Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ajattelette, että varatut miehet pettävät tilaisuuden tullen

Vierailija
04.08.2007 |

ihan vilpittömän uteliaana kysyn, missä näitä tilaisuuksia oikein tulee? En oikein keksi mitään tilaisuutta miehelleni, enkä myöskään itselleni, että olisi käytännössä edes mahdollista. No työmatka tuli mieleen, tosin meillä niitä ei ole kummallakaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti varmaan pettämään minua, kun lähti lenkille. Iik...

Vierailija
2/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollensa kertoi olleensa tontilla raksahommissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän erään tuttava perheen mies lähtee aina kapakkaan kun sairaanhoitajavaimo on perjantai tai lauantaiyössä töissä. Vaimo ja anoppi ovat varmasti ainoat, jotka aina kehuvat kuinka kunnollinnen mies on.

Vierailija
4/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen voi " keksiä" missä vain, ruokakaupassa, kirjastossa, leikkipuistossa jne. jne. jossa voi pienen juttutuokion saada aikaan;

" Voisitko antaa minulle tuon hillopurkin, en ylety siihen----" " Anteeksi mutta pakkoa sanoa, että rakastan tuota kirjaa, voi suositelle muitakin kirjailijan teoksia----" " Saako meidän tyttö lainata teidän hiekka ämpäriä---" jne.

Ensin tutustutaan ja vaihdetaan pari sanaa, sitten nähdään uudestaan ja jutellaan lisää... jne. jne.

Vaimolle voikin sitten kertoa, että kalassa Jarmon kanssa, lähtee iltalenkille, kipaiseen pikaseen hakemassa bensaa ruohonleikkuriin huolttikselta, palauttaa kirjat kirjastoon jne. jne.

Kukaan tuskin on 24/7 kumppaninsa kanssa...?!

Vierailija
5/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luotan siihen, että mies ei petä, vaikka käy saunailloissa, lenkillä, työmatkoilla, jne. Ja mies luottaa siihen, että minä en petä, vaikka käyn tyttöjen illoissa, kuntosalilla, työmatkojen aikana... Jos ei osaa muuta kuin epäillä joka ikistä poissaoloa, niin huonosti käy.

Vierailija
6/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ainakin luotan siihen, että mies ei petä, vaikka käy saunailloissa, lenkillä, työmatkoilla, jne. Ja mies luottaa siihen, että minä en petä, vaikka käyn tyttöjen illoissa, kuntosalilla, työmatkojen aikana... Jos ei osaa muuta kuin epäillä joka ikistä poissaoloa, niin huonosti käy.

Vierailija
7/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

Vierailija
8/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on turha stressata mieltää moisella!:)

Vastasin vain ketjuun, että " kaikin puolin kunnolinenkin" mies kyllä keksii keinot tavata salarakastaan JOS hänellä taipumuksia pettämiseen on.

Toisaalta taas kavereiden kanssa hiihtokeskuksissa ja etelän lomakohteissa rymyävä " potentiaalinen pettäjä" voi olla mitä uskollisin mies.

Eli jos joku haluaa pettää, niin tuskin on niin tyhmää ihmistä maan päällä, joka ei siihen aikaa/paikkaa löytäisi/keksisi.

Parisuhde perustuu luottamukselle, jos haluaa " tulla hulluksi" , niin voi epäillä miestään koko ajan, mutta silloin ei voitane puhua hyvästä suhteesta...?

Jokainen voi miettiä asiaa OMALTA kohdaltaan; jos SINULLA olisi tarve salasuhteeseen, etkö sellaiselle pystyisikin järjestämään ajan&paikan. Mutta miksi et tee niin? Koska rakastat ja kunnioitat miestäsi:)

Vierailija
9/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kakkosasunto kaupungissa ja sielä kerran lasissa oli huulipunaa, itse en ollut edes uusista laseista juonut. Mies väitti, että siivooja on juonut lasista ja laittanut kaappiin likaisen lasin, mies raivostui kun sanoin leikilläni, että onpa ollut hieno siivooja kun oikein huulipunaa on käyttänyt. Edes silloin ei kellot soinut, kun kerran LUOTIN mieheen. 20v avioliiton jälkeen mies ilmoitti, että lähtee kotoa ja muuttaa tähän kakkosasuntoon pysyvästi. Kysyin onko hänellä kaupungissa toinen, mies vastasi ei hänellä siellä ole. Vieläkin minä LUOTIN, naikkonen olikin naapurikaupungista.

Eli viimeiseen asti ja sen ylikin LUOTIN ja kuulin miehen puheesta mitä halusin.

Vierailija
10/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä oli kakkosasunto kaupungissa ja sielä kerran lasissa oli huulipunaa, itse en ollut edes uusista laseista juonut. Mies väitti, että siivooja on juonut lasista ja laittanut kaappiin likaisen lasin, mies raivostui kun sanoin leikilläni, että onpa ollut hieno siivooja kun oikein huulipunaa on käyttänyt. Edes silloin ei kellot soinut, kun kerran LUOTIN mieheen. 20v avioliiton jälkeen mies ilmoitti, että lähtee kotoa ja muuttaa tähän kakkosasuntoon pysyvästi. Kysyin onko hänellä kaupungissa toinen, mies vastasi ei hänellä siellä ole. Vieläkin minä LUOTIN, naikkonen olikin naapurikaupungista.

Eli viimeiseen asti ja sen ylikin LUOTIN ja kuulin miehen puheesta mitä halusin.

Jos alkaa vahtia miehen menemisiä, nuuskii sähköpostia ja tekstareita, syynää kaikki juomalasit kotoa, jne., niin miten se parantaa asiaa? Ei mitenkään. Molemmat tulevat vain hulluksi sellaisesta käytöksestä ja mörköjä alkaa nähdä siellä missä niitä ei ole.

23

Vierailija
11/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että onkos nämä, jotka ajattelevat varattujen miesten pettävän, itse naimisissa/parisuhteessa? Kun jotenkin tuntuu, että ovat eronneita tai sinkkuja.

Harva parisuhteessa elävä tulee varmaan tänne kirjoittelemaan kaikkien varattujen miesten pettävän tms.

Kiinnostaisi vain tietää :)

Vierailija
12/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Töissä työaikana (ei monta työntekijää, osa välillä muussa kaupungissa)

- Ylitöissä

- " Uinnilla, hiihtolenkillä, kuntosalilla jne" . Tarvittavat kamppeet aina mukana riippuen millä " urheilulla" muka oli. Jos kävi kuntosalilla, kävi luonani suihkussa. Jos hiihtämässä, meni hikisenä kotiin suihkuun jne.

- Työmatkalla. Aina ei olleet edes todellisia työmatkoja vaan keksittyjä.

- " Raksalla" .

- Oli muka kylässä kavereiden luona, asiakkaan luona, saunaillassa jne jne...

En edes tiedä kaikkia tekosyitä. En kysellyt.

Vierailija
13/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs se edes ukkomies pettäisi ? Korkeintaan noudattaa testosteroidiensa kutsua ja naisten oma vika jos omista lähtökohdistaan miesten luonnolliset tarpeet toisenlaiseksi uskottelevat.

Vierailija
14/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea luottamus on vaan niin tyhmää.

29

Vierailija
15/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

23 Avata silmät, jälkeenpäin kun silmät avautuivat huomasin, että niitä merkkejä oli vaikka kuinka paljon.

Sokea luottamus on vaan niin tyhmää.

29

Tyhmä ei tietenkään tarvitse olla, mutta jos luottamusta ei ole, niin ei siitä parisuhteestakaan mitään tule. Kyllä minäkin haluaisin tietää vieraista huulipunan jäljistä lasissa, mutta en tajua sitä, että pitäisi vahdata kuin haukka miestään. Jos pettää, niin pettää, teit mitä tahansa. Ei voi muuta kuin luottaa.

23

Vierailija
16/25 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ukko petti minua, se rupesi yllättäen mustasukkaiseksi! Siis käänsi homman niin päin, että minä petin, vaikka itsellään oli vipinää toisen akan kanssa. No päätin sitten antaa aihettakin siihen, tosin nyt ei sitten epäile mitään!

Vierailija
17/25 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisillä on välillä vapaata myös puolisosta.

Vierailija
18/25 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ystäväpiirissä ei taida kukaan harrastaa noita kakkosen mainitsemia juttuja. ap

Vierailija
19/25 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla tapahtuu yhtä ja toista...

Vierailija
20/25 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useissa työpaikoissa hyvä jos on joku pieni kahvitauko sentään vielä olemassa, ja sitäkin vahdataan, ettei mene minuuttiakaan yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi