Gallup: Ehditkkö käydä synnärillä ollessasi sairaalan kahviossa?
Itse olin sairaalassa sektion vuoksi ma-aamusta pe-iltapäivään - enkä ehtinyt käydä sairaalan kahviossa kertaakaan!
Asia tuli tänään mieleeni kun kävimme vauvan kanssa lääkärissä sairaalassa ja siellä kahviossa näin parikin uutta äitiä sukulaisineen ja onnittelukortteineen.
Itselläni oli aikoinaan ihan täysi työ pysytellä vauvan kanssa sairaalan päiväohjelman perässä. Jos vapaata jäi, käytin sen lepäämiseen.
Mitenkäs te muut, oletteko jättäneet vauvan synnärin vauvalaan ja lähteneet sumpille?
Kommentit (24)
kun kaikki ruuat ja kahvit ym välipalat sai osastolla, käytävältä jääkaapista sai hakea mehuja, jogurtteja, juustoa, hedelmiä ym koska vaan. ekan kanssa 2vrk, 2.n kanssa 4vrk.
Olin sairaalassa viikon ennen ja viikon jälkeen lapsen syntymän. Vauva meni suoraan lastenosastolle, joten jäi mulle aikaa käydä välillä kahviossakin.
ekalla ja tokalla kerralla kävin karkki- ja lehtiostoksilla, vauva nukkui sillä aikaa toimistossa. kolmannella kerralla olin koko laitoksessa sisällä vain 24 tuntia ja kun vieraitakin kävi niin enpä ehtinyt. en ois päässytkään, kun vauva roikkui tississä kiinni koko ekan vuorokauden.