Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdepohdiskelua.. Toivoisin mielipiteitä.

Vierailija
15.10.2008 |

Suhteemme on ihan ok, olemme kuin kämppiksiä. Lapsia ei ole, ja olemme seurustelleet 2,5 vuotta. Kuitenkin asia on niin, että meillä ei ole seksiä koskaan, eikä mitään hellyydenosoituksia, paitsi nyt iltaisin kevyt hyvänyön pusu. Mutta ei mitään halailua, tai spontaaneja juttuja. Olen kuitenkin 25 vuotta, ja mielestäni asian ei pitäisi tässä vaiheessa olla vielä niin. Kaipaan läheisyyttä, ja kun siitä kysyn, mieheni vain ihmettelee että miksei tavallinen arki riitä. Nyt olenkin alkanut harkita lähtöä, ei pysty kun kaipaan kuitenkin huomiota. Joten pyydänkö liikoja, olenko liian vaativa ja pitäisikö vaan tyytyä....

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tosta miespalvelijasta voi saada kaksinkertaisen ilon :-D

Vierailija
2/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän tosissaan kanssasi? Haluaisi mahdollisesti naimisiin ja lapsia? Voisitte olla ystäviä jatkossakin, mutta minun neuvoni: hanki jostain myös oikea miesystävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep: jos ei miehelle seksi kelpaa niin ajattelet: en MÄÄ kyllä mikään läskikään ole -onkohan se homo? No olisko se pannu sua ollenkaan jos sitä kiinnostais että joku vetäis sitä kunnolla perseeseen? Sillon mää toivon että se tekis suhteesta lopun. :D

Itte oon heilunu oman ukon kanssa 10 vuotta, joskus pannaan joskus ei. Lapsia löytyy, mutta ei se kuulu mitenkään siihen haluttaako vai ei. Ei me aina pantu vaikkei lapsia vielä ollu!!

Jos et MUISTA milloin seksiä ollu viimeksi, älä sano että siitä kuukausia. Koska vääristät tilannetta: meillä mies tekee noin raskausaikoinani kun saanti on vähempää: "Ei olla harrastettu seksiä kuukausiin", vaikka toissaviikolla harrastettiin. Asia josta olet itse jääny puutteelle tuntuu susta vaan niin isolta asialta. Ja miehellä jos ei ole nyt haluja vaikka tuö/opintopaineen vuoksi on täysin tyytyväinen.

Mikä se miehen henkinen syy seksin vähentymiseen sitten on? Jos sano niin.

Entä mitä jos SINÄ tekisit aloitteen ja otat kalun suuhun. Kyllä se ehkä nousee?

Jos ei, niin sanot että menee terkalle. Ja että sinä kaipaat seksiä ja kosketusta. Ja hoitelet itsesi.

Ps. siinä ei ole muuten mitään epänormaalia että ajattelee onko joku ihminen mimmonen sängyssä -itse ajattelen noita asioita vaikka keskellä vilkasta katua päivällä.. ;)

Parisuhteen ihana puoli on että voi sanoa "Haluan että koskettelet mua" tai "pantaisko?" tai yllätät miehen kun tulee kotiin odottamalla sängyssä vähissä hepeneissä.

Teillä on suhteessa muutenkin nytten tasaantunut vaihe: alussa naidaan aina kun nähdään. Jostain luin joskus että se voi olla "pelkoa" siitä että jos suhde kaatuu, ei sitä taas saa..

Aina ei himot kohtaa, se on normaalia. Mutta musta on outoa ettet juttele miehen kanssa ja ette hoida asiaa kuntoon. Se mikä on sulle ongelma, ei ole sitä miehelle. Joskus se saattaa olla toisinpäin.

Parisuhdetta HOIDETAAN juuri tälläsissä asioissa, aikasemmin ei ole vielä tarvinnu suhdetta hoitaa, pari ekaa vuotta kun menee vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija
4/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen KUULUU seksi ja läheisyys.

T: 20 vuotta samaa ukkoa naiskennellut ja edelleen 3-4 krt viikossa.

Vierailija
5/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nimim. 12 vuotta naimisissa ja edelleen villiä menoa makuuhuoneessa... Ja muitakin hellyydenosoituksia.

Vierailija
6/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ajaudut kuitenkin jonkun toisen syliin ja silloin asiat mutkistuu entisestään.

Vierailija
7/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä' liikoja, et ole liian vaativa, ei tarvitse tyyty! Tämä on minun mielipide.

Onko miehesi homo? Muuten tuo ei kuulosta kovin normaalilta heteromieheltä! Tämäkin minun mielipiteeni.:)

Me oltu 10v yhdessä ja lapsiakin on jo useampi ja silti löytyy aikaa seksille ja hellyydelle.

Joka päivä jotenkin arjessa näkyy että välitämme toisistamme. Minä en kestäisi kovin pitiä aikoja ilman seksiä. Tietysti jos jompi kumpi sairastuu vakavasti niin asia on eri!

Vierailija
8/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olette asiasta keskustelleet?

Jos asia ei ole muuttunut niin nyt kannattais erota, sillä kun siinä on lapsia mukana se ei ole helppoa, eikä se nytkään ero ole helppo.

Ehkä aikalisä tekisi terää teidän suhteelle saisitte mietittyä mikä olisi hyvä.

Ihmisillä vaan on niin erillaiset halut.

Vierailija
9/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette seurustelleet ja noin nuoria olette ja elätte kuin vanhukset. Ehkä vois hälytyskellot soida,

Älä tyydy!

Me tuossa vaiheessa (3v yhdessä) olimme tosi aktiivisia seksin suhteen, päivittäin "piti" saada. JA mies olisi halunnut vaikka kaksikin kertaa.;)

t. se 10v yhessä ollut

Vierailija
10/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sinnittelin kymmenen vuotta ja oisin varmaan sinnitelly hautaan saakka, mutta kituen.

Mies onneks tempasi eron ja vaikka ilman nyttenkin niin eipä sentään yhdessä yksin.

Tosin voisit vinkata miehelle miettees ja antaa parantamisen mahdollisuuksia, muttei niitäkään loputtomiin. Arkeenhan just kuuluis ohi mennessä hipaisut ym.

Vierailija
11/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joko tyydyt seksittömään elämään "veljen" kanssa tai jätät sen sian. Tietysti voit ehdottaa että hankkisitte "miespalvelijan" pitämään huolta sinun tarpeistasi.

Vierailija
12/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yli 20 vuotta kestänyt avioliitto takana ja lapsiakin monta ja nyt kun olen viimeisen vuoden ajan ollut kuin "ilmaa" miehelle niin olen jo niin rikki, että olen valmis jopa eroamaan!!

Jos jo nyt kaipaat hellyyttä ja läheisyyttä, etkä niitä saa niin ero ja mahdollisimman pian!! Jossakin on varmasti joku, joka rakastaa sinua ja osaa sen jopa näyttääkin!:)

Älä pilaa elämääsi tuollaisessa suhteessa, ethän!?

Vierailija
13/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaisia ajatuksia päässäni onkin pyörinyt. Ja olen toki huomannut kaupungilla ja baarissa nähdessäni hyväänköisen miehen että millainenhan tuo on sängyssä...Ja sehän on kuitenkin jo huono merkki että se käy edes mielessä. Itse olen kuitenkin tosi seksuaalinen, ennen miestäni olin aktiivinen yhdenillanjutuissakin.

Enkä tosiaan halua kaiken hajoavan pettämisen takia. Ollaan tässä puhutteukin tauon pitämisestä, mutta en oikein jaksa uskoa että ne himot uudestaan löytyvät...

-ap-

Vierailija
14/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kolme vuotta miesystäväni kanssa. Hänkään ei kauheasti hellittele yleensä, mutta istumme lähekkäin sohvalla ja katselemme tv:tä, nukumme käsi kädessä kyljikkäin. Tuo läheisyys riittää minulle.

Vierailija
15/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis olemaan ilman seksiä loppuikäsi? En minäkään olisi. Niin siinä kuitenkin tulee käymään, jos jatkat.

Vierailija
16/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit ehdottaa että hankkisitte "miespalvelijan" pitämään huolta sinun tarpeistasi.

ja tekemaan ne lapset!!

Vierailija
17/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta tosissaan puhuen niin tuo seksittömyys pitemmän päälle ei tule toimimaan, viime kerrasta on...ööö...no en edes muista mutta kuukausia. Olen todella miettinyt pääni puhki mikä vika minussa on, mutta mielestni ei mitään, urheilen ja muuta eli en ole edes mikään sotanorsu. Mieheni sanoo että ei vaan tee miele, että henkisellä puolella. No, vielä pahempi. Taitaa oikeasti olla tämä meidän suhde tässä kyllä, ajattelen kuitenkin niin että on vaan se yksi elämä enkä sitä ala pilaamaan kakskymppisenä noinkin yksinkertaisen asian takia.

Olen kuitenkin sen verran oman arvoni tunteva, että vaain huomiota, niin kuin varmasti kaikki...

-ap-

Vierailija
18/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä, että miehelläsi on joko olematon libido tai sitten hän on homo. Enpä millään usko, että sinussa voisi olla vika!

Vierailija
19/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kuulostaa oudolta. Me olemme olleet yhdessä vajaa kymmenen vuotta, hellyyttä ja kosketuksia on päivittäin. Saan myös sanallisia huomionosoituksia mieheltäni lähes päivittäin. Minulle se on todella tärkeätä. Toisaalta, seksielämämme on "jäissä", sillä sairastan erästä hankalaa sairautta, olen sairastanut jo pitkään. Mutta hellyyttä ja huomiota kyllä piisaa muuten. En voisi kuvitella elämää muuten.

Vierailija
20/22 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helpompaa pysyä siinä tutussa ja turvallisessa, varsinkin jos on yhteinen kämppä ja arki rullaa. Mutta suosittelen kyllä ehdottomasti irtiotto, ei mitää tauon pitämistä, en usko sellaseen.

Ehkä miehesiki haluaa erota muttei vain jaksa tehdä asian eteen mitään ja odottaa että sinä lähdet?

Ootte kuin kämppäkaverit jotka eivät jaksa etsiä omaa asuntoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä