruotimaan joka ainoan kirjaimen ja välimerkin paikkaa. :)
No, huvinsa kullakin. :) Täytyyhän sitä ihmisen aina jollakin asialla päästä pätemään... t. ap
...kuten esimerkiksi niinkin pinnallisella asialla kuin laihuudella.
Vierailija:
No, huvinsa kullakin. :) Täytyyhän sitä ihmisen aina jollakin asialla päästä pätemään... t. ap
Kyllä kärsin. Hikoilen ja rannalle en uskalla kuvitellakaan meneväni. Ahdistaa jo ajatuskin siitä, että joutuisin ihmisten katseiden alle. Itkettää kun ei voi pitää kunnon kesävaatteita, kun läskit pursuaa joka paikasta. Aina kun käynkin jossakin ajattelen vain, kuinka kaikki tuijottaa ja nauraa selän takana minun hyllyville ihroille.
Mies kyllä sanoo, että tykkää minustä tällaisena kuin olen, mutta eipä se auta kun itseä oksettaa elää tässä kropassa.
Jos lapsia ei olisi olisin jo elämäni lopettanut aika päiviä sitten. Eipähän tarvisi minun eikä muiden tuijottaa minun läskejä...
Tai no, ei tuo mun mies välttämättä mua ihan palvo... ;) Rakastaa kuitenkin. :)
Mutta hei, ei se, että lihava haluaisi laihtua, tarkoita sitä, etteikö olisi sinut itsensä kanssa! Onpa oudosti ajateltu!
Kyllä varmaan tupakanpolttajatkin tietävät keuhkosyöpäriskit ja haluaisivat lopettaa, mutteivät pysty. Ja hyväksyvät piirteen itsessään. Tai jos lähdet viihteelle, tiedät, että tulee krapula. Ei sitä kukaan toivo, mutta hyväksyä se pitää kuitenkin. Ymmärrätkös?! Jos on lihava, eikä pysty laihduttamaan vaikka haluaisikin, on hyväksyttävä itsensä lihavana.
Ja vielä kysymykseen vastaus; kärsin. En ole kesäihmisiä. Se ei kuitenkaan johdu läskeistä, vaan olen aina, siis myös hoikkana, inhonnut kuumuutta.
Toivon, etteivät nämä kiusaajat, niitähän te olette, tartuta asennevammaansa lapsiinsa. Tai jos tartuttavat, toivon, että lapsensa pääsevät itse nauttimaan kiusatun asemasta! Ihan vain, että saattaa vanhemmatkin oppia prosessissa jotain...
päästä asumaan Nuottaniemeen, ei todellakaan. Mitä iloa on asua jossain Matinkylän rannassa ja luulla olevansa parempi ihminen, vaikka todellisuudessa on itseriittoinen kusipää joka nauraa muille ihmisille ja luulee olevansa jotain ihmeellistä????Karmea kohtalo kenelle vain.
Olen tuossa kerrostalon pihassakin pikkuruisissa bikineissä ja ihan hyvällä mielellä kaikkine 134 kiloineni. Jos joku tuntee tarvetta tuijottaa ja jopa naureskelle, niin siitä vaan. Minua ei hetkauta tippaakaan toisten tyhmyys. Olen itse älykäs ja yritän ymmärtää, että kaikki eivät ole saaneet kuin pikkulusikalla, joten eipä voi kauhalla vaatiakaan.
Ole ystävällinen ja OSOITA minulle missä viestissä olen näin sanonut!!! t. ap
että olet päässyt oikein Matinkylän rantaan asumaan, WAU! Ja en ole köyhä yh Vantaalta, mutta miljoona kertaa mielummin silti olisin normaaliälyinen, henkisesti terve köyhä yh-äiti Vantaalta kuin totaalinen kusipää Nuottaniemestä :-)
No, kun ei verbaaliset kyvyt riitä, niin on otettava white trash-sanasto apuun. ;)
Olen ihan varma että on kyseessä psykiatrinen sairaala!
köyhyytesi, ei tarvitse enää todistella. Tuo white trash nimittely oli piste i:in päällä. Ihmisellä, joka on sopusoinnussa itsensä ja muiden kanssa, ei ole tarvetta nauraa kanssaihmisilleen olivatpa he kuinka lihavia tahansa, asuivatpa he Vantaalla tai missä tahansa, olivatpa he rikkaita tai köyhiä.
Sinulla sensijaan on hirveä tarve korostaa omaa erinomaisuuttasi ja asuinpaikkaasi sekä halveksia köyhiä yh-äitejä. Myös white trash nimitys jostain ihmisryhmästä on todella rumaa.
Mutta meitä on moneksi. Tuolla elämänasenteella ap ei voi muuta toivottaa kuin onnea vaan elämääsi, pärjäile pääsi kanssa.
Ei taida nousta näistä helteistä huolimatta kovin korkeaksi?
en haluaisi koskaan tommoisen kusipää lääkärin potilaaksi kuvottavia ihmisiä henkisesti köyhiä olen aivan järkyttynyt tämä ei voi olla totta
läskejä ja nauramaan toisten kustannuksella? Sellaisella ihmisellä ei ole omaa elämää. Kyllä minä ainakin löhöän rannalla, eikä hävetä pätkääkään. Ylipainoa on kertynyt n. 15kg.
Uskomatonta että on aikuisia jotka käyttäytyvät näin.
Mutta ilmeisesti nämä " täydelliset" ihmiset siirtävät ajatusmaailmansa lapsilleen.
Ei tarvitse miettiä millaisista perheistä koulu ja työpaikkakiusaajat tulevat.
...rakastan KUUMAA! Joudun olemaan muutenkin melkein koko vuoden umpijäässä. Inhoan kylmyyttä ja kärsin siitä. INTIA on lempimaani, myös ilmastonsa tähden!