Jos saisit kaksi vuorokautta lapsetonta aikaa puolisosi kanssa niin miten käyttäisit sen?
Kommentit (37)
saunotaan,rentoudutaan, ryypiskellään, katotaan leffoja, syödään hyvin tai ollaan vaan. Välillä tulee vieraita tai me mennään johonkin. Muutaman kerran vuodessa käydään laivalla joko Tukholmassa tai Tallinnassa tai lennetään esim. Köpikseen. Ollaan aika usein viikko tai viikonloppu ilman lapsia, niin usein arki menee töissä, mutta iltaisin on ihana olla vaan ja nauttia hiljaisuudesta.
ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen lapsetonta aikaa.
Suht samalla kaavalla menisi varmaan nytkin riippuen vähän siitä oltaisko kotona tai hotellilla. Kävisimme syömässä hyvin, kahvilla, taidenäyttelyissä, uimassa. Kenties elokuvissa tai konsertissa jos sattuisi jotain hyvää ja hellisimme toisiamme. Ehkä tekisimme myös jotakin ostoksia.
Pitkään aikaan ei kyllä varmaan tule tuollaista vuorokautta olemaan. Ehkä ensi kesänä taas jollei meille tule haikara ennen sitä vierailulle.
mutta vähän tilanteen mukaan. Kotoa pitäis päästä pois, ettei yhteinen aika menis pelkästään remontoimiseen, vaikka sekin on joskus kivaa kun saa tehdä kaksin. Jotain liikuntaa, jotain hyvää ruokaa ja jotain "kulttuuria" varmaan + sauna ja seksi.
spa hotelliin, långvikiin tai tallinnaan tai jonnekin.
Jos jää kotiin, vaikka kämppä on tyhjä, on siellä kaikki arjen askareet ikään kuin vaanimassa. Ei pääse valmiiseen pöytään ja näitä seiniä saa katsella ihan tarpeeksi.
Joo, johonkin kylpylään killumaan, juomaan viiniä, syömään hyvin ja harrastamaan seksiä.
Mies meni mökille, minä siskon kanssa shoppailemaan Tukholmaan. Molemmat olivat tyytyväisiä vapaaseen.
oltiin just kaksin mökillä viikonloppu,ei ollu tekemisen puutetta=D
hotelliin, valmiiseen ruokapöytään ravintolaan, nukkuisin, olisin.
lapsenvahtia. Melkein on siis mentävä hotelliin jos lapsi on jomman kumman vanhemmilla ja itse haluaa olla lapsivapaalla. Välimatka on niin pitkä, että saisimme istua puolet ajasta junassa ja rahaakin menisi lippuihin yhtälailla kuin hotelliin.
Yksi ketjuun kirjoittaneista.
Joko lapsivapaa viikonloppu tai lapsivapaa viikko-2 viikkoa.
Olemme kotona, nautimme, syömme hyvin.
Joko itse tehdään herkullinen ateria tai mennään ulos syömään.
Saatamme ottaa pikana matkan viikonlopuksi jonnekkin.
Vietämme matkustellen lapsivapaita viikkkoja.
Olimme ja vietimme lapsivapaamme miten tehansa niin nautimme siitä ettei ole sitä hälinää.
Niinkuin tavallisestikin. En usko että erityisesti kohdattaisiin.
Ihania kaupunkeja, mutta lasten kanssa hankalia.
kävisin spassa, elokuvissa, ravintolassa, shoppailemassa...
nukuttais ja naitais.
Sitten mentäis syömään ja baariin.
Seuraavana päivänä taas nukuttais ja naitais sekä tilattais pitsaa.
Yksi viikon reissu ja kas viikonloppua suunnilleen. Ei kyllä koskaan kotona vietetä vaan viikon aikana aina etelään ja viikonlopulla johonkin kaupunkilomalle joko suomeen tai lähelle eurooppaan. Kotona saa kökkiä muutenkin tarpeeks.
tarkkaan osaa sanoa, mutta yks mitä ollaan kaivattu molemmat on että pääsis loppu illatsa/alku yöstä ajelemaan. Varsinkin kevät/syksy aikana..
Minä olen aamuvuorossa ja mies illassa joten just ja just ehkä törmätään tuossa ovella.
Viikonloppuna on yksi vapaailta,ehkä sit grillataan ja katsotaan leffaa
romanttisiin hetkiin jos aikaa on vähän,vain maksimissaan kaksi yötä.
Meillä on nyt 2 viikkoa lapsetonta aikaa, mutta olemme töissä ja teemme pitkiä työpäiviä.
Poika 5 v on isovanhemilla 2 viikkoa maalla.
Itse haluaisin kyllä tuon ajan olla ihan yksin ja lähteä yksin vaikka ruotsin risteilylle tms.
Sitä ukko näkee kokoajan kotonakin.
2-3 kuukautta lapseton pariskunta, eikä tehdä juuri mitään muuta yhdessä kuin pyöritetään kotia. Viikonloppuna käytiin poikkeuksellisesti ulkona syömässä ja terassilla. Haluaisin tehdä yhdessä enemmän vielä kun voi, mutta mies ei taida olla ihan samaa mieltä, kun "kotonahan me nähdään koko ajan".. :D