Hääpäivägallup! Hääpäivänne? Ja millä perusteilla valitsitte?
Kommentit (34)
Halusin mennä 39 vuotiaan kanssa naimisiin, mies täytti 11pvä 40. No ei... Se vaan kuulosti hyvältä ja sopi suunnitelmiin. Nyt vast muuten huomasin, et parittomiahan siinä... 9, 7, 5... hmmmm...tarkottaakohan jotain...?
Samana päivänän mut vuotta aiemmin tapasimme ekaa kertaa :)
Meidät oli tarkoitus vihkiä tyttäremme kastepäivänä ja noihin aikoihin oli tyttö noin 2kk. " Numeroleikki" ratkaisi päivän.
koska maistraatti ei ollut auki ystävänpäivänä, jolloin hääjuhla oli.
Ihan tavalliset häät meillä ooi,siviilivihkimisellä,mut ei maistraatissa.
Vieraita oli lähimmät suvut+ 30 muuta ja juhlat alkoi klo 16... Oli jo 22 aikaan ohi ja lapsiperheiden (PALJON,heh) lapset pääsi koteihinsa nukkumaan :) ja itsekkin pääsin,oli alkuraskaus meneillään ja väsytti :D
Meilläkin sopiva numeroleikki ratkaisi päivän. Miehen helpompi muistaa päivä ;-)
Lisäksi olin sanonut miehelle aikaisemmin että mun täytyy olla rouva 30-vuotispäivänäni. Melko tarkalle meni, 10. maaliskuuta täytin sitten 30.
Oli sopiva kaikin tavoin. Haluamamme kirkko oli vapaa ja tyttäremme oli juuri sopivan ikäinen kastettavaksi.
meidän tapaamispäivä ja samalla tuli 4v yhteiseloa täyteen ja viel APRILLIPÄIVÄ !!
eli 1234... olipa eka maistraatti perjantai vapaana kun mies kosi 28.2.04, tiesi että mä seuraavan päivänä olisin iskenyt, olin 30 + raskaana...
Valitsin ;) päivän miehen intistä pääsyn kunniaksi. Väittää edelleen, että pakotin naimisiin, vaikka ihan tyytyväiseltä tuo vieläkin vaikuttaa.
Eipähän tuota edes ajateltu sen kummemmin, kunnes kaveri kysyi että miten te tuollasen päivän valitsitte.