Aiheuttaa bruksismi
Jotenkin paksun pään? Tuntuu että ei ole kaulaa ollenkaan ja pää yhtä kaulaa pyöreää palloa. Ei siis erota mistä alkaa leuka.
Olen hoikka nuori nainen mutta rintojen yläpuolelta kuin noita-akka. Emännänkyhmykin löytyy, huoh
Kommentit (26)
Tietääkö joku voiko bruksismi tätä aiheuttaa? Ja voiko sille tehdä jotain että kasvoja saisi kapeammaksi:(
Ap
Juu botoxilla voi lamaannuttaa purentalihakset jos ei purentakisko tai hieronta auta.
Kokeilepa gua shata sekä kaulan ja leukaperien kinesioteippausta kasvoille tarkoitetulla teipillä.
Vierailija kirjoitti:
Juu botoxilla voi lamaannuttaa purentalihakset jos ei purentakisko tai hieronta auta.
Purentakisko lähinnä suojaa hampaita narskuttelun aiheuttamalta kulumiselta, mutta ei auta itse ongelmaan.
Itselläni ainakin kasvaneet leukaperien päälle sellaiset lihaspatit.
Kyllä se leuan/poskien lihaksia voi isontaa, mutta ei kyllä koko kaulaa ja päätä.
Ehkä sun kannattaisi kokeilla jotain yläselän ryhtijumppaa ja kaulan venyttelyä, jos kaula tosiaan on yhtä paksu, kuin paksu pää.
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin oli, mutta eipä ole enää kun aloin teippaamaan naamaa ja kaulaa. Nykyään löytyy leukalinjakin vaikka kuvittelin, että olen jotenkin erityisen heikkoleukainen vaikka kyse oli vaan leuanaluksen turvotuksesta.
Bruksismi aiheuttaa kaksoisleukaa ja vahvoja purulihaksia, joten kasvoista tulee laatikkomaiset ja alaspäin levenevät. Ei sille enää 30-40 vuotiaana mitään voi. Purukiskot voi auttaa siihen puremiseen, mutta ei enää kasvojen muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minullakin oli, mutta eipä ole enää kun aloin teippaamaan naamaa ja kaulaa. Nykyään löytyy leukalinjakin vaikka kuvittelin, että olen jotenkin erityisen heikkoleukainen vaikka kyse oli vaan leuanaluksen turvotuksesta.
Kyllä mulla leukalinja löytyy ja leuka muutenkin erottuva. Nuo kasvaneet lihakset ovat leukaperien yläpuolella.
Bruksismin näkee ihmisestä päälle päin. Sääli, rumentaa kyllä kasvoja
Kyllä se voi leukaperiä leventää, mutta joillain on muutenkin leveät leukaperät. Joillain on sitten molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä toimii? Onko linkkiä antaa selkeisiin ohjeisiin
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi ihmeessä ne lapset kiusaa? Mistä kummasta ne sen oppii?
Vierailija kirjoitti:
No ei näy päällepäin höpö höpö. Kuten joku totesi niin joillain on luonnostaan sellaiset kasvot. Et voi tietää onko bruksismi. Eli pidät tietynlaisia kasvoja sitten rumina, olet ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni haitta siihen verrattuna, miten paljon jumeja ja erilaisia kipuja se aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyyden näkee ihmisen kirjoittelusta. Sääli.
:D