Hih, LIHAVAT, kärsittekö kovinkin kuumuudesta? :)
Onko ikävää kun kuumalla ei voi piiloutua vaatekerrosten alle? Harmittaako kun rannalla teitä katsotaan inhoen/säälien (jos sinne saakka olette uskaltautuneet)? :)
Hop hop nyt laihdutuskuurille niin ens kesänä ei tarvitse kärsiä!
Kommentit (57)
Voi kuulkaa kun minun oloni on mitä mainioin! :) Koko päivän olen viettänyt rannalla, nyt kokkailen perheelle sapuskaa täällä ihanassa merenranta-asunnossamme Nuottaniemessä ja huvitan itseäni av:lla. :) t. ap
Vierailija:
Sitä kirjoista opittua ja sitä toista joka ei mahdu kaikkien kirjanoppineiden päähän yhtäaikaa.
harmi, ettei ekonomeille ole tarjolla minkäänlaista sivistystä. Mutta ammatinvalintakysymyshän se...
Sinänsä en kyllä keksi, mitä huvittavaa lihavissa on. Laihat säälittää mua enempi. Vaikka olen kyllä itsekin laiha, mutta mä olenkin mies.
Itse aasiassa en ole lukenut sun aloitusta edes kunnolla, vaan kommentti olikin koko palstan vittuileville tyypeille. TOTUUS on, ettö jos ihminen oikeasti voi todella hyvin, niin sillä ei ole mitään TARVETTA vittuilla ja oll aivan sairaan ilkeä, kuten tällä palstalla jotkut ovat.
voiko elämältä enempää toivoa...*nauraa kuollakseen*
Todella uskomattomia tapauksia tällä palstalla, siis nämä kaiken maailman ekonomit yms. Ainakin meillä muilla on hauskaa kun nämä idiootit tekevät parhaansa naurattaakseen meitä muita :-)
mutta siinä on oltava joku idea. Tai edes jotain tyyliä. Mutta tyhmät on tyhmiä, ei sille mitään voi...
Voi kuulkaa kun minun kännini on mitä mainioin! :) Koko päivän olen viettänyt kuppilassa, nyt lämmitän mikrossa perheelle sapuskaa täällä ihanassa kerrostalo-asunnossamme Kontulassa ja huvitan itseäni av:lla. :) t. ap
Sisäreidet rikki kun hankaavat toisiinsa. Uimarannalle en suostu menemään! Ja todellakin haluaisin hautautua vaatteisiin.
Käyn muuten 3krt/vko spinningissä tai jumpassa, joten huono kunto minulla ei ole!
Osasit oikein ottaa Kontulan Nuottaniemen vastakohdaksi ja vielä mikroruuankin. Miten kekseliästä. Nyt kyllä kaikki huomasivat miten mielettömän hauska ja upea ihminen olet, on varmaan hienoa olla sinä.
Läskit tosiaan saa laihduttamalla pois, eikä niistä ole vaaraa ympäristölle. Tyhmyydestä ja suoranaisista tunne-elämän ongelmista sensijaan voi tulla pahojakin huolia niin itselle kuin lähimmäisille.
josta ei kyllä kannata ottaa henettä nokkaan. Ap varmaan on korkeasti koulutettu ja asuu kallisti hyvällä alueella...Porvoossa.
Mutta palataampa aiheeseen, elikkä miltäs tuntuu lihavat kun helteet vaan jatkuu? t. ap
Vierailija:
Mutta palataampa aiheeseen, elikkä miltäs tuntuu lihavat kun helteet vaan jatkuu? t. ap
terkuin 116 kg läskiä
Rakastan lämpöä! Käymme 2-3 kertaa vuodessa matkalla jossain todella kuumassa paikassa kuten viimeksi heinäkuulla Kreikassa. Ihanaa!!! Toki uikkareissa välillä hävettää, mutta onneksi iän myötä pahimmat angstit on menneet.:)
Mietitäänpä oikeasti sitä, ovatko viestisi harmitonta ajanvietettä. Saatathan itse olla ylipainoinen, ja asua paljon parjatuilla asuinalueilla, muttei sekään tosiasia nollaisi sitä faktaa, että juttusi ovat oikeasti vaarallisia.
Näen työssäni syömishäiriöisiä lapsia ja nuoria, jotka netissä hengaavat, (jopa näillä sivuilla -kuten teksteistäkin voi monesti päätellä-vaikutteita imevät ja rakentavat minäkuvaa täällä lukemaansakin peilaten.
Mikäli olet aikuinen ihminen, on käytöksesi todella vastuutonta. Toivon todella, ettei sinulla ainakaan lapsia ole. Vaikket olisi edes ajatustesi takana, niin tuollainen ajattelemattomuus tuntuu jotenkin uskomattomalta.
Toivon sinulle mukavaa kesää. Ajanvietteeksi suosittelen omaan henkiseen kasvuun ja kehitykseen panostamista.
Vierailija:
Vain yksi heistä harrastaa " toisille naureskelua" ja tällä lääkäri-tyypillä onkin pahoja henkisiä ongelmia ja on siitä lääkitykselläkin. ITsetunto pohjamudissa ja ihmissuhteet hajoaa, koska on kykenemätön elämään toisen kanssa.
Kukaan muu tuntemani tasapainoinen ja älykäs ihminen ei harrasta ventovieraiden kustannuksella nauramista. Teinä ihan vakavasti miettisin, mikä on ongelmana?
t: normaalipainoinen ja akateeminen IHMINEN
Vierailija:
Mä myönnän (niin kauhealta kun se kuulostaakin) että me naureskellaan mun miehen kanssa ihan avoimesti rantsussa lihaville. Olemme molemmat akateemisesti koulutettuja (minä ekonomi, mies lääkäri), treenattuja, hoikkia ja sinänsä ihan fiksuja ihmisiä, mutta ilmeisesti sitten meissäkin asuu pieni sadisti kun lihaville naureskelu on meistä hauskaa hupia. :)
Haluatko, että tunnustan, että kyllä, sinä olet meitä muita parempi, jos olet laiha, koulutettu ja rikas? Tuleeko olosi siitä paremmaksi?
Tuntuu siltä, että jollain elämäsi alueella et saa riittävästi arvostusta, jos sinun täytyy hakea sitä täältä tällä tavalla. Huomioiko miehesi sinua riittävästi? Ovatko lapsesi terveitä? Kärsitkö itse jostain sairaudesta?
Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti olosi jossain vaiheessa helpottaa.
Kun tehdän tällainen ketju, siihen kirjoittaa kauhea määrä itseensä tyytyväisiä lihavia, joiden mies rakastaa heitä omina itseinään ja mies on tietysti urheilullinen ja lihaksikas. Vaikka miehen oma elämäntapa on sporttinen, jostain käsittämättömästä syystä hän palvoo lihavaa liikkumatonta muijaansa.
Sitten kun joku lihava aloittaa ketjun, kuinka itsetunto on nollassa ja pitäisi laihtua, löytyisikö joku kohtalotoveri, ketjuun ilmestyy suuri määrä samassa tilanteessa olevia lihavia, jotka eivät ollenkaanviihdy omassa ruhossaan.
Jotenkin musta tuntuu, että kumpiinkin ketjuihin kirjoittaa samat lihavat. Kummassa lie ketjussa sitten valehtelevat =)
Vierailija:
olis laihdutettavaa abaut 20 kiloo, et oletko nyt kade kun en tippaakaan kärsi. Ja töissä on hyvä ilmastointi, niinkuin kotonammekin. Mutta vietän töissä paljon aikaani ulkonakin. Työtoverini joka on langanlaiha kulkee mustissa vaatteissa ja lenkkareissa ja tuskiskelee koko ajan lämpöä, ei ymmärrä ei.
Sitä kirjoista opittua ja sitä toista joka ei mahdu kaikkien kirjanoppineiden päähän yhtäaikaa.
Ja mitä kuumuuteen tulee, niin sää on vain pukeutumiskysymys, niin laihoille kuin lihavillekin.