Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** MARRASMASUJEN MA-KE ***

06.08.2007 |

Laitanpa tästä pinon pystyyn, kun en sellaista nähnyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on uunissa ja poika katsoo Puuha-Peteä, joten ehkäpä tämä mamma ehtii kirjoittaa tässä välissä muutaman rivin.

Toivottavasti freya sun supistukset eivät ole tehneet tuhoa kohdunsuulla!! Mulla on ollut onneksi vaan kivuttomia harjoitussuppareita. Eilen niitä oli tosi paljon, mutta se johtui varmaan siitä, että puuhailin aika paljon kaikennäköistä.

Aivan kuten Kaalilaatikkoa muakin välillä kauhistuttaa miten sitä selviää kahden pienen kanssa. Lähinnä se kaamea väsymys pelottaa mutta voihan olla, että pelot ovat ihan turhia ja vauva syö vain kerran yössä ja saan itsekin nukuttua... *sormet ristissä* Imetys kans vähän jo mietityttää, että miten sitä ehtii ja pystyy imettämään, kun esikoinen vaatii huomiota ja hoitoa. Täytyy varmaan laittaa joku video pyörimään, että saa rauhassa imetettyä.

Ai niin jäi linkittämämättä tohon alkuun se edellinen pino... sori.

tosca ja pikku potkija 26+0

Vierailija
2/21 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minua myös mietityttää tuo kahden lapsen kanssa pärjääminen. Mies on päätoiminen opiskelija ja tekee keikkatyötä. Esikoinen on vilkas 4-vuotias (lokakuussa) ja vaatii paljon aktiviteettiä. Olen ajatellut, että esikoinen olisi hoidossa vaikka 15 pvä/kk. niin saan itse levättyä ja opintojakin (päättötyö) pitäisi tehdä. MUTTA olen varma, että selvitään, enhän ole ensimmäinen äiti, joka saa toisen lapsen... Ja tuttavallani on parhaillaan 4 alle kouluikäistä kotihoidossa, ja ovat pärjänneet!

Ajeltiin tänne kotiin meri-lappiin taas hetkeksi. Yritän saada työharjoittelupaikan ensiviikona alusta kolmeksi viikoksi, sitten alkaa koulut ja syksy. Kesä meni jotenkin nopeasti vaikka toukokuussa ajattelin, ettei tämä kesä lopu koskaan.

Oma maha kasvaa. Muuten mukavaa, mutta maha alkaa olla jo tiellä. Keskiviikkona sokerirasitustesti ja torstaina lääkäri neuvola. Odotan innolla. Tietää taas paremmin missä mennään. palaan viimeistään sitten asiaan.

Pitäisi vielä pestä mattoja ja käydä ikeassa ostamassa muutama jakkara ja äidille maustepurkkeja, joten ohjelmaa piisaa.

Jääkaappi on tosi tyhjä. Siellä ei pala valoakaan! Joten täytynee lähteä lypsylle.

Germit ja perhonen 27+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi valittaa mutta on kuuma ja pääkipeänä. Töissä pitäisi jaksaa olla kun nyt on kuuden päivän työputki.

Kävin tänään neuvolassa. Eka kertaa otti sf-mitan ja se oli 27cm eli yläkäyrällä mennään:) Muuten kaikki oli ennallaan. Aloitin tänään syömään rautatabletteja jos sattuisi että hemppa nousisi ja väsymys menisi pois. Ostin apteekista jotain 50mg rautatabletteja. Sain muuten neuvolasta sairaalaan menevän lapun joka pitää palauttaa seuraavalla kerralla.

Vaavi on potkinut urakalla kolme päivää:)

Nimiä on mietitty kovasti mutta mikään ei tunnu sopivalta nimeltä.

Freya: Toivottavasti lääkärin käynniltä ei löydy mitään vakavaa. Yritä levätä mahdollisimman paljon, mikä on helpommin sanottu kuin tehty.

-tulppa ja hiplaaja-

rv 26+5

Vierailija
4/21 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on väsyttänyt töissä, kun eilen ilta piti saada Harry Potter luettua loppuun. En voinut lopettaa kesken lopputaistelun, joten pääsin vasta puolelta öin nukkumaan. Kyllä oli hyvä viimeinen osa!!!:)

Muuten viikonloppu meni siivotessa ja leipoessa ja vieraita kahvittaessa. Tyttö sai paljon lahjoja ja oli niistä ensimmäistä kertaa tosi innoissaan. Tästä se sitten alkaa se lahjojen haluaminen:)

Masussa vauva viettää vilkasta elämää. Heti kun saa ruokaa niin alkaa kova hyörintä. Meillä on kahden viikon päästä lääkäri-neuvola. Saas nähdä, katsotaanko vauvaa silloin ultralla. Esikoista ei katsottu enää rakenne-ultran jälkeen.

Maha alkaa täälläkin olemaan tiellä. Varsinkin ruokaa tehdessä ja tiskatessa, on paita mahan kohdalta ihan ruoassa ja märkänä tiskivedestä. Lisäksi unohdan mahan välillä ja yritän ängetä liian ahtaista paikoista ja samalla tulee pieniä kolhuja.

Minä en osaa vielä pelätä, että miten jaksan vauvan ja 2-vuotiaan kanssa. Vauva kuitenkin alussa nukkuu niin paljon, että eiköhän minulta jää aikaa myös tytölle. Olen aina ollut hyvä organisoimaan, joten kyllä me selvitään hienosti. Väsymystä pelkään ehkä vähän kun nukkuminen tulee jäämään niin vähäiseksi.

Hömme 26+2

Vierailija
5/21 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies palas lomiltaan töihin ja tietty just alko kunnon helteet. Onneks on tää viikko viel puistoruokailua joten nähään paljon kavereita leikkipuistoissa ja on seuraa ja tekemistä. Taloyhtiön oma piha on hiljentyny päivisin ku kolmesta perheestä palas vanhemmat myöski tänään töihin. Nyt on enää iltapäivisin koululaisia pihalla meijän lasten lisäks ku pienemmät lapset on päiväkodissa (lukuunottamatta paria vauvaa). Viikko sit sunnuntaina synty poikavauvau tähän yhtiöön ja tääl on kaks alle 8 kuukauden ikästä tyttövauvaaki. Vielä tulee meille marraskuussa eli aika kivasti on ku 4 vauvaa syntyy vuoden sisällä yhtiöön jossa on 12 asuntoa.

Mikä lappu se on minkä monet on saanu neuvolasta joka sit pitää antaa seuraavalla kerralla takas et neuvola voi antaa sairaalaan? Meil ei mitään tollasii oo ollu Espoossa minkään raskauden aikana! Kyselin kerran neuvolan tädiltä eikä se tienny mistä puhun...

Huomenna on lääkärineuvola ja täytyypä samalla vilauttaa mun ihottumaa lääkärille koska sama mies on meijän omalääkärikin.

Tarald ja tiitiäinen 25+2

Vierailija
6/21 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kertoa että oli tullut vain 2 kg neljän viikon aikana lisää painoa. Imettelin suunnattomasti kun olen syönyt herkkuja ja karkkeja paljon. Kuusi kiloa on tullut yhteensä tähän mennessä:)

Vierailija
7/21 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun vielä tuli nämä helteet! Ihan liian aikasin olis syksy alkanut muuten. Minä ainakin nautin! Huomenna lupasin viedät ipanat rannalle ja saa siinä sitten itsekin samalla vähän väriä hipiäänsä =)

Moni täällä pähkäilee kunka selviää kahden pienen kanssa. Minäkin välillä mietin, miten pärjään kolmen pienen kanssa.. Kun vauva syntyy, isommat ovat 2v5kk ja 3v7kk. Että kyllä te pärjäätte kahden pienen kanssa kun minäkin olen pärjännyt ja nyt aion vielä pärjätä kolmen kanssa =) Onneksi tämä meidän pienempi on jo marraskuuhun mennessä päässyt vaipoista kokonaan ja on jo muutenkin omatoimisempi, niin ei sitten ole kun yksi vaippapeppu ja syötettävä.

Tulppakos se oli joka kyseli siitä neuvolasta saadusta lapusta, mikä viedään sairaalaan? Kyseessä on jonkinsortin esitietokaavake, mihin tulee omat ja puolison tiedot, toiveita synnytyssairalalle jne. Minäkin sen juuri täytin ja kerkesin jo palauttaakin, mutta en muista yhtään millä nimellä tuo lappunen kulkee. Oliskos se ihan vaan esitietokaavake? Varmaan kuntakohtainen tuokin, toisilla käytössä, toisilla ei..

Omaa (.) sen verran, että rautakuuri on nyt alkanut tekemään tehtävänsä ja väsymys on huomattavasti helpottanut! Ihanaa! Kovasti eläväinen vauveli asuu minunkin masussani, mikä on kyllä ihana juttu. Lapset kävi illalla huutelemassa " Vauveli, herätys!" -laittoivat korvan mun masulle ja kuuntelivat =) Ihania!!! Kovasti tuntuvat odottavan beibin syntymää. Tietävätköhän tarkalleen mitä on tulossa ;-)

Tänään soittivat Kelasta ja varmistivat, että saako jonkun tietyn kohdan ruksata, minkä olin unohtanut. Kyllä oli kiva, että soittivat, sen sijaan että olis alkanut kirjeitse pyytämään vastausta! Eihän asialla nyt kiire ole, mutta kyllähän sitä päätöstä odottaa =)

Nyt lähden nukkumaan. Vaihdoin aamulla puhtaat lakanatkin =)

Makoisia unia kaikille!

Yazmin rv 24+4 kera potkivan beibin

Vierailija
8/21 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

Kävin eilen keskiraskauden lääkärintarkastuksessa, kaikki hyvin. Minusta liikkeet ovat tuntuneet huonommin, mutta lääkäri vain päivitteli että etkö sinä tuotakaan muljahdusta tuntenut kun ultralla katseli.

Liikkeitä kannattaa kuulemma töissä/muuten vaan liikkeessä ollessaan seurata niin, että aloittaa aamulla tarkkailun ja pistää mieleen aina liikkeen. Kun on kymmenen kasassa, voi lopettaa siltä päivältä. Jos ei saa kymmentä niin sama seuraavana päivänä, ja illalla lääkäriin jos ei silloinkaan.

Vanha liikemalli (10 liikettä tunnin aikana) ei kuulemma toimi töissä oleville/muuten toimeliaille, jotka vain sattuvat valitsemaan kiireen keskellä (vauvan kannalta) huonon hetken. Lääkäri on siis Naistenklinikan dosentti, joten tuolla 10/päivä -ohjeella minä nyt aion mennä.

Meille tulee lääkärin mukaan 100,00 % varmuudella tyttö. Painoarvio nyt 747 g kun viikon 25 tyttöjen keskiarvo on 750 g - tarkka tapaus. Näillä tiedoin tulisi 3,5 kg, jos täysaikainen olisi. Esikoinenkin syntyi 2 h ennen laskettua aikaa, meillä ollaan tarkkoja.

Tarald kysyi neuvolalapuista ja joku jo vastasikin. Toinen lappu meillä oli se istukkaverenluovutus-suostumus, ottavat siis synnytyksen jälkeen siitä verta talteen.

Huomenna menen töiden jälkeen ostamaan 2-v neidille tarhaan tyttöihanuuksia - tähän asti olen ostanut noin puolet vaatteista aina neutraaleja, että menisivät mahdolliselle pojallekin.

Tuulinäiti rv25+1

Vierailija
9/21 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu välillä, että nää työpäivät matelevat pahasti... Vielä olis 18 työpäivää jäljellä ennen äitiysloman alkua! Kuulostaa pieneltä määrältä ja toivottavasti kuluu nopeasti nuo päivät! Ihana helteistä muuten, mä ainakin nautin, vaikka potuttaakin olla sisätiloissa päivät;) Olen kova ottamaan aurinkoa, suorastaan palvon sitä. Vielä ei raskaus sitä ole haitannut. Kyllä ne pimeät syyssillat sieltä tulevat nopeasti, joten nautitaan vielä tästä kesästä;)

Olotila on suht hyvä, mitä nyt selkä on todella kipeä välillä. Liikkeet tuntuvat pitkin päivää ja olen muuten huomannut nyt, että ihan kuin vauvalle olisi tullut jonkinlainen rytmi. Välillä potkiskelee kovasti ja sitten nukkuu taas muutaman tunnin. Olen nyt ihan yksin massuni kanssa elokuun ajan, mies lähti työmatkalle... Kova ikävä jo nyt kun ei ole ketään vatsaa silittelemässä;)

Innolla odotan torstaita, menen silloin 4D ultraan! Sen jälkeen pakko mennä kaupingille ostamaan jotain ihanaa vaatetta tulevalle tytölle tai pojalle! Aivan samahan se on kumpi sieltä tulee, kunhan on terve, mutta mulla on ollut koko raskauden ajan kova poikaolo! Mutta pian se tiedetään!

Oletteko muuten harkinneet kummiasiaa? Meillä on selvillä, keitä aioimme pyytää kummeiksi. Ajankohtaa vaan mietin, eli koska olette/aiotte kysyä kummeilta suostumusta?

Lämmintä päivänjatkoa!

Rv 27+1

Vierailija
10/21 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Viimeinen lomaviikko menossa, mutta onhan tätä jo ollutkin... Tuntuu ihan mukavalta mennä töihin, kun tietää, että pian on taas kotiin jäämisen aika. Ihanaa, että olen työkunnossa, sillä keväällä pelkäsin, että tässä vaiheessa saattaa supistella jo kovastikin. Loma on kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja supistukset ovat pysyneet poissa. Nyt katsotaan tulevatko ne kuvaan töiden alkaessa.

Olin tänään lääkärineuvolassa, kaikki ok. Kohduunsuulla ei muutoksia, sf-mitta 22, verenpaine 98/58. Painoa on tullut yhteensä 6 kiloa ja yleensä saan heinäkuussa 3 lomakiloa, joten ei paha.

Nyt pitää aloittaa merirosvokutsujen valmistelu. Kuopus täytti juuri 4v ja tänään on tulossa seitsemän kaveria bileisiin. Onneksi on hyvä sää ja voimme olla pihalla. Viimeiset kaksi päivää on mennyt siivotessa ja koululaiselle työnurkkausta järjestellessä, joten ihanaa, että kaikki se siivoaminen ei tänään " tuhoudu" .

Pepi 26+0

Vierailija
11/21 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa tuli siis aamulla käytyä ja hemppa oli vaan edelleen laskenut eli sain rautatabletteja kotiin mukaan.

Saas nähdä kuinka vatsa niihin reagoi.

Sf-mitta oli vain 21,5 mutta tätsky sanoi et johtui varmaan pikkusen asennosta joka köllötteli poikittain ja selkä minun selkää vasten ja kun sydänääniä yritettiin kuunnella ei hommasta meinannut tulla mitään ku potkua tuli kokoajan.

Painoa oli tullut vajaa 2 kiloa lisää eli nyt yhteensä 4,8 kiloa.

Verenpaine oli 116/61 eli se oli ok.

Perjantaina on sit sokerirasitus joka mua jännittää ei tulosten takia vaan sen takia ku siinä otetaan 3 kertaa verikoe ja se on mulle kammotus jo se yksikin kerta.

Vkolla 30 on sit neuvolalääkäri.

Meillä sai kans neuvolasta pari esitietolomaketta joista toinen lähetetään sairaalaan ja toinen jää neuvolakortin väliin.

Joku kyseli kummeista; meillä kummit jo tiedossa ja kysyttiin aikas pian sen jälkeen ku kerrottiin vauvauutiset. Kaikki neljä suostui eli homma ok.

Ja nimikin on pojalle valmiina ensin ajateltiin toista mut kun käytiin 4Dssä niin jotenkin se ei sopinutkaan joten äkkiä uutta keksimään ja nimiä kun " maisteltiin" niin yksi vain kolahti yli muiden ja nyt ollaan sit ihan poikien kuullen vauvaa kutsuttu nimellä eli ei sitä olla salassa pidetty.

Sain tänään äippäpakkauksen eli meni reilu viikko ilmoituksesta jonka sain kelasta.

Aivan ihana. Vähän vain kurkistelin sisältöä, katsellaan sit miehen kanssa tarkemmin kun tulee illalla kotiin.

Kohta vois alkaa pesemään ja silittelemään ettei jää viime tippaan kun ei koskaan tiedä tästä kunnostakaan, kun välillä supistelee tosi kipeästi et henkikin ihan salpautuu.

Eipäs tällä kertaa muuta ihmeellistä.

oikku ja pähkinä 26+3

Vierailija
12/21 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on neuvolassa käynti ollut tai tulee olemaan lähiaikoina. Ihana kuulla miten teillä muilla on sf-mitat kasvaneet ja paljon muita hyviä uutisia:)

Meillä täällä töissä on n. 30 astetta sisällä lämmintä!!! Sain luvan pitää sandaaleja, kun muuten pitäis olla mustat umpiavokkaat ja ne todella hiostaa ja turpoaa jalat. Pitäis olla myös kauluspaita ja mustat suorat housut, mut kiitos raskauden, olen saanut pitää t-paitoja ja nyt on omat mamma-housut jalassa. Jos jollain asiakkaalla tulee sanomista niin voin sanoa että työn puolesta ei ole vaatteita.

Monet olette varmaankin tänään käyneet uimassa ja olleet ulkona. Mulla meni aamu nukkuessa kun olin yöllä yhden aikaan kotona siis tulin töistä kotiin ja sitten tänään lähdin kahdelta töihin ja olen sitten taas yhden aikaan yöllä kotona. n. 1h menee aina ajaessa yhteen suuntaan.

n. 38 päivää enää jäljellä kesälomaan. Sehän on 5 ja puoli viikkoa! Niin kauan.

Nyt pitää lopetella kun näkyy tota tekstiä tulevan novelliin asti...

-tulppa ja hiplaaja-

rv 26+6 ja huomenna tulee taas viikko lisää!

Vierailija
13/21 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli siis neuvolalääkäri ja kaikki oli hyvin. Kohdunsuu oli vielä kiinni ja lääkäri sano et vauva taitaa olla raivotarjonnassa. No vauvahan vaihtaa vielä asentoa usein joten saa nähä missä asennossa viihtyy sit loppuraskaudesta. Painoa oli tullu 800g viikossa eli vähän niin ku aattelinki et enemmän on nyt tullu ku ruokaki maistuu ja makea myös ;) Verenpaine oli 102/62 ja hemppa 122 eli hyvä. Sf-mitta oli 25cm eli nyt mennään siellä yläkäyrällä. Lääkäri sano et katotaan miten sf-mitta on kasvanu ens kerralla ja jos menee taas siellä " pilvissä" ni sit meen antamaan sen paastoarvon ainaki. Eli nyt ei ainakaan vielä tarvi mennä...Vauvan sydämen syke kuulu heti ihanasti ja sai taas hyvän mielen itelle. En oo meinaa enää kotona kuunnellu moneen viikkoon dobblerilla ku tunnen liikkeet sen verran hyvin.

Meijän kuopus on kyl ihana ku se tykkää pussailla ja silitellä masua niin paljon. Se tarjoo vauvalleki välillä jotain syötävää ja kertoo juttuja. On niin hyvä mieli ku tytötki on mukana odotuksessa :)

Aino07: Ei olla mietitty vielä yhtään kummeja. Tytöillä on kummeina mun ja miehen sisaruksia ja yks mun hyvä ystävä eli täytyy vissiin miettiä joitain muita esim. muita hyviä ystäviä. Varmaan vasta vauvan synnyttyä kysytää kummeilta niinku tehtiin tyttöjenki kohdalla.

Pepi3: Mitenkäs meni merirosvosynttärit? Mitä kivaa keksit teemaan liittyen?

Onkos muille tullu vaivaks entistä levottomammat jalat ja välillä iltasin/öisin se ettei uni tuukaan? Kuitenki olo on väsy eli missä lie uni kupeksii välillä...Mulla on muutenki levottomat jalat, eikä nukkuminen aina onnistu mut nyt oli yks yö ihan megalevotonta. Ite on jalkoja vähän tylsä hieroo muttei mieskään oo innostunu asiasta :(

Tarald ja tiitiäinen 25+3

Vierailija
14/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla eka marrasmasu joka tänään kirjailee.

Meillä oli tänään jännä päivä kun oltiin kuopuksen kanssa tutustumassa eskariin. Poika oli ihan innoissaan eli äidinkin jännitys helpotti.

Kaikki kun oli uutta tarha, tädit ja kaverit.

Perjantaina on sit eka päivä sekä eskaria että vanhemmalla pojalla koulua. Siitä se syksy sitten alkaa.

Tarald; Mulla on kans aivan järkyttävää jalkasärkyä ja levottomat jalat " kohtauksia" et eilen jouduin ottamaan panadolin koska en varmaan olisi muuten pystynyt nukkumaan. Tämä lämpö pahentaa.

Onneksi kun ollaan loppusuoralla on jo viileämpää.

Tänään olisi tarkoitus mennä illalla kuopuksen kanssa sirkukseen.

Sirkus saapui tohon meidän keskustaan joten täytyy mennä katsomaan.

Aurinkoista ja lämpöistä loppupäivää kaikille

oikku ja pähkinä 26+4

Vierailija
15/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vielä muutaman lomapäivän viikonlopun yhteydessä ja nyt vasta ehdin kurkkaamaan palstalle, kun pääsin töihin:). Täällä on ihanan viileää ja olo paljon virkeämpi. Kuumuus ei ole tuntunut yhtään mukavalle, turvottaa ja ei jaksaisi paljon eväänsä liikauttaa. Huomenna on lääkärineuvola ja pelkään, että painoa on tullut edelliseen kertaan verrattuna reippaasti, varsinkin kun turvotuskin on iskenyt.

Olin viime viikolla sokerirasituksessa ja eilen soittelin arvoja. Muut arvot olivat ok, mutta tunnin arvo oli 10,2 ja se saisi olla vain 10. Sokeritarkkailuun siis loppuajaksi. Vieläkin on hirveät mustelmat kyynärtaipeessa, kun onneton laborantti joutui tökkimään kuusi kertaa, normaalin kolmen kerran sijaan.

Viikkoja tänään 27+3

Vierailija
16/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis lääkärissä ja kaikki oli oikein mallillaan. Vauva oli raivotarjonnassa...ainakin toistaiseksi ;)

Painoa ei ole tullut nyt lähtöpainoon kuin 2,5 kiloa, joten sen suhteen olen kyllä oikein tyytyväinen. Eipähän sitten ole ylimääräisiä kiloja laihdutettava kun niitä on jo kuitenkin ennestään.

Flunssa on vihdoin viimein hellittänyt. Kyllä sitä 2 viikkoa kestikin. Toivon mukaan en uudestaan vilustu kun ajattelin lauantaina uskaltautua uimaan kun juhlitaan kaverin 30-vuotissynttäreitä. Kivaa kun pääsee pitkästä aikaa jonnekin kavereiden kanssa juhlimaan. Ei vaan ole kesän aikana tullut oikein mitään juhlia eteen.

Tässä nämä pikakuulumiset....nyt pyykkiä pesemään kun ensi viikolla kesälomareissu tiedossa.

Dragondream ja kirppu 28+0

Vierailija
17/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin pitkästäaikaan teidän kuulumisianne ja tuli sellainen olo että pitää muutama rivi kirjoittaa =)

On kyllä mukava lukea teidän kaikkien kuulumisia ja huomata että te ja pikkuisenne voitte hyvin =) Enää ei ole pitkä aika marraskuulle =)

Minähän tipuin silloin kesäkuulla marraskuisista kun pikkuisemme menehtyi kohtuun. Maanantaina kuulimme patologiset vastaukset ja niissä ilmeni että sikiö oli terve tyttö (sukupuolen tiesimmekin jo) ja mitä luultavemmin häikkää oli istukassa vaikka sitäkään eivät varsinaisesti syyksi sanoneet, papereissa syytä ei tiedetä keskenmenolle, kuullema vain huonoa tuuria.

Mutta elämä jatkuu ja valoa on jo näkyvissä tunnelin päässä ja syksyllä jo varmaan yritämme uutta raskautta!=)

Oikein mukavaa loppu kesää kaikille, marraskuussa sitten käyn lueskelemassa vauva-uutisianne! =)

Vierailija
18/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: mulla on kans välillä jalat aivan mahdottoman levottomat nukkumaan käydessä. Oon sitten vähän aikaa ootellut, josko se häviäis ja sitten käynyt ottamassa magnesiumia. En tiedä, onko tuo magnesium auttanut oikeasti vaiko onko sillä ollut vain " henkinen" merkitys, mutta olen sitten saanut aika pian nukahdettua.

Kauris-80: toivottavasti seuraava raskautesi menee hyvin! Tsemppiä!!

Kummiasiaa: oon aatellut pyytää yhtä hyvää ystävääni oman puoleni kummiksi. Toivottavasti suostuu, koska luulen, että yksi toinen kaveri pyytää häntä myös nyt kohta kummiksi. Toivottavasti kolme kummilasta ei siis ole " liikaa" tälle ystävälle.

Mullakin on huomenna lääkärineuvola. Ihan hyvä, sillä meinasin tänään kaupassa pyörtyä, kun nousin ylös kyykisteltyäni alahyllyille. Silmissä meinasi musteta. Oli aika pelottava kokemus, sillä en ole montaakaan kertaa meinannut elämässäni pyörtyä.

Onkos täältä kukaan ostanut kaksostenrattaita? Minkälaisen mallin ootte valinneet? Oon katsellut huutonetistä vierekkäin istuttavia. Brio Twinettet näyttäisivät olevan tosi kapeat, joten niitä yritän varmaan metsästää. Vähän vaan mietityttää, mahtuuko noilla 74 cm levyisilläkään kaikista ovista sisään.

tosca ja masu 26+2

Vierailija
19/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris-80: Ihana kun kävit kirjoittelemassa meille. Toivotan kovasti onnea uuteen yritykseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Jos muistat niin käy kertomassa marraskuussa viimeistään että miten on käynyt.

Usealla on levottomat jalat, niin on täälläkin joskus. Toinen pohje on vieläkin kipeä kun viikonloppuna tuli aamulla nukkuessa todella kipeä kramppi jalkaan :( taas meinaa päätä särkeä. Lämpö tekee sen. Pitää juoda enemmän vettä.

-tulppa ja hiplaaja-

rv 27

Vierailija
20/21 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas oikeen kunnon helle päivä, vaikka en haluu kyl valittaa koska nää helteet on toisaalta ihania! Itellä alkaa vaan hiki virrata heti ku jotain tekee ja se taitaa johtua osittain myös pikkusesta masussa. Ihana patteri lämmittää jo näin kesähelteellä :)

Oltiin tyttöjen kaa Hesassa kaverii ja sen 2 kk poikaa tapaamassa. Käytiin Pizza Raxin mättöbuffeessa ja kyllä se ruoka maistu ;) Pizza on vaan aina hyvää, samoin nachosit salaatin ja muun lisukkeen kera. Ja jälkkäriks pehmistä sekä kaakao-cappuccinoo. Nälkähän tässä taas tulee...

Oikku69: Kiva et kuopuksen tutustuminen eskariin meni hyvin ja poika oli innoissaan paikasta. Meillä kuopus 3v alottaa ens tiistaina kerhossa. Samassa siis jossa esikoinenki on ollu 2 vuotta. Taitaa pikkusta kans jo jännittää ku tytöille ostettiin uudet reput ja eväsrasiat.

Kauris-80: Ihana kuulla susta! Paljon voimia ja tsemiä yritykseen ja toivottavasti pääset pian odotus -puolelle! Ilmottelehan ittestäs, jäit meinaa mielen senkin takia mulle ku sulla on suht saman ikäset lapset!

Tosca: Kyselit tuplavaunuista. Meillä oli tytöillä Oran Duoletto -merkkiset; nykyään muuten nimi taitaa olla vaihtunu...mut oli just 74cm leveet ja hyvin mahuttiin lähes joka paikkaan. Vanhemmat junat (sellaset puna-keltaset joissa korkeet askelmat) oli sellasii joihin niil ei mahtunu sekä korkealattiabussit joissa oli vaan yks ovi. Musta ne oli tosi hyvät vaunut ja meillä ainaki kovassa käytössä.

Tarald ja tiitiäinen 25+4