Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä ostat yleensä omat vaatteesi?

Vierailija
07.08.2007 |

Ja ikäsi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan työpaidat ulkomailta, Suomesta saa tosi heikosti hyvälaatuisia naisten paitapuseroita.

Jakkupuvutkin yleensä ulkomailta, Suomessa ne on vaan aika kalliita. Jos Suomesta, niin Andiata on suosikki.

Mä ostan yleensä työvaatteet ulkomailta työmatkoilta, esim. jenkeissä on tällä hetkellä hullunhalpaa kun dollari on niin halpa.

Käyttövaatteet ostan yleensä Stokkalta, merkkeinä Mexx, Birger Mikkelsen, FilippaK. Taikka myös Aleksi 13:sta.

Juhlavaatteet ja kengät putiikeista. Suosikkikenkäkauppoja Zio, RedShoe, Rizzo ja Kenkäfriikki.

Ikää 34

Vierailija
2/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalostakin olen löytänyt tosi kivoja ja edullisia vaatteita itselleni.

Vierailija
4/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareita käytän myös ja ulkomailta ostan paljon vaatteita kun jossain käyn. Yleensä sellaisista liikkeistä, mitä ei oo Suomessa (Esim. New Yorker).

Vierailija
5/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hoikempi, ostaisin muualta, enemmän putiikeista yms. Lähisukulaiseni myös ompelee minulle toiveiden mukaan. Ikä 36 v.

Vierailija
6/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

max mara ja sokos

ikää 38veeeee

Vierailija
7/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkeinä Esprit, Mexx, Vero Moda, Jackpot, Sisley, FilippaK, Sand... Keskihintaisia vaatteita arkikäyttöön. Sitten edustamiseen Ril' s, Your Face, Andiata...

Vierailija
8/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaassa ei aika riitä arkisessa työn ja perheen pyörityksessä vaateshoppailuihin. Ulkomailta ostamisessa on myös se plussa että monissa maissa vaatteen trimmaus (lahkeiden ja hihojen lyhentäminen, kaventamiset yms.) tehdään hyvin ja edullisesti. Esim. Espanjan Zarassa housujen tai jakun (napillisten) hihojen lyhentäminen maksaa 3-4 euroa. Mitä lie Suomessa mahtaisikaan maksaa?

Ikääni kysyttiin, se on 38 v.

Vierailija
9/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 29

Vierailija
10/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-v

Vierailija
11/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eniten HM:sta. Ehkä myös Espritista, mutta hinta on mielestäni liian korkea laatuun verrattuna (etenkin kengät on huonoja, mutta ostin taas syksyksi vajaan 200e saappaat & 50e ballerinat ko merkiltä, saa nähdä kestääkö). Seuraavaksi eniten ostan sekalaisesti matkoilta ulkomailta.

Viimeisimmät hankinnat alesta ovat Kookai, Vero Moda, Promod, Zara, Mango, San Marina (kengät), Esprit, Mexx...

Vierailija
12/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen itse, käytän kirppiksiä mutta myös kauppoja ihan henkkamaukasta urheilukauppojen kautta lidliin asti. Kun kohdalle osuu vaate joka on materiaaliltaan, ulkonäöltään ja hinnaltaan sopiva, ostan sen.

Vaatteita ostan hyvässä lykyssä yhden per kuukausi. Tämä sisältää myös kengät.

Vierailija
13/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain myös lindexiltä, farkut aina vero modasta. toisinaan seppälästä, jne. " halpiskaupoista" .

ikää 22v.

Vierailija
14/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, joka pukeutuu halpisketjujen rätteihin, paitsi joku, joka ostaa vaatteensä Prismasta! Voi jestas, MITÄ JUNTTEJA!

Vierailija
15/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös Vero Modasta, Stockalta, Zarasta ja Sokokselta.

Vierailija
16/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin kavereiden kesken toimii kierrätys. Olen 26 vuotias.

Vierailija
17/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa paljon Kappahlista, tai sitten Stockalta (Esprit,, Mexx).

Vierailija
18/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon ihastunut ihan hulluna vintagevaatteisiin, joita kustomoin oman näköisiksi. Niitä metsästän kirppareilta, seconhandeista yms :) Mekot etenkin ovat ihan hottispoppista :)

Ulkomailta (ja ulk. nettikaupoista) tulee paljon ostettua myös vaatteita, koska en ole MarimekkoNansoFinnwear tyyppi :)

Huutis ja Ebay, kirppareitakin koluan ahkerasti.

Suomesta nuortenvaateliikkeet ja nuorten suomalaisten suunnittelijoiden putiikit. Pienet putiikit joista saa merkkivaatteita ja Stockmann. Perustavikset: Zara, Mango, Benetton, Sisley. Osan vaatteista löydän lasten vaateliikkeistä, kiitos pienen kokoni.

Ikää 27v.

Vierailija
19/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain Jimm&Jillistä, lindexiltä, aleksi 13, anttila ym... sieltä mistä löydän sopivan ja kivan vaatteen niin ostan! Ei haittaa vaikka kyseessä olis Lidl!!

Vierailija
20/27 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja kirppikseltäkin voi löytyä kivoja joskus...

mulle on ihan sama mistä kaupasta vaattet on ostettu jos ne on mun tyylisiä ja kestäviä. Enkä oo mikään hippi tms.. Aika klassinen ja ajaton tyyli. Maanläheiset värit. Ruskea, beige, valkoinen, musta ja jotain oranssia ja vaaleanpunaista.

Kirkkaansinistä ei löydy mun vaatekaapista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi