Lue keskustelun säännöt.
3 kiloa laskia tullut lomalla. Inhottaa!!! Kun on vaikeaa nyt alkaa laiduttamaan. Helposti saan estettya lihomisen, mutta laihduttaminen tokkii. Pakko kai se olis aloittaa taas...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla