Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutiksesta: Kannattaako?

Vierailija
06.08.2007 |

Olen tässä jäämässä työttömäksi ja tavaraa on kertynyt aika lailla... Viimeksi olen myynyt kirpparilla 6-7 v. sitten. Eli maksaako vaivan? Kuinka paljon käytätte aikaa huutiksessa esim. tavaroiden myyntiin laittaminen, huutojen seuraaminen, toimittaminen jne. Paljonko kauppoja tulee esim. viikossa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myynyt lapselle pieneksi jääneitä vaatteita kohta vuoden. Eniten aikaa vie ilmoitusten kirjoittelu, ainakin minulla kun haluan ilmoituksista erottuvia. Tavara vaihtaa omistajaa hyvin, huonoa en edes myy. Lähetyksiä viikossa jopa kymmen kunta. Jotku postittaa kerran tai kaksikertaa viikossa, itse vien samantien postiin kun maksu on tullut. Kaikki on sujunut tosi hienosti vaikka joukossa on hupihuutajiakin jotka aikaansa tappaakseen tekee kiusaa. Onneksi tuokin on häviävän pieni prosentti muuten niin sujuvista kaupoista:) Suosittelen!

Vierailija
2/3 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myyn huudossa lähinnä lastentarvikkeita, ja lasten hyväkuntoisia merkkivaatteita. Ne menevät lähes aina hyvin kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie vaan aikaa, itse laitoin vaatteita, kuvien pienennys ja tekstien kirjoittelu vei monta tuntia.