Vähän galluppia..
1. Sukupuoli, ikä, naimisissa/seurusteletko tms, lapsia
2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? Onko sopiva määrä?
3. Kuinka monta päivää pitää olla ilman, että voit sanoa olevasi puutteessa?
4. Jos mies/vaimo (tai vastaava) ei anna, hoidatko käsipelillä itsesi vai odotteletko kunnes harrastatte taas yhdessä seksiä?
Jospa aloittaisin itse:
1. Nainen, 29v, naimisissa, 3 lasta
2. 3-5 kertaa. Mieheni aktiivisempi kuin minä. Mulle riittäisi kerta viikkoon.
3. Jaa-a. 2-4 viikkoa niin vois jo ruveta mieli tekemään ja kunnolla. Varsinkin oviksen aikaan.
4. Odotan
Kommentit (27)
Vierailija:
1. Sukupuoli, ikä, naimisissa/seurusteletko tms, lapsianainen, 28, avoliitto, 1 lapsi
0,25 kertaa viikko, eli keskimäärin noin kerran kuussa. Itseäni tekee mieli lähes koko ajan ja kaikki konstit miehen lähestymiseen käytetty. Kun ei mieheni halua, ei voi pakottaakaan. Tää on kyllä ihan kreisi tilanne, ja mies vittuilee siitä, että pitääkö niitä laskeakin, jos erehdyn kertomaan, että hei, ootko huomannu, että tänä vuonna ollaan rakasteltu 7 kertaa. Kohta ratkee tää suhde siis tähän :(
3. Kuinka monta päivää pitää olla ilman, että voit sanoa olevasi
puutteessa?ei montaakaan.
4. Jos mies/vaimo (tai vastaava) ei anna, hoidatko käsipelillä itsesi vai odotteletko kunnes harrastatte taas yhdessä seksiä?
En odottele mitään.
:(((((
1. Sukupuoli, ikä, naimisissa/seurusteletko tms, lapsia? nainen, 33, sinkku kai ?, yksi lapsi 8v
2. Kuinka monta kertaa harrastat seksiä viikossa? Onko sopiva määrä?en läheskään joka viikko
3. Kuinka monta päivää pitää olla ilman, että voit sanoa olevasi puutteessa? kun on tarpeeksi kauan ilman, sitä ei osaa edes kaivata
4. Jos mies/vaimo (tai vastaava) ei anna, hoidatko käsipelillä itsesi vai odotteletko kunnes harrastatte taas yhdessä seksiä? hoidan itse
Mies, 41, Naimisissa, 1 lapsi
Kerran viikossa joskus ei ollenkaan, Vois sitä usseemminkin
Viikko
Kyllä sitä tulee runkattua
Vierailija:
Nainen, 28, naimisissa, ei lapsia
2-4 kertaa, jos ei riitä, teen aloitteen ja aina saan lisää =)
3. Kuinka monta päivää pitää olla ilman, että voit sanoa olevasi puutteessa? viikko tai kaksi
Antaa kyllä aina, mut jos ei oo kotona halun iskiessä niin hoitelen itse itseni jos en malta odottaa.
Vierailija:
Nainen, 26-vuotias, juuri eronnut, 2 lasta
Yleensä 1-3 kertaa viikossa, liian vähän!!
Nykyisellään menee kaksi päivää, sitten alkaa tuntua...
Kyse ei ole, etteikö antaisi vaan tilaisuuksien puutteesta. Että käsipeli on myös käytössä.
Vierailija:
1. M, 33, naimisissa, lapsia on
2. Satunnaisesti voi jäädä päivä väliin
3. 1 päivä
4. Ei pysty odottamaan
Vierailija: