Miksi teitä työttömiä ärsyttää niin kovasti se, että yhteiskunta yrittää tukea työpaikan löytämisessä? Ette kai vaan PELKÄÄ työtä? 😱😱😱
Ettehän?
Miksi annettuun apuun suhtaudutaan niin negatiivisesti?
Miksi raha pitäisi saada mitään tekemättä, kun ei saa työssä käyvätkään? Ei tässä maailmassa voi olla kahdenlaista rahaa.
Kommentit (9)
Kysyt 56 vuotiaalta joka on tehnyt yli 30 vuotta töitä?
Se "apu" on asiakkaan puolelta pelkkää sähköisten lomakkeiden lähettelyä käskytyksen mukaisesti määräaikaan mennessä ja palvelutuotannon puolelta niiden lomakkeiden ja määräaikojen kyttäämistä.
Mihin annettuun apuun?
MIksei ne niin kutsutut työnantajat anna töitä?
Se olisi paras apu, mitä työtön voisi saada.
No missäs ne työpaikat on mistä normaali palkka maksetaan?
Millä tavalla yhteiskunta yrittää tukea työttömiä työpaikan löytämisessä(silleen oikeasti)? Ja mitkä näistä yhteiskunnan tukemiskeinoista ovat sellaisia mitä työttömät vastustavat? Ja onko nykyinen hallitus tehnyt ainuttakaan päätöstä joka auttaisi työttömiä saamaan työpaikan? Siinä muutama kysymys pohdittavaksi, en nyt odota että saisin niihin mitään järkeviä vastauksia.
Eikö AP. päässytkään kehitysvammaisten työpajalle.
Juu pelätään kuset housussa töitä. Ja varsinkin on sun ja muitten valitukset ja kysymykset menny niin pahasti päähän. Että en mene enää ikinä töihin. Kiitos että autoit minua tekemään lopullisen päätökseni. :) eikä hävetäkkään ollenkaan enää.
Olen
Hyödytön
Paska
Tukilois
Rotta
Joka
Ansaitsee
Vain
Kuolla
Yksin
🐀
Pelkää?
Ei. En halua töihin. En enää koskaan. Olin todella uraorientoitunut viimeiseen työpaikkaani asti, mutta siellä minusta nypittiin irti kaikki, aivan kaikki, työmotivaatio. Kiusatkoot muita.
N 54