Miten te ootte tehny? Mä haluaisin että häiden jälkeen poistumme heti häämatkalle
tai jäämme juhlapaikalle koko yöksi vieraiden kanssa juhlimaan. Miehen mielestä voitais lähteä vieraiden kanssa yökerhoon jatkoille. Minua ei tuo miehen ehdotus oikein säväytä.
Kommentit (8)
Mitä Elviksiä te olette? Elvis has left the building...
En lähtisi häämatkalle suoraan. Pari päivää rauhoittumisaikaa ja sitten matkalle.
Nyt valitsisin toisin. Häiden jälkeen olisi ollut hauska rauhoittua aloilleen. Menisin häämatkalle vasta muutaman kuukauden kuluttua häistä.
Kakun leikkaushan on vasta hääjuhlan puolivälissä, jos edes siinä
Me poistuttiin viimeisten vieraiden myötä hääyötä viettämään ja seuraava pv rauhoituttiin ennenkun lähdettiin matkalle.
mutta me juhlittiin omia häitä loppuun asti (kahteen), sitten mentiin veneellä tuttujen saareen yöksi (pieni mökki, joka oli laitettu meitä varten näyiksi ja kaikki valmiiksi), syötiin hyvin, saunottiin, juotiin shampanjaa ja nukuttiin. Aamulla sitten vietettiin laatuaikaa sängyssä ja palailtiin kotiin. Seuraavan viikon alussa lähdettiin häämatkalle.
Yökerho ei tosiaankaan olisi kiinnostanut (siellä voi vain tanssia, kuherrella ja juoda, ei olla ihmisten muuten kanssa), mutta me olemmekin paljon enemmän kotibileihmisiä.
Häämatkalle en halunnut lähteä heti, vaan levätä rauhassa juhlien ja juhlavalmistelujen jälkeen. Tosin meidän häämatka oli ehkä tavallista rankempi, mentiin rinkkojen kanssa ympäri Baltiaaa... Mutta en minä viitsisi mihinkään luksushotelliinkaan ihan nukkumaan mennä.
hotellissa (jätettiin vieraat jo kahdeksalta). Sitten yksi yö kotona ja maanantaina lähdettiin häämatkalle.