Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wc-pöntön vaihto rivitaloasunnossa! Ostetaanko pönttö ja hommataan

Vierailija
05.08.2007 |

asentaja ihan omasta takaa, vai pitääkö ilmoittaa asiasta esim. isännöitsijälle? Meillä siis vuotava pönttö, tuleekohan taloyhtiö lainkaan vastaan uuden hankinnassa..?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse vaihtanut, mutta kaveri vaihtoi. 

Se halusi itse valita pöntön, niin se osti sen itse. Taloyhtiö olisi varmaan asentanut halvimman mahdollisen.

Sinccis

En enää jaksa muistaa kuka maksoi asennuksen, kun siitä on 10 vuotta. Ota yhteys isännöintiin, eiköhän se tiedä. (tai ainakin pitäisi tietää kuka maksaa viulut asennuksesta)

Vierailija
22/24 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä ainakin vaihdettiin koko pönttö ilmatteeksi kuuluu taloyhtiölle

Ai, että ihan ilmatteeksi, höpö höpö, yhtiövastiikeessa varaudutaan juuri noihin korjauksiin ja huoltoihin. Ja jo vastikkeena kerätty ei riitä, kerätään ylimääräinen vastike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus pitää olla pöntön vaihtajalla? Putkimies?

Oiskohan, eikö lakimies olisi parempi tai vesimies?

Vierailija
24/24 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä ainakin vaihdettiin koko pönttö ilmatteeksi kuuluu taloyhtiölle

Ai, että ihan ilmatteeksi, höpö höpö, yhtiövastiikeessa varaudutaan juuri noihin korjauksiin ja huoltoihin. Ja jo vastikkeena kerätty ei riitä, kerätään ylimääräinen vastike.

Osakeyhtiölaissa lukee, että taloyhtiö ei saa tehdä voittoa. Tosin en kyllä siitä ala itse marisemaan, koska katson että on parempi, että yhtiö on plussalla.

Sinccis

Yhtiö voi kerätä varoja vain erikseen kirjattuihin remppoihin ynnä muihin.

Tällä suojellaan osakkeenomistajaa, ettet esim. maksa 1000,- e ylimääräistä yhtiölle ja kun muutat pois, niin sinnehän rahasi jäävät ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä