Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita ihmetta teilla on Marimekon releita vastaan? Itse puette lapsenne kaikenlaiseen retroon ja marisette, jos jollain aidilla on maripaita yllaan. t. ei maria, ei retroa

Vierailija
07.08.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on hemmetin tylsä. Mieluummin jotain hauskaa ja sellaista jossa on joku juju.

Mä puen mieluummin ipanani vaikka vähän kulahtaneisiin markettiverkkareihin, kuin ns. " hyvää makua" edustavaan Marimekkoon, jota on kaikilla.

Vierailija
2/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Marimekko on hemmetin tylsä. Mieluummin jotain hauskaa ja sellaista jossa on joku juju.

Mä puen mieluummin ipanani vaikka vähän kulahtaneisiin markettiverkkareihin, kuin ns. " hyvää makua" edustavaan Marimekkoon, jota on kaikilla.

Kulahtaneet markettiverkkarit onkin tosi hauskat ja niitten juju? Joo, köyhyys ja välinpitämättömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kasvaneet aikuisiksi ennenkuin hankitte lapsia. Silloin nämä pukeutrumiskysymykset eivät olisi elämän pääsisältö.

Vierailija
4/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin itsellä raitapaitoja on muutamia lenkkipaitoina, mutta muita malleja käytän paljon mm. töissä. Pojallamme on tällä hetkellä seitsemän paitaa, yksi jokapoika ja kuusi raitapaitaa. Mä vaan tykkään! Suosi suomalaista, vältä kiinalaista! :-)

Vierailija
5/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

än se menee!

Meidän prinsseillä on kyllä samanlaiset maripaidat, mutta niin kyllä kumpparitkin. Ne Ticket to Heavenin, joka on menolippu taivaaseen ja vallan kauhistus monille äidille pelkän nimen (tai lähinnä sen väärin ymmärryksen) vuoksi. Niin tanskalaisissakaan ei ole mitään, molon tähdet ja katvigin raidat ovat kans kivoja ja vähän edullisempiakin! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän