Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit vai tekisitkö mitään?

15.10.2008 |

Sattuipa tänään sairaalaan menessäni seuraavanlainen episodi:

Ajoin sairaalan oven edessä olevalta rampilta (yksisuuntainen, siihen tuo ambulanssit potilaita, se ainut reitti päästä eräälle sairalan parkkialueelle) ja sen rampin toisessa päässä oli sitten pakettiauto, joka olisi halunnut ilmiselvästi peruuttaa, mutta minä en suostunut peruuttamaan ko. ramppia väärään suuntaan. Sitten pakettiautoa kuljettanut mies nousi autostaan ja tuli sanomaan minulle, että "etkö ymmärrä, että haluan peruuttaa", johon totesin vain, että joo, ymmärrän, mutta en silti aio peruuttaa koko matkaa yksisuuntaisella väärään suuntaan. Sen jälkeen mies tuumasi jotain että mätäne siinä siten maailman ääriin asti ja löi autoni kattoon pari kertaa nyrkillä. Tämän jälkeen mies meni sairaalaan kävellen ja vaimonsa siirsi auton onneksi ihan oikeeseen suuntaan tietä ajaen.

Tekisitkö sinä tämmöisessä tilanteessa jotain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä jännitti sairaalareissu :(

Vierailija
2/4 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt sitä tarkoitit.

Itse olisin varmaan ottanut sen äijän riidanhaastamisen vastaan ja alkanut riidellä siinä tilanteessa. Sanasota ainakin olisi saatu aikaan. En pidä turpaani kiinni jos joku yrittää pompottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa tänään sairaalaan menessäni seuraavanlainen episodi:

Ajoin sairaalan oven edessä olevalta rampilta (yksisuuntainen, siihen tuo ambulanssit potilaita, se ainut reitti päästä eräälle sairalan parkkialueelle) ja sen rampin toisessa päässä oli sitten pakettiauto, joka olisi halunnut ilmiselvästi peruuttaa, mutta minä en suostunut peruuttamaan ko. ramppia väärään suuntaan. Sitten pakettiautoa kuljettanut mies nousi autostaan ja tuli sanomaan minulle, että "etkö ymmärrä, että haluan peruuttaa", johon totesin vain, että joo, ymmärrän, mutta en silti aio peruuttaa koko matkaa yksisuuntaisella väärään suuntaan. Sen jälkeen mies tuumasi jotain että mätäne siinä siten maailman ääriin asti ja löi autoni kattoon pari kertaa nyrkillä. Tämän jälkeen mies meni sairaalaan kävellen ja vaimonsa siirsi auton onneksi ihan oikeeseen suuntaan tietä ajaen.

Tekisitkö sinä tämmöisessä tilanteessa jotain?

Vierailija
4/4 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämä nettisivu temppuilee???

Niin, mutta mitä siis tein oli se, että kerroin ilmoittautuessani että henkilö minun edelläni ilmoittautumisessa oli hakannut nyrkillä autoani. En pyytänyt toimimaan mitenkään, mutta ajattelin, että jos halusivat informoida lääkäriä tai hoitajia, että joku tulee sinne vähän agressiivisena, niin annoin kuitenkin sen tiedon heille.

Itsellä on toki rekkarinumero tallessa. Soitin sen välittömästi miehelleni tilanteen jälkeen, sillä suoraan sanottuna pelotti mennä sairaalaan. Kerroin rekkarin, että jos mulle tapahtuu jotain, niin sitten olisi ollut varmasti ko. mies kyseessä.

Autoa en edes älynnyt tutkailla, se oli minun maailmassa ihan sivuseikka verrattuna omaan ja hoitohenkilökunnan turvallisuuteen verrattuna. Jos nyt pieni lommo on, niin se lienee maallista kuitenkin.