Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko joku teistä pystyisi rakastelemaan vauva vierellä?????

Vierailija
04.08.2007 |

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi pahitteeksi jos kerta köyritte lapsen aikana

Vierailija
42/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tässä ketjussa on provoja suurin osa. ei kukaan noi ajattele normaalisti et on sairasta rakastella jos vauva nukkuu vieres. saati pedosyytteet. menkää itseenne jos on noin kiero mieli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on mun rehellinen mielipide, että on sairasta kun harrastaa seksiä lapsen imiessä rintaa, niin ei siinä mitkään ilmoitukset auta asiaa. etkö vain kestä sitä että kaikki ihmiset ei pidä toimiasi normaalina?

Vierailija
44/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 13

Vierailija
45/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mikä on aikaansaatu vahinko. Toivottavasti sitä ei ole, mutta jos on, niin se näkyy vasta lapsella teini-ikäisenä ja aikuisena.

Vierailija
46/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt aikuisena pidän seksiä vastenmielisenä, mielessä pyörii vanhempien touhut. Lopettakaa oikeesti! mulla valuu kyyneleet kun ajattelen, miltä lapsistanne tuntuu.

Nämä arvet ei parane! tuskin nautin seksistä koskaan.

Vierailija
47/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mihin se päättyy? Onko lapsesi nyt 3kk ja huomenna et enää harrasta seksiä hänen aikanaan? kummasti se aika menee eteenpäin ja pian siinä on jo taaperi vieressä leikkimässä kun te sekstailette. (joku täällä kertoi lapsen leikkineen vieressä) Sitten onkin ikää enemmän ja muistikin kehittynyt kummasti.

jotkut asiat ovat aikuisten välisiä ja lapsen ei kuulu olla niitä todistamassa.

Vierailija
48/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrastaisi seksiä vauvan/lapsen ollessa hereillä. Tai sitten laittaisin lastenohjelman päälle. Mutta jos vauva nukkuu niin ei ole väliä onko ikää 3kk vai 1v. Hiljainen kyhnytys peiton alla ei järkytä ketään. Eri tasoa on sitten se että vanhemmat kännissä jyystää takaapäin tai äiti jotain vierasta miestä..

Vierailija
49/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MIKSI ette voi harrastaa seksiä kun lapsi EI ole samassa huoneessa? Mikä siitä tekee niin vaikeaa?

Vierailija
50/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa te vaan niiden omien lastenne aikana ihan rauhassa, onneksi minä sentään vaivaudun siirtämään lapsen toiseen huoneeseen. Omalle lapselleni parempi elämä ja tulevaisuus ilman muistikuvia äidin ja isän köyrimisistä.

Vierailija
51/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että MIKSI ette voi harrastaa seksiä kun lapsi EI ole samassa huoneessa? Mikä siitä tekee niin vaikeaa?

Mutta tilaa ei ole.

Esikoinen 3v nukkuu omassa huoneessaan, kuopus 1v meidän huoneessa omassa pinniksessä.

Ja ei ole koskaan herännyt kun touhuillaan.

Mutta pian kuopuskin on jo sen ikäinen että hänet on siirrettävä toiseen huoneeseen. Kun vaan olisi tilaa..

Vierailija
52/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi esikoinen ja kuopus eivät voi nukkua samassa huoneessa keskenään?

Vierailija
53/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakasteluhan on ihan luonnollista ja vauva vielä niin pieni ettei ymmärrä mistään mitään. Tietenkin ääniä ym. saa vaimennella hieman, ettei toinen pelästy tai herää jos nukkuu. Meillä on kerran rakasteltu niinkin, että vauva on imenyt rintaa samalla, eikä mitään haitannut tätä. Herusi vain tosi vuolaasti, kun äidin orgasmi oli tulossa ja vauva nieleskeli onnessaan, kun maitoa riitti, yleensä kun herusi pikemminkin liiaan hitaasti. Kaikki olivat tyytyväisiä, mies ja vaimo kun olivat saaneet nautintonsa toisistaan ja vauva, kun sai olla äitinsä kainalossa ja masunsa samalla täyteen.

Nyt moralistit ajattelee hyi kamalaa, mutta ajatelkoot! Elämässä riittää värejä, ainakin minulla, ei kaikki ole niin mustavalkoista ja paheksuttavaa.

Vierailija
54/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen huoneeseen ei oikeastaan mahdu, yhdellä seinällä on vaatekaapit, toisella seinällä on esikoisen sänky (ikan korkea sänky). Päätyseinille ei mahdu. Huone on ok kokoinen noille huonekaluille mitä siellä nyt on, voisin tietty laittaa pinniksen ikkunan alle, sitten lelukaapille/hyllyille ei pääsisi..

Vierailija
55/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti ja isä tekee jotain outoa hiljaa sängyssään kun mä makaan omassa sängyssäni hiljaa hereillä. En tietenkään ymmärtänyt mistä on kyse, mutta mulle on jäänyt vaan mieleen että toivoin että se loppuu äkkiä. Olen kuulemma nukkunut 4 vuotiaaksi samassa huoneessa vanhempieni kanssa. En tiedä mistä asti tätä " kyhnäämistä" muistan.

Ei mulle jäänyt inhoa seksiä kohtaan mutta silti, en koskaan halua että lapsestani tuntuu samalta kuin minusta tuntui. Emme siis koskaan harrasta seksiä samassa huoneessa lapsiemme kanssa.

Vierailija
56/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herännyt.. Kylläpä vaan heräsin monen monta kertaa.

Vierailija
57/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysehän oli siitä, että nukkui 4-vuotiaaksi asti. Eli mielikuvat ovat kehittyneet ennen sitä. Luultavasti 1-4 vuotiaana. Ei ne 1-vuotiaatkaan mitään aivottomia ole.

Vierailija
58/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistikuvat alkaa, voi olla että 4 vuotiaasta, voi olla että paljon aikaisemmin. Et muuten tiedä säkään alkaako ne silloin vai aikasemmin. En viiti ottaa omien lapsien kanssa sitä riskiä että tajuaisivat jo aikasemmin.

Vierailija
59/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi harrastaa sitä seksiä huoneessa missä ei ole vauvaa eikä lasta...eikö? Ei sitten tarttisi miettiä, että missä vaiheessa ne alkaa muistamaan.

Mä olen ainakin ollut tosi pikkunen (koska pikkuveli ei ollut vielä syntynyt) Eli olen ollut joku 1-2 vuotias kun muistan vanhempieni harrastaneen seksiä. Muistan ihan asennon ja kaikki. En ole tästä vanhemmilleni koskaan puhunut, en ole myöskään luultavastio traumoja saanut, mutta eipä tuo muistikuva mikään kivakaan ole.

Vierailija
60/70 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isän ja äidin välillä on suhde, johon hänellä ei ole osaa eikä arpaa. Tähän suhteeseen kuuluu, että lapsi nukkuu alusta asti omassa huoneessaan eikä seksiä harrasteta samassa huoneessa. Lapsi tulee pikku hiljaa ymmärtämään, että tämä vanhempien kumppanuus- ja rakastavaissuhde on tärkein asia hänen elämässään: se ylläpitää perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi