Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluatko analysoida syömiseni tänä päivänä? laihdutan

Vierailija
03.08.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu: -

lounas: 10% naudan jauhelihapihvi, pieni. sekakasviksia, vettä

päivällinen: 3 leipää, joilla rasvalevitettä, lohiviettelystä s-marketista, pippurimakrillia 80g. Light Cokista.

ilta: mitä ottais?

Vierailija
2/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän epäterveelliseltä, liian vähän kasviksia.

Vierailija
4/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vedät karkkia ja pizzaa kaksin käsin.

Vierailija
5/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä on jotain muutakin kuin kananmunaa. lisäksi iso annos jotain salaattia. Syöt ihan liian vähän koko päivänä, ei tuo laihduta pidemmän päälle kun kroppa menee säästöliekille.

Vierailija
7/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sitkutat eteenpäin ja olet väsynyt ja vittuuntunut koko ajan. Varsinkin jos yhtään liikut, niin siihen ei sulla kyllä ole energiaa ollenkaan.

KAnnattaisi miettiä noi laihikset silleen, että niiden elintapojen kanssa jaksaisi elääkin.

PAljonko sulla on ap. pudotettavaa?

Vierailija
8/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt kamalasti lounaalla, vatsalaukku venyy ja on nälkäisempi olo.

Vierailija
9/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ylpeä, etten sortunut kaupassa, vaikka kuinka nälkä oli. Ihana tunne jos tämä nyt onnistuu. Munakkaan voisin siis vielä ennen yötä syödä hyvinkin.

Vierailija
10/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen: yksi leipä ja kahvia, päivällinen: meksikonpataa, riisiä ja maitoa. Siinäpä ne. En ole dieetillä, muuten vain vähäruokainen.

Vierailija
11/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotettavaa 3kg

ap

Vierailija
12/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti..

Aamupala:kaurapuuroa ja sokeritonta mehukeittoa. 1 näkkileipä,jossa vähän keijua ja tomaattia.

Lounas:makaroonilaatikkoa, kaksi näkkäriä keijulla, 2 lasia rasvatona piimää.

Välipala:2 real riusleipä palasta,jossa molemmissa siivu 5% juustoa.

Lasi sokeritonta mehukeittoa.

Päivällinen:makaroonilaatikkoa, yksi näkkäri ja yksi real ja molemmissa 5% juusto siivu.

Iltapala:kaurapuuroa sokerittomalla mehukeitolla.

Olenko oikealla suunnallakaan kun haluan laihduttaa.

Vierailija
13/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipää en ehkä söisi ihan noin paljon, muuten aika ok:lta vaikuttaa. Välipalana voisi olla päivittäin hedelmää, vettä reilusti päivän aikana.

Vierailija
14/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tapahtui kummia: juoksin vessaan, ja kaikki tuli ulos alakautta! Maha sekaisin jostakin syystä, mutta en nyt ymmärrä missä vika. Olisikohan kahvista, jota join päivällä?

ap

Vierailija
15/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aamup. 2 leipää ja teetä

lounas ei mitään

välip. banaani

päiväl. jauhelihaperunasoselaatikkoa

iltap. ei vielä mitään...

Olen myös vähäruokainen ja näin ollen pysyn hoikkana.. Ap:lle sen verran neuvoa, että sillä ei ole väliä jos ei syö aamulla, vaan vuorokauden kalorimäärä on ratkaiseva. Voimia valitsemallesi tielle!

Vierailija
16/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvikset ja vihannekset otetaan ruokalistaan mukaan :)

Ja hedelmät.

Kiitos paljon teille kommentteista!

Vierailija
17/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄÄ syödä se 5 pientä ateriaa päivässä!

Minuaki oksettaa aamuisin, verensokerin vuoksi. siksi on vielä kahta tärkeämpää SYÖDÄ jotain.

Tsemppiä, ei se nälkäkuurilla se paino pysyvästi lähde!

Vierailija
18/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä maha on kovalla, ei löysällä, joten joku tässä tämänpäiväisessä tökkii. Oiskohan kala ollut huonoa laatua? Ostettu ihan tiskistä kyllä.

Vierailija
19/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla neljä juustosämpylää ja teetä. Ennen lounasta geisha ja herneitä, lounaaksi lautasellinen tuorepastaa ja kylmäsavulohta puolet yhdestä kalan puolikkaasta. Välipalaksi classic-jäätelö sekä kirsikkatomaatteja ja herneitä, illalla loput lohesta ja leipiä. Syön lähes joka päivä melkein puoli litraa kermajäätelöä enkä osta koskaan esim. " laihdutusruokia" eli kumilta maistuvaa fetaa tai litkumaisia rasvattomia jugurtteja. Olen 170 cm pitkä ja painan 55 kg. Kaiken takana on säännöllinen liikunta (n. 6 x vkossa juoksua, lapsirinkkailua, hiihtoa tms.) ja maistuvan ruoan salliminen itselleen. Näin ei tarvitse elää alituisten mielitekojen kärvistäessä omaatuntoa, vaan voi miettiä muutakin kuin ruokaa. Kukaan ei voi elää vuosikausia salaatinlehtien varassa, joten olisi hyvä kääntää ajatus siitä, miten kaloreita saisi nautittua mahdolllisimman vähän siihen, miten niitä saisi kulumaan riittävästi.

Vierailija
20/23 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin syömällä liian vähän eikä laihtuminen ole koskaan ollut niin helppoa kuin sillä lailla. Kun koetin laihtua liikkumalla tulin vaan aivan helevetin vihaiseksi, koska en kerta kaikkiaan laihtunut. Nyt pidän itseäni vaan koko ajan pienessä nälässä. Nytkin on nälkä. Sillä lailla oikeasti laihdun, en " säästöliekkiä" varomalla. Kun syö vähän, mahakin pienenee eikä tarvikaan syödä kovin paljon. Mutta tietysti pitää sitten olla sortumatta vetämään pizzaa ja suklaata kaksin käsin. Toki olen välillä sortunutkin ja nyt lomalla sorruin pari kertaa oikein kunnolla tyyliin kaapit tyhjäksi. Uskaltauduin tänään puntariin ja kas, olin silti lihonut parin viikon aikana vain 200 grammaa. Joten homma jatkuu!

Sain jo ottaa takaisin käyttöön kaapin perälle hylätyt farkut vaikka olen kokonaisuudessaan laihtunut vasta ehkä nelisen kiloa. Juhannuksen aikoihin siis aloitin. Mutta ei mulla olekaan ylimääräistä ollut kuin noin 10+ kiloa.