Oikeastiko joku teistä pystyisi rakastelemaan vauva vierellä?????
Kommentit (70)
Emme ole harrastaneet seksiä samassa huoneessa lasten kanssa.
joillakin on myös lapset aina välillä mummolassa, toisilla ei tähänkään mahdollisuutta. Mutta miksi moittia niitä, joilla ei ole noihin kumpaankaan tilaisuutta.
Vierailija:
joillakin on myös lapset aina välillä mummolassa, toisilla ei tähänkään mahdollisuutta. Mutta miksi moittia niitä, joilla ei ole noihin kumpaankaan tilaisuutta.
jokaisella on mm kylpyhuone. Vessa. Mutta ei mitään korvien välissä jolla ajatella omaa nenää pitemmälle.
ap
enkä enää toiste vessaan mene seksiä harrastamaan. Hiukan hävetti, kun oli meidän murkkuikäisiä kaksin kappalein vessan oven takana odottamassa, että pääsisi asioilleen. Kerta riitti meikäläiselle mainiosti. 73
sano nyt, että teillä koko paketti samassa, kylpyhuone, wc ja kenties myös sauna :)))
miksi sinun tapasi toimia olisi se ainoa oikea?
Ja alusta asti ollut molemmista lapsista. Ei ole lapset joutuneet kuuntelemaan ja katsomaan(!!!!!!!!) äidin ja isin touhuiluja. Kylpyhuoneen oven saa muuten lukkoon, ei pääse isommatkaan lapset yllättämään. Vähän mielikuvitusta peliin, ei siinä sängyssä tarvitse aina olla, varsinkaan jos vauva/ lapsi vieressä...!!!
Olen mäkin kuunnellut ja nähnytkin vanhempieni aktia. Nukuin muuten eri huoneessa, heräsin yöllä janoon, menin keittiöön ja hups!
Mut ei mulla ole minkään sortin traumoja, ehkä siksi että meillä kotona on voinu näistä asioista puhua luonnollisesti ja se asia jatkukoon myös meillä.
Hei, olen nähnyt mummonikin itse aktissa. Eiks mun pitäis siitä hyvästä olla jo hourulassa?
t: 13
Kyllä se kylppärissä sekstaaminen alkaa käydä todella tylsäksi. Olisi ihanaa, jos voisi välillä jossain muualla harrastaa. Makuuhuoneissa nukkuu lapset, keittiössä, olohuoneessa ja eteisessä voi joku yllättää. Omaa saunaa ei ole. Onneksi joskus lapset ovat hoidossa, jolloin voi sitten naida siellä missä haluttaa!
Vierailija:
Ei ole lapset joutuneet kuuntelemaan ja katsomaan(!!!!!!!!) äidin ja isin touhuiluja.
Ja oikein orgioita järjestän.. Ihan miehen asunnossa kakkonen on alkunsa saanut, esikoinen oli silloin hoidossa. Tuo (lyhyt) suhde oli ainoa mikä on ollut, eli en lasta ole pahemmin hoitoon pistänyt että pääsisin paneskelemaan. Ja saa suhde olla todella vakava ennen kuin miehen tuon edes näytille lapsille. 81.
- en ole koskaan ottanut suihin
- en ole koskaan antanut aunukseen, enkä anna, yök
- meillä ollut jo 8 kk selibaattia, mikä neuvoksi
- onkohan miehellä toinen nainen
Enpä ihmettlee, jos tolla periaatteella olet niitä lapsiakin tehtaillut, saa sentään hypätä kukasta kukkaan, säälittävää!
Meillä ei siltikään onneksi rajoittuisi olohuoneeseen, esim silloin kun meillä oli vauva vielä meidän makkarissa, rakasteltiin usein saunan lämmössä, sieltä ainakin oltaisiin kuultu kun pesuhuoneen ovi aukeaa.
ap
niin mieleltäni sairas en sentään ole
Vierailija:
Meillä ei siltikään onneksi rajoittuisi olohuoneeseen, esim silloin kun meillä oli vauva vielä meidän makkarissa, rakasteltiin usein saunan lämmössä, sieltä ainakin oltaisiin kuultu kun pesuhuoneen ovi aukeaa.ap
Minä taas en voisi rentoutua saunassa, siinäpä vasta kauhea sekstailupaikka :D Samoin pesuhuone.
T: 11
toi on jo sairasta! Lapsen hyväksikäyttöä!
Poikavauvoilla voi jopa seistä mahassa, kun äiti on kiihottunut.
Onko se sitten jotenkin eriasia, kun vauva nukkuu sängyn vieressä pinniksessä?
harrastaa seksiä yhdenkään kanssa samassa huoneessa.
ap