Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te pienten lasten vanhemmat jaksatte toissa? Itse aloitin toissa elokuun alusta ja olen aina kotiin paastyani niin vasynyt ettei silmat meinaa pysya auki.

Vierailija
06.08.2007 |

Nuorempi lapsi, 1,5-vuotias heräilee vielä öisin ja nyt hoidon alettua on nukkunut tosi levottomasti ja herännyt useita kertoja per yö.

Iltaisin rättiväsyneenä nukkumaan heti kun on saanut lapset nukkumaan ja aamulla väsyneenä ylös.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nuku varastoon..

Vierailija
22/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut sen kummempia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin totaalisesti yksin

eikä ollut valmista ruokaa eikä lastenhoitoapua kuten nyt

päiväkoti on loistava

ja saa syödä ja juoda kahvit rauhassa työpaikalla

ja kivat työkaverit kaupanpäälle---

ps.

että nro 2 ja nro 6- ei kaikilla ole kotirouvana olokaan luxusta...

Vierailija
24/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se siitä lähtee sujumaan. Töihin paluu (tai uuden työn aloittaminen) on aina rankkaa, varsinkin jos yöt iovat vielä katkonaisia. Itse menin töihin reilu vuosi sitten (tuolloin lapset 1,5v ja 3,5v) ja alku oli kaikille hankalaa ja raskasta. Olin puoli vuotta töissä ja hain sitten opiskelemaan - ja pääsin. Nyt sitten on " oikeasti" rankkaa, kun suorittaa työn ohessa erikoistumisopintoja. Onneksi saan käyttää työaikaa opintojen suorittamiseen niin ei mene kohtuuttoman rankaksi. Ja hengissä tästäkin selvitään. En olisi lasten kanssa kotona ollessani kuvitellutkaan, että tähän kaikkeen vielä kykenisin... ;) Ei työelämän valitseva äiti ole mikään luuseri tai huono äiti! Voimia sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan