Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moikka kaikille!

30.03.2009 |

Uutena jäsenenä kirjoittelen tänne elokuun leijonanpentuihin..meneneeköhän koko kirjoitus edes oikeaan paikaan :) Nämä tietotekniikan ihmeet on mulla niin hyvin hallussa.....

Elikkäs esikoista odottelen täällä Kuopion seudulla. Erityisesti Kuopiolaiset, mutta tietty muutkin saa ottaa yhteyttä vaikka sähköpostitse, kiva oliti tutustua ja saada seuraa vaikka lenkille. Itse asustelen täällä Petosella tai oikeamminkin Pirttiä tämä on.

Kovasti olen käynyt teidän muiden kuulumisia lueskelemassa täällä.Itse en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Opiskelen, joten joudun olemaan koneella niin paljon, että "ylimääräinen" istuminen ei aina oikein nappaa. Itselläni on kaikki mennyt tähän asti ainakin ihan hyvin. Raskasuviikot nyt 21+2 ja kovasti maha-asukki jo liikkuu ja möyryää. Täälläkin ollaan joskus hauskasti toisellaa puolen mahaa kippurassa, joka suuresti aina itseäni huvittaa :D Rakenneultra oli viime viikolla, ja kaikki näytti olevan hyvin ja sukupuolikin jo kyseltiin. Itse olen raskauden aikana voinut väsymystä lukuun ottamatta mainiosti. Monet asiat ovat näin ensimmäisessä raskaudessa tietysti pohdituttaneet., mutta vastauksia kysymyksiin on saanut kun on kysynyt..

Tämä nyt oli tällainen alkukirjoittelu, josko saisin itseni tänne useammin kun alkaa kouluhommat vähenmään. Mukavaa on vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla