Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä asuinalue on paras seinäjoella?

Vierailija
06.08.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinäjoelle muuttajaa neuvoisin harkitsemaan myös nurmoa. Käytännössä ihan vieressä, mutta mukava pikkukunta ja hyllykallio erityisesti kivaa aluetta ja asuntoja paljon myynnissä.

Niin ja seinäjoella pajuluomallekaan en muuttaisi, ihan vain siksi, kun se on niin hitsin kaukana kaikesta.

Vierailija
2/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin kivistössä. ihan ok paikka oli mutta olen kuullut ja vähän huomannutkin että kasperi on juoppojen yms paikka! haluttais saada rivari tms vuokralle. mistä kannattaa esim netistä katsoa??? tai yleensäkkin etsiä vuokrakämppää? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan vuokrata ilmoituksella ilkassa löytyi meille joka kerta (3krt) vuokrakämppä seinäjoen alueelta. Saimme oikein valita.

Mutta tästä on jo viitisen vuotta, enkä ole perillä vuokra-tarjonnasta tällä hetkellä.

Vierailija
4/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakohan omakotitaloja vuokralle? ap

Vierailija
5/5 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso seinajokisen nettisivuja ja sieltä osta-myy-vuokraa , onnenkauppa palsta. Sielä on aina hyvin vuokra-asuntoja tarjolla.

Itse olen ikäni asunut seinäjoen kupeessa ja kasperista yleisesti puhutaan vähän " huonona" alueena mutta tunnen myös sieltä väkeä ja he eivät kyllä moiti. Itse kannatan ehdottomasti Hyllykalliota, joka siis Nurmon puolella mutta vain 3-4km seinäjoen keskustasta, riippuen siis tietysti, mistä päin hyllykalliota kämpän löytää.

SEVAS välittää vuokra-asuntoja, jossa siis vuokranantajana seinäjoen kaupunki.

Tarjontaa kyllä on aina mukavasti =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi