Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ ELOKUISTEN KESKIVIIKKO ~~

08.08.2007 |

Ovatko kaikki muut jo synnyttämässä vai enkö muuten vaan löytänyt elokuisilta vielä tältä päivältä mitään juttua????

Fanny rv 37+4 (la 25.8)

Kommentit (34)

1/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa pakko tulla kirjoittamaan omaa oloa kun niin kurja on...supisteluja ollut useana päivänä ja niin kipeitä että meinaa taju mennä...kuitenkin sitten lopahtavat...polte on mahassa ja alaselässä kokoajan ja on hankala liikkuakkin...maha sekaisin ollut jo usean päivän eikä ruoka maistu...perjantaina olin sairaalassa supistelujen takia mjutta paikat vasta sormelle auki jotta saapi nähä kauan täällä vielä karvistellään...limaista vuotoa tulee kokoajan vessareissulla mutta ei varta..." limatulppa" tuli jo yli viikko sitten...aiemmat lapset syntyneet 37+2 ja 38+1 joten sitä vaan jotenkin odottaa tämämn olon takia että tämäkin jo kohta tulisi...saapi sitten nähdä...jaksminen vaan kovasti koetuksella tämän tuskaisen olon takia!jaksamiaia muille ja onnea jo synnyttäneille!!! elokuinen80 ja rv38+1

Vierailija
2/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tänään ehtinyt käydä jo neuvolassa; onneksi aika oli heti aamulla ettei tarvii 30 asteen lämmössä keskellä päivää sinne raahautua.

Verenpaine oli noussut: 147/96

Pissa oli onneksi puhdas

Painoa oli tullut 800g/vko, ehkä lievää turvotusta (paino ei onneksi ole koko raskausaikana noussut kuin 3 kg, lähtöpaino kun on sen verran korkea :)

Vauvan pulssi 144

Rt

SF 36 ja vauva kovasti kasvanut, arvioitiin jo lähes 4-kiloiseksi...

Nyt alkoi vähän jännittää. Ensi keskiviikoksi on varattu aika äitipolille, jossa aloin käydä hieman koholla olevien sokeriarvojen vuoksi (nyttemmin arvot ovat tasaantuneet). Siellä on tarkoitus suunnitella käynnistystä, jos vauva vaikuttaa kookkaalta... eli jos terveydenhoitajan arvio pitää paikkansa, voin ensi viikolla päästä jopa synnyttämään!!!!! Onhan se nyt ollut tiedossa että synnytys tästä eteen tulee, mutta pikku hiljaa se alkaa tuntua ihan konkreettiselta!!!! Outoa... ja suursiivous piti vielä sitä ennen tehdä... siis tässä kuumuudessa...

Paljon, paljon onnea kaikille, jotka jo ovat vauvan saaneet!!Vauvauutisia olen tässä myöskin odotellut näiltä meidän vakkarikirjoittelijoilta... viikonloppuna mahdollisesti synnyttäneet alkavat kai olla jo piakkoin kotosalla!?

Hyvää jatkoa kaikille, toivotaan että kaikki päästään pian vauvanhakureissulle ja että kaikki menee hyvin!!! (ja että synnytyssalissa on hyvä ilmastointi :) Nyt pitää kuulemma lähteä kuopuksen (5 v) kanssa tekemään hiekkakakkuja...

Fanny rv 37+4 (la 25.8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään uutta. Supistuksia tulee kun jotain tekee ja selkä on iltaisin niin kipeä että hyvä kun liikkumaan pystyy mutta siinä sitten kaikki. Tänä aamuna oli ekaa kertaa turvotusta. Johtuu kai tästä helteestä. Pinna on kireällä kun yöt menee pyöriessä. Lapsiakin vissiin helle rassaa kun kiukkuavat ja kitisevät siitä huolimatta että eilisen istuivat altaassa ja nyt on taas vesi valumassa. Mies lähti käymään vanhempiensa mökillä ja perjantaiksi suunnitteli Kuopion reissua. Että mun säkällä vauva syntyy kun mies on matkojen takana. Huomenna olisi tarkoitus mennä Itikseen ostoksille ja uimaan. Saa nähdä miten jaksan tämän selkäni kanssa. Muutenkin olo alkaa olla jo että tulisi jo tämä vauva pian. Ei koskaan ennen ole tältä tuntunut. No pakko tässä vaan keksiä ajan kulua jotta ei synnytys koko ajan pyörisi päässä. Hirvittää hieman kun iso vauva on tulossa ja edellisenkin kanssa tahtoi usko mennä että se ikinä ulos tulee kun oli niin iso pää pojalla.

Vaan nyt katsomaan mitä nuo mukulat tuolla altaassa puuhaavat.

aliisa ja ylläri rv 38+2

Vierailija
4/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vähän kokeilla jotain äksöniä.tein sitten tuolla paahteessa parin kilometrin lenkin,samoin tein eilenkin.nyt tuli kyllä huippaava olo,ehkei se ole oikein järkevää näillä lämpötiloilla.

muuten kyllä olen pyrkinyt pitämään kuntoni kohtuullisena,ja tulee myös noita käsipainoja viskottua kotona muutamia kertoja viikossa. (olen muutoin " normaalitilassa" erittäin aktiivinen liikkuja).

ajattelin lähteä ihan itsekseni rannalle loikoilemaan,tosin asennon saanti on erityisen vaikeaa,pitänee etsiä suojaisa paikka =)

ostin kaupasta lehden,ja juotavaa iso pullo mukaan,niin pari tuntia menee leppoisasti. meren rannalla on niin hyvä olla kun siellä tuulee aina,ei yhtään tukalaa.

mutta koitan nyt nauttia näistä viimeisistä päivistä tai voi olla että viikoista puhutaan (plääh) ja yrittänyt nyt tajuta myös levätä mahdollisimman paljon.kun aina tuntuu että touhuan ja touhuan kokoajan jotain.

yöt on mennyt ihan pilalle suoraan sanottuna.on varmaan tämä lämpö kun tekee tepposensa.muuten tykkään lämpimästä,mutta yöuniin se vaikuttaa selvästi.olen koko viikon nukkunut todella huonosti, eli en oikeastaan ollenkaan.kierin ja pyörin,heräilen jatkuvasti. kylkiin pistää ja sattuu...

sellaista nipistelyä välillä alakerrassa ja menkkajomotusta ilmennyt tällä viikoin enemmän mitä ennen.mutta aika lailla ei ole mitään kummempia vaivoja.esikoista odottaessa kun oli vaikka mitä.siksi tuntuukin että miten pitkään ehkä tässä saattaa mennä.

tosin synnytystapa-arviossa oli jo ihan pehmeä ja 1,5cm auki, pari cm kanavaa jäljellä,siitä paremmat lähtökohdat.

huomenna neuvola,kunpa olisi viimeinen kerta.

mietityttää myös tuo sairaalan kuumuus,minusta kun siellä oli keskellä talveakin todella kuuma, tyksissä siis. nyt on varmasti ihan järkkyä, ja kun muutenkin hikoiluttaa järjettömästi synnytyksen jälkeen.

neitiniiskunen rv 37+6 (la 23.8)

Vierailija
5/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole vieläkään päästy synnyttämään...

Eilen neuvolassa täti jopa sanoi, että kyllähän sikiön luitakin mitatessa voi tapahtua inhimillinen mittafiba eli turha siirto: alunperin la:ni oli 6.8. ja se siirrettiin 2. ultrassa aiemmaksi 30.7. - niinpä otin tässä aamulla aikaa tappaakseni allakan esiin ja laskin oikein monella eri tyylillä " milloin se la nyt voisi oikeasti olla" .

Tuo muutettu LA 30.7. tarkoittaisi, että olisin hedelmöittynyt 5 päivää kuukautisten alkamisen jälkeen - onhan sekin kai jotenkin joskus mahdollista mutta...

Neagelen sääntö LA 6.-7.8.

Neuvolan tyyli

(menkkojen alku 282 pvä) LA 8.8.

Vauvakirjan taulukko LA 6.8.

Nettilaskuri LA 6.8.

Saatakohan siis joutua odottelemaan vielä monen monta päivää :(

No, kärsivällisyyttä nyt vaan! Ja turvotuksista ym. huolimatta aurinkoista mieltä kaikille! Jännittävää, koska uusia vauvauutisia ilmaantuu...

odottaja-75 (LA 30.7.)

Vierailija
6/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos LA 30.7. siis pitäisi paikkansa olisi hedelmöittyminen oluut 6. (eikä 5 päivää) menkoista. Eipä nämä nyt ole päivän päälle ja ketäpä pilkun halkominen nyt kiinnostaisi, mutta kuitenkin ;))

Ja odottaja-75:lla Rv siis 41+2

Vierailija
7/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa tänne elokuisten listaankin alkaa tulla täydennystä iltaan mennessä. huomen olis jo luvas vähän helpotusta helteeseen.

eilisen neuvolakäynnin kuulumiset:

pissa: puhdas

paineet:

sf:33,5 oli siis edelleen kasvanut, mulkyl ollut lähes joka toinen kerta eri mittailija mut kyl tämä asukas viel kasvaa tietty kokoajan.eikä sillain ihan valhtanu tää maha mihinkään vielä.

tarjonta: rt ja kyl se pää aikasta kiinni tuntuu jo olevan , ollut kul jo pari viikkoa.

syke: 130/140

liikkeet:++

paljon keskustelin tosta yliaikasuus jutuista. no viel on muutamapäivä tohon laskettuunkin aikaan 13.8.

mul oli eka laskettu aika 18.8 ja ekas ultras aikastui 5pv, et katotaan kummanmukaan mennään. katotaan eka toi 13.8.

mäkin odottelen jo joskos noita vauvauutisia alkaisi tulemaan enemmänkin.

viel sain pari neuvola-aikaa lisää. seuraava just laskettunapäivänä ens. ma ja sit taas seuraavana ma jos sinne astika mennään. sit onkin jo äippäpoliin otettava yhteys jos ei masuasukas ala itekseen tulemaan.

kyllä hikoiluttaa koko ajan kauheesti nytkin.

täytyy kyl juoda paljon vettä, kivennäisvettä ynms.

ja ottaa päivätorkkuja jos mahd.

voimia helteiden keskellä.

hyviä vointeja

äippä ja masuasukas 39+2

Vierailija
8/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.) tänään rv 37 + 1, huonosti nukuttu yö takana. Sormet on kuin makkarat, niin turvoksissa, että koko ajan puuduksissa. Inhoan oikein maate menoa iltaisin, pystyssä olo on parempi.

Niiskuneitinen, ollaan varmaan samaan aikaan TYKSissä. Mut leikataan 24.8. perjantaina. Menen osastolle 310 heti aamulla. Siellä ehkä tavataan?

Voi kuin sais nämä päivät jotenkin kulumaan! Esikoinen 4 v haluaisi koko ajan äidistä seuraa ja mennä jonnekin, kun itse vain haluaisin lueskella kirjoja ja laittaa kotia kuntoon. Aamupäivällä oltiin Seikkailupuistossa, joten nyt iltapäivällä tulee toivottavasti uni silmään meille molemmille.

Maha on koko ajan löysänä. Senkään takia ei ole kiva lähteä kovin kauaksi kotoa.

Koittakaahan jaksaa!

Vierailija
9/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilentäviä ajatuksia kaikille!!!

Olin nlassa tänään, ja kovin kypsää viljaa olin tädin mielestä. Laskeutunut ja pää tiiviisti alas. Verenpaine luikerteli minimissä (siksipä varmaan en osaa enää edes kirjoittaa, tulee mahdottomia kirjainyhdistelmiä koko ajan!), vaan hauskinta oli, että käsikopelolla lapsi YLLÄRI YLLÄRI tuntuikin taas suurelta, 4500g! Pisti menemään lähetteen taas äitipolille. Nyt vartoan, ehtisikö lysti käynnistyä sitä ennen itsekseen oikein tosi teolla vai vartoanko vielä viimeistään maanantaihin. Perhana, en halua edes ajatella, mitä joudun pian käymään läpi, edellisenkin punnertaminen ulos oli kuolinkamppailu!

yäks, tähän lämpimään ilmaan sekoittuu nyt tietty ominaistuoksahdus tytön taholta: taidan siirtyä ähkyen kakkapesulle vessaan! Sitten taas rantsuun, jossa eilenkin víetettiin koko aamupäivä.

Jaksellaan!

Vitanova rv 40+4

Vierailija
10/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis käynnistysyrityksessä la-su. Su iltana halusin kotiin ja sainkin luvan lähtä. Käytiin saunassa ja suunnittelin viikkoa eteenpäin. Puoliltaöin käytiin nukkumaan ja heräsin 04:00 siihen että pikkuisen nipisti. Ei yhtään kivuliaasti, mutta kuitenkin säännöllisesti.

Enkös käynyt nukkumaan ja 04:30 heräsin kovempaan nipistykseen. Soitin sairaalaan empimisen jälkeen ja sama kätilö, joka minut kotiutti su-iltana sanoi että josko tulisin aika pian. Mentiinkin ja ensiavun kautta, jossa hoitaja tarjosi pyörätuolia, mutta en kokenut sitä tarvitsevani.

Meiltä on 25 km sairaalaan ja pakkohan se oli " näytille" lähtä. Su-iltana oli lähtötilanne ollut kanavaa 2 cm ja sormelle niukasti auki ja sairaalassa 06:00 4 cm auki ja kanava hävinnyt. En vielä tajunnut että synnytän pian....

Saliinhan siitä tie kävi ja sanoin että ekana käyn pissalla. Vessan jälkeen kömmin synnytyssängylle ja 06:42 syntyi poika, 50 cm ja 3210g. Se siitä neljästä kilosta :oD

Synnytys oli erittäin nopea, mutta vähäkipuinen ja melko helppo. Tänään kotiuduttiin ja aletaan opettelemaan elämää viiden tytön ja pienen pojan kanssa !

Onnea muille synnyttämään lähteville

Rapuäiti ja rakas Lahja (s. rv 39+6) 2 päivää

Vierailija
11/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis 40+2 ja äsken neuvolassa:

Rr:128/75

Hb:120 (pitää kai vähän rautavarastoja täydentää)

Pissa:ok

Paino: -400g/vko

Sf: 31,5cm

Syke: 135-140

Tarjonta:rt

Eipä lupaillut terkka mitään synnytykseen viittaavaa..antoi ensi viikolle uuden neuvola-ajan ja silloin sitten seuraavaksi päiväksi sovitaan käynnistys, jollei sitä ennen ole syntynyt. Itse pelkään tästä vauvasta kasvavan vielä jättiläisen, jos menee paljonkin yliaikaiseksi ! Mutta ei tästä vielä ainakaan isoa ole povattu, tosin sanoi terkkakin, että ei käsikopelolla voi tarkasti kokoa sanoa, kun riippuu niin paljon äidin ruumiinrakenteesta ja siitä, kuinka paljon vauva mahtuu nojailemaan äidin selkään päin tai uppoaa lantioon.

Ootteko muut kärsineet (muiden vaivojenne lisäksi) sellaisista epämiellyttävistä tunteista ylävatsassa ? Mulla jotenkin kuin puutuisi tai painaisi ihan kamalasti välillä ylämahaa ja joskus ihan koskeekin. Samaten on sitten tuolla alavatsalla ja suolistossa. Vihloo koko perälautaa, eikä pysty suorana edes kävelemään. Tämä tuska yllättää yleensä aina iltaisin.

Niin ja sitten tietty kaiken muun päälle tämä jatkuva hiki !!! Tulee sellaisia kuumia aaltoja, että yhtäkkiä on läpimärkä paita. Terkka vitsailikin, että on niinkuin olisi vaihdevuodet päällä...nii-in,siltä tuntuu, vaikka aiheuttaja on vähän eri juttu.

Toivotaan, että ainakin meillä täysiaikaisilla alkaisi vaavit jo tulla tupsahtaa maailmaan ja koitetaan kaikki vaan jaksaa, oli se la sitten mennyt tai vasta tulossa =)

lion+lionbaby

Vierailija
12/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun saitte nyt pojan koristamaan tyttölaumaanne =))

Paljon onnea pikkuprinssistä !

Ehkäpä minäkin tästä kohta poksahdan........

Vierailija
13/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen, ruttunaamainen poika tuli maailmaan 1.8. vähän ennen aamuneljää. Laskettu aika olisi ollut 18.8. eli etuajassa syntyi (niin kuin neuvolassa ounastelivatkin). Mitat olivat kumminkin asialliset 3600 g ja 52 cm.

Alun euforinen ilo ja onni on taittunut synkkään odotteluun, sillä vauva on yhä sairaalassa. Minäkin olen siellä koko tämän helteisen viikon viettänyt, mutta tänään pääsin " päivälomalle" , kun taisin näyttää niin surkealta. Syynä sairaalapakkoon on vauvan kellastuminen. En osannut ollenkaan varautua tällaiseen vaihtoehtoon, vaikka esikoinenkin oli aikoinaan keltainen. Muita altistavia tekijöitä sisarusten keltaisuuden lisäksi ovat juuri ennenaikaisuus sekä (mitä en tiennytkään!) äidin veriryhmä (O+).

Sairaalassa elellään nyt aamun verikokeesta illan verikokeeseen, ja valohoitoon joutuu sen mukaan, miten arvot pompahtelevat. Täksi päiväksi poika meni toista kertaa " kaappiin" . Siinä on äidin sydän mykkyrällä, kun pienokainen makaa siellä silmät sidottuina pelkässä vaipassaan.

Luojan kiitos, ei sen vakavammasta ole kysymys, kun näinkin on kovin kurjaa =(

Tsemppiä kaikille odottajille! Ja tosiaan, siellä sairaalassa on ihan tajuttoman kuuma, huh...

Terv. Hertzi ja keltainen poikavauva

Vierailija
14/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herzi, kurjaa että joudutte kauan sairaalassa viipymään tuon keltaisuuden takia mutta onneksi ei sen pahemmasta kyse. Mulla myös veriryhmä 0+ ja vauvat aina kellastuneet mutta onneksi niin vähän että ei ole joutuneet valohoitoon. Tosin ovat syntyneet vasta la.n aikaan tai reilusti jälkeen. Esikoisen kohdalla muistan kuinka ahdisti kun ruipelon tytön kantapäästä käytiin jatkuvasti niitä arvoja mittaamassa ja oli raukalla lopulta ihan siniset kantapäät pistosten takia. Eipä muuta kuin pikaista arvojen paranemista jotta saatte pojan kotiin.

Voi kun meidänkin poika pian syntyisi.

aliisa ja ylläri rv 38+2

Vierailija
15/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa rapuäidin sukulaismummelit olle tyytyväisiä, kun saitte pojan ;) Ja onhan se varmaan perheellekin ihan kivaa vaihtelua.

Toivottavasti Hertzin vauva pääsee pian kotiin. Onneksi vaiva on hoidettavissa.

Meillä ei ihmeitä oireita ole. Illalla supistelee yksttäisiä napakoitakin, mutta ei mitään säännöllistä ja välillä on sellainen lievästi menkkakipuinen olo. Vähän turvottaa, jos on paljon jalkeilla ulkosalla. Tänään käytiin esikoisen kanssa aamulla kaupungilla, lelukaupassa ja torilla pomppulinnassa ja jätskillä. Ihan kivaa vaihtelua itsellekin, vaikka lämmintähän siellä oli (28 mittarissa varjossa).

Vauva on ollut jotenkin hiljianen tänään, mutta liikkuu kuitenkin aina välillä ihan voimalla. Aamulla meinasi jo pelko iskeä, kun normaali aamumellastus aamukahvin jälkeen jäi väliin. Mutta sitten alkoi liikkua. Pitää kuunnella ilta, normaalisti silloin on kova meno päällä.

Huomenna neuvola, mutta eipä siellä sen kummempaa kuule kuitenkaan. Huomisesta laskettuun aikaan tasan 2 viikkoa. Huh.

Vierailija
16/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan yhdessä koossa. :-) Enpä taida kovin helposti jakaantua, vaikka eihän sitä koskaan tiedä. On vaan sellainen olo, että yli lasketun ajan menee että hujahtaa.

Olin päivällä siskon kanssa Ikeassa ja siellä oli monta muutakin " pallopaitaa" . Hyvin jaksan vielä liikkua/kävellä.

Eilen olin mieheni kanssa elokuvissa. Siskoni katsoi meidän lapsia. Oli kiva käydä vielä ennen vauvan syntymää leffassa, kun sitten ei pääsekään pitkään aikaan elokuviin.

Vointi on siis hyvä. Vähän on turvotuksia, mutta ei muita harmeja.

T: Ona rv 39+5

Vierailija
17/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Herzille jaksamista!

Täällä ei tunnu tapahtuvan yhtään mitään, vaikka la on huomenna. Esikoinen syntyi muutama päivä ennen la ja olin ihan varma, että tämäkään ei viihdy näin kauaa masussa. Nyt on kuitenkin ihan eri fiilikset ja yli voidaan mennä reilustikin. Kammoksuttaa vaan, että minkäkokoinen möhkäle sieltä sitten tulee, kun on arvioitu yli nelikiloiseksi muutenkin.

Eilen olin esikoisen kanssa kolme tuntia pulikoimassa, kun ei olisi millään suostunut lähtemään kotiin. Nyt ovat isänsä kanssa viihtyneet jo pari tuntia myöskin, kun mä en suostunut lähtemään. Olin nimittäin ihan rampana sitten illalla, kunb olin niin pitkään seisonut.

Jaksamista kaikille!

Cola 39+6

Vierailija
18/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hertzille nyt erityisesti jaksamista, pian varmasti saatte pikkumiehen kotiin!

Rapuäiti: onnistuit mua ainakin hämäämään vihjeillä, olin jo ihan varma tytöstä ;) Mua mietityttää tuon yhden tytön jälkeen, että jos tulokas tosiaan on poika, miten sen kanssa pärjää, entäs sinä sitte viiden tytön jälkeen! Mites isot siskot on pikkumiehen ottanu vastaan? Meillä neiti 4v. on niin pikkuveljeä vastaan, sisko kuulemma pitäisi saada.

Täällä on kans kuuma, illasta turvottaa ainakin jalkoja. Yöt olen saanut nukkua hyvin, illalla olen pitänyt ikkunaa ja ovea auki, niin ihan ok lämpötila ;) Meillä siis parveke makkarista. Onneksi näillä helteillä. Tänään aamun puistoreissun jälkeen vietettiin pari tuntia ostoskeskuksessa, mitään ostettavaa meillä ei ollut, mutta ihanan viileää siellä oli. Nyt on olo vähän sentään parempi kuin eilen. Jospa se huomenna edes vähän ripsaisi vettä (toiveajattelua).

Synnyttämään olisin ihan valmis, täällä kans tulee limatulppaa, mutta mahan kovettumisia kummempia suppareita kun ei tule, niin edelleen odotellaan. Toisaalta voi olla näillä helteillä mukavampi yhtenä kappaleena, kuin sairaalassa hikoilemassa. La:han kaksi päivää, ja esikon " syntymään" viisi, jospa tässä ei enää menis montaa päivää. Kokohan se täälläkin hirvittää...

Kunnollisia supistuksia kaikille!! emma 39+5 (10.8.)

Vierailija
19/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä piisaa, meinaa voimat loppua kesken tuon pojan kanssa touhutessa.

Ihan ensimmäiseksi onnittelut vauvansa saaneille! Kyllä sitä niin itsekin odottaa omaa nyyttiään kainaloon.

Rapuäiti: En ehtinyt osastolle sinun kanssa yhtä aikaa, sillä kokonaisenahan täällä ollaan. Neuvolassa tänään kävin ja epäili hieman käynnistäävätköhän v.loppua vasten, mutta eikös sinulla niin tehty, varmaan tietenkin riippuu lääkäristä. Ei siis voi kun toivoa parasta.

Itse en taida pitempiä tarinoita edes kirjoitella kun ei näiden vaivojen kanssa tulisi kuin aivan mahdoton valitusvirsi. Pe aamun äippäpoli aikaa odotellen.

Jaksamisia kaikille mahakkaille ja tietenkin jo vauvautuneille, helteet raastaa varmasti kaikkia.

-nasuh rv 39+3-

Vierailija
20/34 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimät onnittelut poikavauvoista.

Lumina ja Lahja

Täällä tyttö syö ja nukkuu 5t unia liki jatkuvasti!Tää on niin älyttömän ihanaa aikaa.Toivottavasti kaiki saa hiljalleen oman nyyttinsä kotiin ja pääsee nauttimaan ihanasta vauva-arjesta.