Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies kirjoittaa

Vierailija
30.09.2009 |

ajattelinpa kirjoittaa tänne.. katselin illalla tv-ohjelmaa Hollantilaisesta yöelämästä... Ohjelmassa esiteltiin parinvaihtoklubia. Kiinnostuin asiasta(itseasiassa olen ollut kiinnostunut ko asiasta jo pidemän aikaa). Ongelmana on, että vaimoni ei ole ollenkaan kiiinnostunut/halukas moiseen. Jos joku nainen haluaisi lähteä mukaan, saattaisin lähteä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko "parivaihtaa" vaimosi johonkin naiseen täältä? Vai löytää täältä joku nainen pariksesi, jonka voit vaihtaa jonkun toisen parin naisen kanssa? Haluatko siis vaihdettavan varavaimon, eli et halua naista täältä vaan haluat sen hollantilaisen naisen?

Vierailija
2/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielihyvin saat panna mun muijaani, jos mä saan sun.

Kun vielä keksitään, miten muijat suostuisi moiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi on kyllä tyhmin koko palstalla. Hänhän kirjoittelee tänne aikas usein.

Vierailija
4/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään yhtä usein kuin se

joka valittaa pettämisestä

joka paneutuu kalun kokoon

joka dissaa muita

Tulitko muuten kadulla vastaan tuossa päivänä muutamana...?

Vierailija
5/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoittaisi, jos osaisi.

Vierailija
6/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelma vain niin päin että tarvis saada tuo kiltti mieheni suostumaan.. Itse voisin olla kiinnostunut vaikka avoimesta suhteesta mutta mies ei. Tosi harmillinen tilanne kun puolisoilla on ihan eri toiveet seksistä.

n25

Vierailija
7/9 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kuin miehillä. Miehille kelpaa oikeestaa melkein mikä nainen tahansa. Naiselle ei kelpaa kuin muutama. Muut ällöttää niin, ettei lähelle voi päästää kun laatta lentää. Tätä miesten on vaikee tajuta ja sisäistää se tosiasia, että jos on löytänyt naisen jolle oikeesti kelpaa (esim jos nainen nauttii spermasi mausta, on hän aika varmasti sinun naisesi), kannattaa siitä naisesta pitää kiinni.

Ihastuessaan naiset voivat olla kiimassa muutaman kuukauden, mutta sen jälkeen voi tulla eteen se kylmä tosiasia, ettei se ori enää niin sytytäkään... Sitten siinä on haluton eukko rinnalla...

Vierailija
8/9 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle kelpaa kuka vain. Ei läheskään. Mutta muutoin kuulostaa tutulta. Suhteen aluksi on seksiä riittämiin, ja sitten alkaa pihtaaminen, kiristäminen ja natkutus. Ja siihen lankaan, että enempi kotitöiden tekeminen auttaisi, ei kannata mennä. Sillä ei saa yhtään enempää, ja jokaisen pitää joka tapauksessa tehdä osuutensa huushollin hommista. Jos nainen pitää kovempaa vaatimustasoa kodin kunnolle kuin mies, eikä asiasta ole yksimielisyyttä, on ihan turha kuvitella enemmän raatamisen auttavan seksielämää. Vastakommenttina voi todeta, että kiinnostu seksistä, niin ehkä tyhjennän tiskikoneen. Kerran.

Naisilla on laatuvaatimuksensa, ja niihin EI kuulu kotityöhalukkuus. Vai onko joku nainen baarissa kovastikin kysellyt, että tuutko luokseni tiskaamaan ja siivoamaan? Minun nähdäkseni naiset haluavat miehiä, jotka menestyvät miesten jutuissa. Sen lisäksi empatia ja naisen elämään kohdistettu mielenkiinto on plussaa - ei naisen elämän eläminen.

Vierailija
9/9 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät naurut piitkästä aikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi