Mita ihmetta teilla on Marimekon releita vastaan? Itse puette lapsenne kaikenlaiseen retroon ja marisette, jos jollain aidilla on maripaita yllaan. t. ei maria, ei retroa
Kommentit (5)
Vierailija:
Marimekko on hemmetin tylsä. Mieluummin jotain hauskaa ja sellaista jossa on joku juju.Mä puen mieluummin ipanani vaikka vähän kulahtaneisiin markettiverkkareihin, kuin ns. " hyvää makua" edustavaan Marimekkoon, jota on kaikilla.
Kulahtaneet markettiverkkarit onkin tosi hauskat ja niitten juju? Joo, köyhyys ja välinpitämättömyys.
Olisitte kasvaneet aikuisiksi ennenkuin hankitte lapsia. Silloin nämä pukeutrumiskysymykset eivät olisi elämän pääsisältö.
Nykyisin itsellä raitapaitoja on muutamia lenkkipaitoina, mutta muita malleja käytän paljon mm. töissä. Pojallamme on tällä hetkellä seitsemän paitaa, yksi jokapoika ja kuusi raitapaitaa. Mä vaan tykkään! Suosi suomalaista, vältä kiinalaista! :-)
än se menee!
Meidän prinsseillä on kyllä samanlaiset maripaidat, mutta niin kyllä kumpparitkin. Ne Ticket to Heavenin, joka on menolippu taivaaseen ja vallan kauhistus monille äidille pelkän nimen (tai lähinnä sen väärin ymmärryksen) vuoksi. Niin tanskalaisissakaan ei ole mitään, molon tähdet ja katvigin raidat ovat kans kivoja ja vähän edullisempiakin! =)
Marimekko on hemmetin tylsä. Mieluummin jotain hauskaa ja sellaista jossa on joku juju.
Mä puen mieluummin ipanani vaikka vähän kulahtaneisiin markettiverkkareihin, kuin ns. " hyvää makua" edustavaan Marimekkoon, jota on kaikilla.