Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko miestäni kohtaan kohtuuton, kun

Vierailija
06.08.2007 |

ajattelin aloittaa syyskuussa harrastukset? Olisin pois kotoa kahtena iltana viikossa; toisella kerralla 3 tuntia, toisella 2 tuntia. Meillä on 3 kk ikäinen vauva ja 3-vuotias lapsi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päästä kun kuopus isompi?

Vierailija
2/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis niinpäin että mies kotona lasten kanssa ja minä töissä. Ja oikeasti on aika raskasta töiden jälkeen alkaa hoitamaan lapsia (ja ohessa kotia väkisinkin) jos miehellä on menoja, haluaa tavata kavereitaan tms.

Joten minusta tuntuu paljolta olla kolmekin tuntia poissa, kun toinen tulee töistä kotiin. 1 tunti vaikka joka ilta ei ole niinkään paha juttu, sellaisen jaksaa paremmin! (tai näin siis ainakin minun kohdalla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä asiaa; jos mieheni olisi kotona lasten kanssa ja minä töissä, mulle olisi ok että hän olisi kahtena iltana vkssa omissa menoissaan.

Vierailija
4/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on kaikki päivät lasten kanssa yksin kotona ja viikossa tahtoisi itselleen 5h vapaata. Ja tämä on jonkun mielestä kohtuutonta. Morjes. Hoitajana on OMA ISÄ!

Vierailija
5/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tuntia harrastaen auttaa sua pitämään pään kunnossa ja mielen virkeänä!

Vierailija
6/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos vauva on vielä täysimetyksellä, niin 3 tuntia on pitkä aika pitää vauva tyytyväisenä. Jos taas saa korviketta, niin silloin ihan ok.

Vierailija
7/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollenkaan kohtuuton jos hoito vain järjestyy kivuttomasti

Vierailija
8/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se kohtuutonta hänen mielestään.

Kommunikoikaa.

Ei se mitenkään kohtuutonta mun mielestä ole.

Vierailija
9/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan mieskin harrastaa muina iltoina. hienoa että haluat tehdä jotain omaa, saat itsesi parempaan kuntoon ja mielelle muutakin kuin lasten kanssa olemista.

Ja nyt kun mies on alusta saakka lasten kanssa , se tulee olemaan helppoa jatkossakin. Hienoa että ajattelet itseäsi. Täällä ei edes keskusteltaisi asiasta jos kyseessä olisi miehen harrastukset.

Lapsella ja lapsilla on 2 tasavertaista vanhempaa jotka kykenee lapsia hoitamaan.

Olen nähnyt niin monta huonoa esimerkkiä perheistä joissa vielä 3-vuotiaskaan ei halua jäädä isän kanssa kun ei ole koskaan ollut kun muutaman tunnin äidistä erossa.

Tottakai menet! Sinähän olet lasten kanssa muuten koko ajan!

Vierailija
10/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äiti on kaikki päivät lasten kanssa yksin kotona ja viikossa tahtoisi itselleen 5h vapaata. Ja tämä on jonkun mielestä kohtuutonta. Morjes. Hoitajana on OMA ISÄ!

Mutta tärkeintä on, että se kestäisi sen tunnin työpäivän jälkeen, vaikka joka päivä. Ei niin että on kaksi iltaa kokonaan varattu ja muuten kotona. Itselleni ainakin tulee ihan liian pitkiä päiviä, jos olen ensin töissä ja sitten kotona vahdin yksin lapsia ja teen niitä kotitöitä.

Ja koska olen itsekin ollut kotona hoitamassa lapsia ja mies töissä, niin tiedän että se lasten hoito vaikka 24/h on helpompaa kuin se että on töissä ja sitten vielä hoitaa muksut.

Voiko ap harrastaa viikonloppuisin? Näin ainakin mieheni tekee (ei siis ole mitään säännöllisiä kursseja tms. missä hän kävisi)

Vierailija
11/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin töissä 3*3t/vko ja mies vauvan kanssa, jolla ikää 1kk, pumppasin maitoa pulloon ja ihan terve lapsi oli.

Vierailija
12/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut myös sekä kotiäitinä että työäitinä, ja minusta oli tosi raskasta hoitaa lapsia 24 h/vrk. Srn sijaan ei tee mitään heikkoa syöksyä suoraan töistä kotirumbaan. Suorastaan nautin siitä =)

Vierailija:

Ja koska olen itsekin ollut kotona hoitamassa lapsia ja mies töissä, niin tiedän että se lasten hoito vaikka 24/h on helpompaa kuin se että on töissä ja sitten vielä hoitaa muksut.

Vierailija
13/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. mistä tuollaisia MIEHIÄ saa???

Vierailija
14/14 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis töissä ja mä kotona tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi