Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskomaton mimmi tuo Anne-Mari Sandell! 3kk synnytyksestä ja nyt voitti kalevan kisat!!
05.08.2007 |
Tosin ei tasokaan nykyään ole kummoinen, mutta entisenä juoksijana en voi muuta kuin kumartaa :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja vielä sanottiin hesarissa että imettää.. Itsekin urheilleena aiemmin kestävyysmatkojen parissa, täytyy kumartaa.. Ihmettelen vaan.. Miten pystyy!!?? Olin itse niin poikki tuosta imetyksestä, etten olisi tosiaan voinut urheilla - sillä imetyksen jälkeen aina pyörrytti jne.. mutta aika hienoa, joo