Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita mielta olette 24v ja 41v salasuhteesta, mies on naimisissa ja 2 lasta.

Vierailija
15.10.2008 |

Nainen siis 24v ja on tapaillut tata miesta kesasta lahtien, tapaavat noin 4 krt viikossa, kayvat lenkilla yhdessa ja mies kay naisen asunnolla. Hanella on kaksi lasta vaimonsa kanssa, on ollut naimisissa noin 20v.

Kuulemma monta vuotta mennyt tosi huonosti vaimon kanssa, muttei ole osannut lahtea poiskaan, nyt kuulemma aikoo erota, muttei halua suhteen tulevan ilmi ennen kun muuttaisivat erilleen, ettei olisi "miehen syy".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona menee huonosti mutta ei voi VIELÄ jättää vaimoaan syystä että............... Täytä itse puuttuva kohta.

Vierailija
2/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde kuin salasuhde, pettämistä anyway. Luultavasti mies pettää molempia, henkisesti ja fyysisesti. Ei siinä iällä tai lapsilla ome merkitystä. Mato mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehet kun eivät ikinä jätä rakastajattaren takia vaimoaan ja rakastajatar tulee jäämään aina ikuiseksi kakkoseksi.

Vierailija
4/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono homma. Sillä minkä ikäisiä kyseiset hlöt on, ei minusta ole taas mitään tekemistä minkään kanssa.

Vierailija
5/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ihmisiä.

Mies on tod.näk. ollut jo kauan tyytymätön vaimoonsa ja nyt sitten on löytänyt sysäksen lähteä.

Vierailija
6/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina jaksaa huvittaa nää pettäjät, joilla menee kotona huonosti.

Menkää kotiin ja kohdelkaa puolisoanne samoin kuin kohtelette toista naista/miestä niin ehkä siellä kotonakin sujuisi.

Vierailija
7/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee olemaan miehen kanssa pitkään. Vanha äijä, ainakin tuolle tytölle.

Mutta voihan se kestääkin. Kukin tyylillään, mutta en oikein osaa tuomita mitenkään.

Vierailija
8/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti imee sen nuoresta naisesta. Kestää minkä kestää...

Vierailija
9/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti imee sen nuoresta naisesta. Kestää minkä kestää...

että ei millään saa nuoruuttaan takaisin ottaakin vaimonsa takaisin.

Vierailija
10/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin toinen nainen muutaman kuukauden ja sitten mies otti ja lähti vaimonsa luota mun takia/luo

Vierailija
11/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat löytäneet vaimonsa kanssa toisensa uudestaan. Haluaa pelastaa avioliiton, että lapsilla on ehjä koti. Vaimo ei tiedä, eikä tule koskaan tietämäänkään miehen suhteista,(tai ei vaan halua tietää..) joita mitä luultavammin on elämän aikana kertynyt ja tulee kertymään muutama. Halu yrittää vaimo kanssa on kova, kunnes vastaan tulee uusi kakskymppinen tai kolmekymppinen kivan näköinen nainen, joka lähtee yhdessä lenkille ja juttelee... ja kaikki alkaa taas alusta.

Osuinko oikeaan?

Vierailija
12/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen elähtäneeseen ukkeliin sitä nuoruutta. (miehillähän on se ilmaventtiili siellä alempana jota ne suuhun tarjoaa vaikka vaimonsa jäljiltä)

Vierailija
13/13 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa naisen puolesta, ja saalittaa vaimon seka lapsien puolesta. Taytyy vain odotella ja katsoa miten menee.

Itse mina en pystyisi tuohon.

ap