Lue keskustelun säännöt.
G: tukakin lentomatkasi?
05.08.2007 |
Mulla taannoin kun kotiinlähtöpäivänä iski aivan hirveä virtsatietulehdus. Koko alavatsaa särki ja kirvely aivan sanoinkuvaamatonta. Onneksi oli rasvaisempaa Bepanthenia mukana ja sain sillä rasvattua paikat niin että vähän suojasi limakalvoja. Särkylääkkeitä söin " hieman" ylimääräisiä ennen lentoa. Oli aikalailla tuskainen loman loppu ja kotiinpaluu...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla