Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUNAN KOOLLA on VÄLIÄ!!!

Vierailija
05.08.2007 |

Eilen sain kyllä todella huomata ton.. Olen aina ajatellut, että ei todellakaan ole väliä, mutta huhhuh!!! Olen vain nainut mieheni kanssa, jolla on iso, välillä sattuukin ihan. No eilen sitten sorruin pettämiseen, ja miehellä oli varmaankin ehkä vähän normaalista pienempi, ja voin sanoa että ei kyllä tuntunut yhtään missää!

Rupesin miettimään, että voinko olla niin löysä, että siksi ei tuntunut vai mitä hittoa??? Minulla on siis yksi lapsi, ja mies on sanonut, että ei tunnu mitenkään paljon löysemmältä (olin ennen järjettömän tiukka).

Miten noita lantionpohjanlihaksia sitten voisi edes vahvistaa??? En enää muista miten synnytyksen jälkeen niitä jumppailin.

Että jos kaikki pieni munaiset tuntuu tolta, niin huhhuh!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kummallinen ap täällä;)

Myönnän, että aloitusviesti oli provosoivasti kirjoitettu, eikö niin lähes kaikki ole täällä;) Ja en todellakaan etsi ketään elimen koon perusteella, mistä semmoisen käsityksen mukamas saan???

Alkuperäinen pointti tässä asiassa oli se, että OLEN AINA AJATELLUT, ETTÄ KAIKKI MUNAT (KANANMUNA MUKAAN LUKIEN;) TUNTUVAT YHTÄ HYVILTÄ, MUTTA NIIN EI TODELLAKAAN OLE! Mutta sillä, millaista seksi kokonaisuudessaan on, niin siihen vaikuttaa niin moni muukin asia, ihan kun että tietäisi;)

Aha - no tuntuvatko kaikki kananmunat yhtähyviltä? Mikä on havaintosi?

Ovatko kaikki rasiassa olevat kananmunat kuitenkin kutakuinkin samanlaisia ja kokoisia? maistuvatko ne kaikki yhtä hyville? Miten sitten kurkut? Onko niissä eroja esim. pituuden ja paksuuden suhteen? Maistuvatko ne kuitenkin samalle? Ja kutsutaanko niitä poikkeamista huolimatta kurkuiksi?

Oletko havainnoinut muuta ympäristöä esim. ihmisiä? Ovatko kaikki EU:n hyväksymää standardikokoa? Vai onko eroa pituudessa, paksuudessa, ulkonäössä, hajussa jne. eroja. Ovatko he kuitenkin ihmisiä?

Sinua AP mukaillen: olen oikeesti aivan järkyttynyt noista mielipiteistäsi ja miesten arvottamisesta senttien mukaan, mutta onneksi mielipiteesi eivät tunnu aivan räjäyttävälle, sen verran usein moisia kanamaisuuksia täällä näkee / kuulee.

Vierailija
42/47 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tästä voi saivarrella ikuisesti, mutta tyydyttävän seksin kannalta koolla on merkitystä. Jollekin paljon, toiselle ei yhtään.

Samaa ihmettelen minäkin. Sanot että tyydyttävän seksin kannalta koolla on merkitystä. Sitten heti kohta sanot, että joillekin paljon, toiselle ei yhtään. Melko ristiriitaista.

Eihän noille " toisille" siis ole koolla merkitystä. silti väität että on.

Miten tämä asia nyt oikein on?

Yhdynnän tarkoitus seksissä on tuntua hyvältä. Siis penis hankaa ja koskettaa emätintä eri paikoista. Tähän asti kaikkien pitäisi ymmärtää.

No, jollekin lyijykyvä tuntuu jo tarpeeksi hyvältä. Kurkku voi tuntua jo epämiellyttävältä, joka siis ei ole tarkoitus. Joku toinen ei saa lyijykynällä emätinorgasmia mitenkään, ja porkkanallakin vain harvoin, mutta kurkulla helposti. Näin naisen kannalta. Koolla on merkitystä, toisille enemmän, toisille vähemmän.

Miehen kannalta: Joku tarvitsee kovempaa puristusta penikseen saadakseen orgasmin. Toinen voi laueta kevyessä suihinotossa. Joku on tottunut pitkässä suhteessa tiukkaan, jolloin väljempi ei todellakaan tunnu missään. Toinen on tottunut väljempään, ja laukeaa tiukkaan pilluun minuutissa.

Tunnen itseni kansakoulun opettajaksi.. Onko tämä asia todella ihan vieras? Vai arka aihe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tunnen itseni kansakoulun opettajaksi.. Onko tämä asia todella ihan vieras? Vai arka aihe?

Koolla ei ole merkitystä, kunnes vastaan tulee liian *jotain*. Minä olin yli 3-kymppinen kun tapasin oikeasti liian löysän naisen. Kyllähän sitä on ihmeissään, kun ei tunnukkaan missään. Lotisee vaan. Tuollaisen jälkeen tiukka tuntuu taas niin tiukalta ettei meinaa uskoa.

Voin aivan hyvin kuvitella että naisista tuntuu eri kokoiset penikset erilaisilta. Miksi ei tuntuisi?

Vaikka KOOLLA ON MERKITYSTÄ, se ei vaikuta siihen, että seksi on miljoonan tekijän summa. Koko ei ole niistä tärkein.

Vierailija
44/47 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen 14centtiä vaan nuorempana oli parinkin eri neitosen kanssa sellainen kokemus, ettei mahtunut heille sisään (tosin paksuuden, ei pituuden puolesta). Että toisaalta vissiin aika yksilöllistä seksipariskunnittain tämä ja toisaalta faktaa tuntuu olevan että pääsääntöisesti vanhemmitenhän tuo pillu löystyy ennen kuivien kelien alkamistäkin. Tästäkin kokemusta on.

Vierailija
45/47 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksu penis tuntuu huomattavsti paremmalta kuin " tavallinen" . Vrsinkin liukuvoiteen avustamana. Ei tule hiertymiä, kun laittaa(itse käytän ID-Glidea) tarpeeksi ja voi jestas kun tuntuu hyvältä ja täyttävältä paksu penis! En nyt tietenkään ryhdy yhdenillan juttuja kesken kaiken lopettamaan, jos hieman ohuempi sattuu välillä olemaan. Sitä paremmalta sitten tuntuu, kun taas tulee kunnon paksu kulli kohdalle. Ei makeaa mahan täydeltä! Kyllä tosiasia on se, että kun kemiat natsaa miehen kanssa ja " tavara" on hyväksi havaittu, niin siinä on ainesta vaikka pitempäänkin suhteeseen.

Vierailija
46/47 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juuri " kotiuduttiin" baarista, josta pokasin todella miehekkään ja paksulla kullilla varustetun komistuksen. On muutenkin tosi mukava. Äsken paneskeltiin, mutta ressukka nukahti session päätteeksi. Kyllä oli todella nautinnollista saada paksua ah ihanan kokoista taas. Ei malttaisi odottaa aamua jos vaikka saisi vielä kunnon kyydit! :)

Vierailija
47/47 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen läpimurto tällä tieteen alalla! :D

Kahden liikkuvan osan, pillun ja kullin, koolla ON PAKKO olla merkitystä. Vai pystyykö joku kumoamaan tämän väitteen?

Eiköhän tämä " koolla ei ole merkitystä" slogan viittaa siihen, että seksin nautinnollisuuteen vaikuttaa niin moni asia, että koon merkitys on muihin verrattuna pieni.

Seksikeskusteluista puuttuu usein realismi, ettei kukaan pahoittaisi mieltään. Sehän on nähty tälläkin palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi