Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini, kananpersetukkainen, läski vie multa hermot!

Vierailija
07.08.2007 |

Naapurini on kauhean ruma. Sillä on punaiseksi värjätty, lyhyeksi kynitty ja takaa vahalla pöyhitty (edestä pinnillä litistetty) kananpersetukka, se painaa 70kg ja on vain 160cm pitkä (pitää itseään normaalipainoisena) ja sillä on huono iho ja hampaat. Sen ääni on kimeä, sillä on ruma nimi, sen lapsilla on lähiönimet ja sen mies sopii hyvin sakkiin... Se ei ole kouluttautunut (vain kampaajaksi), eikä sen kanssa voi puhua mistään, kun se on niin tyhmä. GRRR. Me asutaan naapureina rivarissa, joten mun on pakko kestää sitä.

Sen koti on kamala. Sillä on lastulevyposliinikissahylly ja viuhka seinällä. Se tarjoaa kahvinsa muumikupeista, sillä on Unikot ikkunoissa ja Mariskooli koriste-esineenä. Se ei koskaan siivoa kunnolla (ei ikinä tamppaa mattojaan), niillä on tahmaisia sormenjälkiä ovissa.

Kesällä se tuli pihajuhliin salsamekossa (eikö se tajua, etteivät ne ole enää muotia!) ja nauroi kovaäänisesti mustalaistyyliin. Se ei harrasta mitään järkevää, huutonetistä vain tilailee kamalia kasarivaatteita lapsilleen ja miehelleen.

Mua puistattaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimeä ääni, tyhmät jutut, typerällä junttimiehellä kehuskelu tähän tyyliin:

" Kyllä meijän Timo sentään tienaa hyvin, ihan päästään kesällä Kuusamon Trobiikkiin lomaileen, jestas mistäs minä nyt uudet uikkarin saan, no onneksi mun vartalolle sopii kaikenlaiset, pitääkin kysyä kälyltä, me ollaan kälyn kanssa oikein hyvvää pattaa, vaikka täytyy sanoa, ettei se Reijo meijän Timoa voita, on se tuo Timo niin ihanan päättäväinen ja aikaansaapa... diipa daapa vaan...

Sen juoruilusta ei pääse ikinä eroon. Aina kun yritän vaan luikahtaa kotiin, niin sieltähän se Kananperse taas römpsähtää paikalle juttuineen. SE ON KAMALA!

Vierailija
22/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole, koska se käyttää purkkareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin nyt en enää kestä. Ehkä se johtuu siitä, että ollaan oltu lomalla yhtäaikaa ja olen joutunut kuuntelemaan ja katselemaan sitä nyt tavallista enemmän. Eilen se sanoi, että milloin tulet laitattamaan tukkasi kampaamolle (tarkoittti siis paikkaa, jossa hän työskentelee). Hänen työnsä alkavat taas pian. Jos ja kun katselen hänen tukkaansa, en TODELLAKAAN mene lähellekään tuota kampaamoa! Miksi kampaajat haluavat aina kyniä jokaisen naisen hiukset suunnilleen juurineen irti?! Mun hiukset ovat puolipitkät, tummat ja luonnonkiharat, sopivat mulle hyvin, enkä tosiaankaan halua itselleni vastaavaa kanamallia kuin hänellä.

Vierailija
24/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ne nyt on semmosia nykyajan hömpsötyksiä semmoset netit, kyllä meijän Timppakin jo sanoi, että ei me tarvita kaikenlaisia uutuuksia, kyllä se riittää, että töissä tekkee hommat, ei sitä kotona tarvii..." Sen mies on jossain varastolla töissä, perusduunari siis, ja käyttää työssään tietokonetta ylläpitääkseen varastoja. Muusta ei tiedä.

Hermot menee siihen köpöön ihan täysin. Äsken se kävi lainaamassa sokeria, että saa leipastua Timpalleen vähän kakkua...

Vierailija
25/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja vaan Seija ja Seppo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan