*** TOUKOTUHISIJAT VKO 32 ***
Nostetaas uusi viikko alulle :)
Itsellä vasta oviksen odottelua, joten ihan senkin takia taustailen hissukseen...
Mites muut??
-fatmama kp 6/26, yk3-
Kommentit (57)
Ilmoittaudun tänne. :) Siirryin tuolta huhtikuisista toukokuisiin vauvakuumeilijoihin. Muutama kuukausi on siis mennyt tässä toivoessa vauvauutisia. Ekalla kerralla tärppäsi kolmannella kerralla nyt viides kierros alkamassa. Mies on ihan innolla mukana ja kattelee ovisjuttuja netistä. Ei tässä paniikkia vielä kun vastaikään yrityksetkin on vasta alkaneet, mutta on se joka kuinen pettymys ikävää. Pari päivää menee siinä että hermostuu helposti, kun taas jostain löytyy uutta toivoa että josko ensi kerralla... Nyt on täti kylässä ja rauhassa odotellaan nyt viikko, puoli toista ja siitä se taas alkaa se jännääminen..
Ihana lueskella muiden juttuja kun on niin paljon samoja fiiliksiä :) Paljon vauvaonnea kaikille!!
Tipuin tänne kanssa huhtikuisista. Kiertoni on yleensä 27 pv ja niin nytkin, mutta ehdin tehdä 6 negaa:) kertoo hyvin mun malttamattomasta luonteesta. Nyt tilasin netistä halvempia ja herkempiä testejä (jos saisi edes haamun) ja yritän kovasti ottaa rauhallisemmin.
Yritämme toista lasta (esikoinen 12/05) ja tämä tulee olemaan toinen yritys oikein yrittämällä.
Toivottu laskettuaika 12-13.5. oletan, että huomenna menkat alkavat " kunnolla" . Tuskailen aina, että mistä sen kierron aloittaisin, sillä nyt tulee jo verta pönttöön, mutta ei pikkuhousunsuojaan;)
Pitänee lukea vanhaa pinoa, niin pääsen paremmin kärryille.
kp 0/n.27
Juu mukavaa alkavaa viikkoa munkin puolesta :) IHANA HELLE! ja kiva kun meitä on täällä nyt näin runsas joukko=) täällä menos yk1 ja kp11/24-28..viikon loppuna ja viäl tänäänkin ihme nippailuja mahas entiedä viäläkä ois ko mahd.oviksesta?! ainakin on pupuiltu varmuuden vuoksi:) ei muutakun bongailemaan oviksia ja jännäileen=)
Täällä yk 1 ja kp 14/25?. Kierron pituudesta ei tosiaankaan oo tarkkaa tietoa, mutta olettaisin, että ovis oli nyt viikonloppuna. Ainakin lämmöistä ja muista oireista vois päätellä niin. Eli nyt sitten jänskäillään, että alkaako kohta ilmenemään jonkinnäköisiä raskausoireita vai ei!
Aloitin pienenpientä neuletta äsken :) iih.. Tulee sellainen raidallinen luonnonläheinen harmaa, vaaleansininen, kuusenvihreä villapaita. Varmaan olkapäälle napit pukemista helpottamaan.
Hyvillä mielin yrityskerta kolmosta kohden!
Täällä ovis on käsillä, joko ollut viikonloppuna tai on ihan näinä päivinä. Puuhailtu on ahkerasti, ei pitäisi jäädä ainakaan siitä kiinni ;) Suunnitelmissa on tämän viikon verran vielä olla aktiiviyrittäjiä ja sitten voikin alkaa odotella menkkoja... Jänskää.
Sitä on nyt niin innoissaan tästä touhusta, kun on ensimmäinen yrityskierto, eikä ole vielä ehtinyt pettyä.. Plussasäteitä kaikille :)
Täällä siis oviksen odotusta ja malttamatonta sellaista...nyt yk 7 menossa ja kp 9/ 26-30, että lähiaikoina ainakin pitäisi olla jotain ehkäpä tapahtumassa...lämpöjä en oo vielä alkanut mittailemaan, mutta ovistestit on jo ollut jonkun kuukauden käytössä. Edellisessä kierrossa en saanut plussaa ollenkaan, joten liekkö oli kiero ilman ovulaatiota, muutoin oon kyllä oviksen aina löytänyt. Aika käy pitkäksi ja pettymykset raskaammiksi, vaan vielä ei voi lannistua...ostin alesta muutaman pikkubodyn tänään...ekaa yritetään ja laskettu aika toiveissa 4.5. Ei auta muuta kun uskoa unelmiin:)
Plussatuulia kaikille:)
Kp 14/38 meneillään. Eikä mitään ovistuntemuksia ole ollut. Toinen yrityskierto meneillään. Neljättä lasta toivotaan. Ihan rauhassa ajattelimme tämän projektin aloittaa, enkä ajatellut testailla ovista lainkaan. Turhaahan se onkin, jos on PCO, kuten minulla. Olen tietoinen siitäkin, ettei ovista välttämättä edes tule jos kierto venyy megapitkäksi.
Kovasti toivon plussia kaikille!
Kanelisokeri
Ovista odotellessa. Tosi rauhallinen olo, niinkuin aina alkukierrossa.
Hörhöily ja jännitys alkaa vasta noin kp20 paikkeilla.
Viola 8/29-30 yk6 tai 7(ei muista enää)
Ajattelin minäkin tänne taas ilmottautua, joutessani :-) Kierto vasta ihan alussa, ja viime torstaina vasta lopetin pillerit. Mut uskomattoman aikasin alkoi menkat ku yleensä alkaa vasta ke-pe (välillä jääny välistäkin silloin ku käytin pillereitä) mut nyt alkoi jo eilen eli ma! Saattaa johtua siitä et oon alkanu todenteolla liikkua ja laihduttamaan. Jo oli aikakin: liikakiloja on rutkasti. Eli onko mulla nyt yk=0??? Eli siis eka yk tulee kohta, ja kp2/?? (ei vielä tietoa siis kierron pituudesta) Että näin. Pieniä mahiksia toukotuhisijaa ajatellen... Meillä on kyl kuopus syntyny toukokuussa muttei se silti haittais... paitsi toukotöitä aatellen ;-) (mies on maatalousyrittäjä)
Mulla on ovis näinä päivinä, joten tän viikon aikana ollaan petipuuhissa ainakin joka toinen päivä. Luin perhesuunnitelun kotisivuilta, että siittiöt eläis ainaskin kolme vuorokautta, joten tällä taktiikalla ei pitäis varmaan missata mitään. Onnea kaikille yritykseen! Niin ja tulin miettineeksi heikkeneekö sperman laatu, jos yrittää esim. monta kertaa päivässä? Tietääkö joku?
Oon ollu ihan intona ja miettiny vaan tulevaa ovista, ei vielä tuntemuksia, että josko loppuviikosta siis..
No MUTTA alotettiin miehen kanssa sit harjoitukset jo viikonloppuna ja nyt mulla on tosi kipee alapää ja mahakin, muutamia tippojakin on tullut, vaikka menkat loppu jo viime viikon pe..
Että mitähän tää on, onkohan ollu vaan turhan rajua pupuilua ;) Apua, kauheeta tänne tämmösiä höpistä..... mut aattelin, jos jollain ois jotain KOKEMUKSIA helpottaan mun oloa!?!?
Kun oli nyt tarkoitus yrittää sit tästä kierrosta vaavia, mut nyt tuntuu siltä, et uskaltaakohan sitä, jos on jotain vialla..?? Vaikkakin mun olotila on kyllä helpottanut jo tämän aamuisesta, onneks!
Että kait sitä täytyy uskaltaa vaan tos loppuviikol hommailla, paitsi jos vielä oon kipee.. koska haluaisin NIIN kovasti sen toukotuhisijan!
Taas tuli muistutus, että ei ne asiat mee niinkuin suunnittelee.. josko sitten on jotain vialla just nyt, kun on valmistautunut vauvapuuhiin.. mikähän siinäkin on.. No eipä sitten voi mitään, kun uutta matoa koukkuun, jos nyt ei tärppää (helppo sanoa, kun vasta eka yk.. sori niille joilla pitkät odotuksen odotukset takana, voimia teille!!)
Nyt tais olla oviksien aikaa ilmassa, joten eikun hommiin :)
E kp 10/26-30
Kirjoitin teille monelle kommentit joutessani ja kun sai vamiiksi, niin painoin vahingossa ruksia, harmitus!!!
Mutta oikein paljon ovisonnea. Monella oli ovispäivät meneillään. Ja plussatuulia oviksen ohittaneille.
Itselläni vasta kp 1/enint. 28. Sitä malttia on tosiaan sinne 20 päivään asti ja sitten tekisi jo niin mieli testailla koko ajan. Mäkin olen välillä käynyt hypistelemässä esikoisen pieniä vaatteita (voi, kun ne on pieniä:)) ja vauvakuume vain kasvaa. Tosin tämä pinoista tippuminen ei ole kivaa. Mäkin niin luulin olevani raskaana. Oli muka niin raskausoireita...Mutta nyt yritän ottaa rennommin. Ei näitä lapsia tosiaan tehdä, vaan saadaan...Esikoinen kun tuli niin helposti..
Tulinpa taas lueskelemaan pinoa ja iloisesti yllätyin toukotuhisijoiden kasvavasta määrästä, kiva jakaa mietteitä samassa veneessä olevien kanssa. Tietysti pahoitteluni ja erittäin paljon jaksamista niille jotka ovat pinoon " tipahtaneet" vastoin tahtoaan. Toivon kovasti meille kaikille ++++++ tuulia tulevaan koetukseen.
Täällä ovista odotellaan kp12/28-32(?)ja pupuillaan varmuuden vuoksi myös säännöllisesti. En tiedä miten kauan tuota aktiivipupuilua pitäs jatkaa että uskaltaa jäädä odottelemaan tulosta; kun tässä vasta viime vknlopulla lopettelin esikoisen imetystä (nyt imetän maks.2xvrk) ja tässä laskeskelin edellisten k.kiertojen pituutta ja sain lähemmäs 40päivääkin väliä. Tulipa vaan mieleeni, että onkohan ovulaatiota edes edellisillä kolmella kierroilla tapahtunut, kun vielä ihmettelin ettei tavanomaisia menkkakipujakaan esiintynyt... Onko kenelläkään teistä vastaavasta kokemusta? Itse en vielä tällä ensimmäisellä yrityskierrolla varautunut ovista testailemaan. Tällaisin ajatuksin täällä, taidan jatkaa siivousta (en sitten parempaa tekemistä näin helteellä keksinyt ;) )
Onnea ovisbongailuun, jaksuja pupuiluun ja paaaljon +++++++++tuulta!
-tupajumi-06 kp12/28-32(?) yk1
Tervetuloa uudet. En ehtinyt viestejä lukea, mutta onpas meitä tullut paljon lisää. :)
Nyt pitää mennä ajoissa " nukkumaan" tai ainakin vällyjen alle miehen kanssa. Nippailee sillä tavoin vatsasta, että voisi olla ovis. Kp 16/32.
Kaikille muillekin oviksenmetsästäjille, onnekkaita petipuuhia !
No nyt on ovis ohi ja peitot pöllytelty =) Ei muuta kuin tuloksia odottelemaan... No niitä + tuloksia on tässä odoteltu jo 11 kuukautta, joten eipä ole enään odotukset kovin korkealla =/ Mutta katsotaan nyt jos tää olisikin SE kierto. Huomenna alkaa esikoisella eskari... Taitaa äiti jännittää enemmän kuin tyttö!
Nippara kp 18/30-35 dpo2 yk12
Ajankuluksi tässä kirjoittelen. Nyt on tosiaan " tylsä" alkukierto ja ovista olen bongaamassa vasta alkuviikosta.
Meillä on ongelmana, että milloin ehtis pupuileen ja varsinkin oikeaan aikaan.... tätä ongelmaa ei ole kyllä ennen yritystä ollut tai en ole siis ainakaan huomannut.
Meillä on lapset tässä nyt kesän kotosalla ja valvovat myöhään. Joten illalla pupuilu ei oikeastaan onnistu koskaan (meillä ei ole lukkoa ovessa). Näillä helteillä ei jaksa saunoa joka päivä, mikä on ollut lähdes aina meidän pupuilupaikka (oven saa lukkoon!).
Onko kenelläkään tälläistä ongelmaa? Välillä stressaa ihan hel... kun pitäisi JUURI NYT pupuilla, eikä vaan voi....
Ehkä helpottaa vähän, kun lapset lähtee kouluun, mutta eihän mekään aina aamupäivällä kotosalla olla :(
Anteeksi purkautuminen, tuntuu vaan että tämä menee todella tekemiseksi. Ja ajan kanssa se käy raskaaksi.
Mutta, kaikille jaksamisia ja ovisbongailuja reilusti :))
-fatmama kp 8/26, yk3-
Mulla on jo kaksi toukokuussa syntynyttä lasta niin nyt vois kyl tulla jo se kolmaskin toukotuhisija ;) Toukokuussa on ihana saada vauva kun kesä on edessä ja saa olla paljon ulkona <3
Niin siis täti yllätti minut tänään ihan täysin, terokuuri siis tehoaa ja entinen 60pv:n kierto muuttui nyt 25päivän kierroksi :D Viime kierrossa en siis ovuloinut joten toivotaan sitä ovista tälle kierrolle sitten :)
Lastwish kp1 yk 7
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Pikainen ilmoittautuminen mukaan toukotuhisijoihin.
Olen uusi vanha kuumeilija. Olen pudonnut marraskuusta lähtien kuukausipinoista. Yksi keskeytynyt keskenmeno huhtikuussa ja kemiallinen raskaus kesäkuussa. Alkukierrosta en yleensä jaksa kirjoitella, kun tuntuu että aika menee siten hitaammin.
Nyt oli pakko tulla kertomaan seuraava. Olen testannut kp 6 lähtien halpa testien ovisliuskalla ja tulos on ollut negaa. Mahaa on kuitenkin sattunut nyt muutaman päivän ja vähän limaakin tullut. Kierto yleensä 31-39 pvää. Tänään tein päivävirtsasta halpatestien testin, tulos selvä nega. Tein samasta virtsasta clearbluen digitaalisen ovistestin ja plussa tuli näyttöön. Luotto noihin tiirattaviin testeihin meni täysin.
Mies tosin töissä kolmen tunnin ajomatkan päässä, mutta perään aion lähteä vaikka väkisin :).
Palaan taas, plussatuulia kaikille!!
Mariia83 kp12
Täällä ollaan jännittyneenä, että eihän menkat ala. Aion tehdä testin viikonloppuna. Mulla ei ihan tarkkaa arviota kuukautisista kyllä ole, kun on vähän aikaan sitten kierukka poistettu...