Suositellaan hammastahna
Kommentit (13)
Minulla oli vihlontaa, vihreä Elmex auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vihlontaa, vihreä Elmex auttoi.
Vaihda Sebsodyneen, on varmasti kokonausuutena parempi.
Kokemukseni mukaan Elmex ei ollut kovinkaan hyvä.
Elmex Sensitive Professional Calm Care kun vihloo pahasti, sen jälkeen Elmex Sensitive Original tai Fresh & Go Sensitive. Sensodyne tekee omituisen kalvon hampaisiin ja ikeniin jota sitten jonkun ajan päästä saa syljeskellä hiutaleina pois. Yök.
Ite rakastan frantsilan hammastahnoja kun on suomessa valmistettuja eikä muovia <3 ostan ruohonjuuresta.
Vierailija kirjoitti:
Ite rakastan frantsilan hammastahnoja kun on suomessa valmistettuja eikä muovia <3 ostan ruohonjuuresta.
Nämä on kyllä hyviä, mutta muoviin nekin on pakattu.
Oxygenol herkkä, SLS-vapaa kotimainen hammastahna. Eipä ole ollut aftoja sen jälkeen kun aloin käyttää Oxygenol herkkää.
Elmexiä käytän olosuhteitten pakosta, koska on vihlontaa ja Sensodyne ei sopinut minulle, aiheutti aftoja. Jos ei tarttisi vihloville tarkoitettua tahnaa käyttää, niin ostaisin edullista perustahnaa.
Oxygenolia käytän. Vaihdoin koko perheen tahnat kotimaiseen valmistajaan.
Paradontax on sopiva hammastahna jota käytän nykyisin. Sitä suositellaan estämään ientulehdusta. Maku on erilainen kuin "perus-pepsodenteissa".
Apteq care hammastahna on pitäny minun aftaongelman kutakuinkin hallinnassa. Kokeilen välillä vaihtelun vuoksi muita merkkejä mutta palaan aina takaisin tuohon.