Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei rahaa, ei autoa, sataa, flunssa, lapsi leikkaustoipilaana.

Vierailija
16.10.2008 |

Voi v että elämä on taas auvoa. Molemmat autot menivät rikki, arvioidut korjauskustannukset n. 2000 euroa. Muutenkin eletään kädestä suuhun kun tällä yksityisyrittäjällä ei ole töitä ja miehen tuloilla eletään. Lapsille ei löydy hoitajaa että voisin markkinoida itseäni ja saada niitä töitä ja tehdä niitä silloin kun niitä on. Tähän kotiin (4h+k) ei näissä olosuhteissa ole sitten varaa ja joudumme varmaan muuttamaan jonnekin kolmioon Taka-Vantaalle (sitä pidemmälle kohti maaseutua en suostu).

Jos nyt jotain valopilkkua hakee, niin asuntolainaa ei kuitenkaan ole jäljellä kuin 50000 euroa. Eli siitä pääsee eroon muuttamalla pienempään.

Mutta miten voi elämä mennä näin päin v-ua?!?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin tällöin päin sitä ihteään? Ota asia kasvattavana elämänkokemuksena.

Vierailija
2/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mitä se sade ja autojen rikkiolo juuri nyt haittaa, jos lapsi on keran leikkaustoipilaana ja joutuisitte varmaan joka tapauksessa olemaan 4 seinän sisällä. Hemmottele pikkuista ja itseäsi, murehdi sitten vaikka taas huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä iloksi muuttuu! Onni ei olisi mitään, jos välillä ei menisi huonosti.

Ja teillä lasi leikkaustoipilaana, joten ilmeisesti saatu parannettua? Sekin on ilon asia, että olette terveitä! Toivottavasti siis olette.

Tulin juuri vesisateesta lasten kanssa ja olin kuin uitettu koira. Sinulla on hyvä syy pysyä sisällä ja kuivana :)

Katselkaa joku kiva elokuva ja juokaa kuumaa kaakaota. Nauttikaa tästä hetkestä joka teillä kuitenkin on. Huomisesta ei kukaan tiedä, sitä on turhaa murehtia.

Vierailija
4/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tästä mihinkään muuttuisi? Mulla on adhd enkä kestä toimistotyötä, mitään en osaa koska olen pelkkä humanisti, muuta kuin tätä työtä mitä ei ole keletana.

ap

Vierailija
5/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene siivoomaan tai kaupan kassalle töihin. Niihin töihin otetaan myös mitään osaamattomia humanisteja.

Vierailija
6/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vain, että lapsen leikkaus ei varsinaisesti onnistunut, niin että siitä ei voi oikein tyytyväisyyttä raapia. Tosin eihän hän kuollutkaan siihen. Ja ai niin, siitäkin tulee lasku tässä jonain päivänä, voi kun kiva muistaa sekin.

Anteeksi nyt. Mulla on tosi huono päivä ja olen piristysvastainen :(

Vierailija
7/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaa perintätoimiston laskua, joissa uhataan luottotietomerkinnällä ja käräjäoikeudella? Eräpäivä ensi viikolla. Täältä löytyy.

Vierailija
8/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täsmää, paitsi että mulla on kyllä töitä tällä hetkellä (mutta en saa niitä tehtyä kun keskittymiskyky on nollassa...)

Tsemppiä! Joskus on tosi vaikeaa, mutta kyllä se siitä. Mene lapsen kanssa sohvalle peiton alle katsomaan leffoja, se on mukavaa.

Miksi tämä tästä mihinkään muuttuisi? Mulla on adhd enkä kestä toimistotyötä, mitään en osaa koska olen pelkkä humanisti, muuta kuin tätä työtä mitä ei ole keletana.

ap

Vierailija
9/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vain, että lapsen leikkaus ei varsinaisesti onnistunut, niin että siitä ei voi oikein tyytyväisyyttä raapia. Tosin eihän hän kuollutkaan siihen. Ja ai niin, siitäkin tulee lasku tässä jonain päivänä, voi kun kiva muistaa sekin.

Anteeksi nyt. Mulla on tosi huono päivä ja olen piristysvastainen :(

Vierailija
10/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kannattanut miettiä ennen lapsen hankimista, että lapsesta VOI TULLA kuluja ?

Oisko kannattanut 5 vuotta sitten miettiä, että puolen vuosikymmenen jälkeen ruoan ja elämisen hinta VOI NOUSTA niin, ettei toimeentulolaskelmat pidä? Oisko kannattanut yritystä perustaessa miettiä, että työt VOI LOPPUA? Joo, olisi varmaan. Tämä vain oli tosiaan aika tarkkaan laskelmoitu ja nyt meni päin v-ua tää laskelmakin.

ap

Vierailija
11/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä?

Kuulostat tyhmältä, myös tunneälykkyydeltäsi.

Vierailija
12/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus:)

Mutta sulla on lapsesi. Ehdotonta rakkautta ja hyvä tekosyy ohittaa omat haluamiset ja murheet.

Sairaalalaskut pystyy aina sopimaan ja tosiaan niinkuin joku mainitsikin, ruokakauppaan pääsee töihin vaikkei kokemusta olisikaan.

Vitamiinikuuria naamaan, aloitat vaikka kotijumppa harrastuksen ja alat rustaamaan työhakemuksia paikallisiin marketteihin.

Voin kokemuksella sanoa, että se aurinko paistaa vielä risukasaankin.

Myös silloin kuin ihan kaikki on menetetty.

Se on vain ja ainoastaan oma asenne mikä ratkaisee.

Vierailija
13/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laskutaito on vähintäänkin horjuva, tarkkaavaisuus nolla ja temperamentti mallia Etna 1.2...

ap

Vierailija
14/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväntahtoisesti kysäisen, koska itsekin humanisti ja ns. paikkaa työelämässä hakenut. Jos vaikka keksittäisiin sulle yhdessä uusia työmahdollisuuksia..

Vierailija
15/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus.

Vierailija
16/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta autoa kun ette ilmeisesti maalla asua. Kyllä kai pk-seudulla joka paikassa bussit kulkee.

Vierailija
17/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa nyt ensimmäiseksi ne hyvät asiat elämässänne.

Julkisilla pärjää hyvin.

Terveisin autoton yksinhuoltaja joka asuu vuokra-asunnossa ja on tyytyväinen

Vierailija
18/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laskutaito on vähintäänkin horjuva, tarkkaavaisuus nolla ja temperamentti mallia Etna 1.2...

ap

Sano nyt suoraan että sua ei kiinnosta työnteko.

Vierailija
19/19 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä?

Kuulostat tyhmältä, myös tunneälykkyydeltäsi.

Ilkeää lyödä lyötyä.

Ap, osaan kyllä kuvitella miltä tuntuu, ja varsinkin tuon että v*aa muttei tykkää piristys-/kannustusyrityksistä...

Uskon että on masis päivä, niin on täälläkin, sitähän tää on, life is a bitch and then you die;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan